Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nuoren ensimmäinen satula

Lähettäjä: Pihalla 
Päivämäärä:   19.8.24 15:21:45

Miten olette toimineet kun on ollut aika hankkia ensimmäinen satula? Tilanneet satula-auton sovittamaan? Ostaneet itse jotain sinne päin ja aloittanut sillä? En luota omaan osaamiseeni niin paljoa että ostaisin ilman apua satulan

Re: Nuoren ensimmäinen satula

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   19.8.24 15:27:47

Sovittanut WoWin junnun spekseille.

Lähettäjä: Wfh 
Päivämäärä:   19.8.24 15:29:11

Mulla on WoW ja osaan sovittaa sen itse, joten homma hoituu helposti. Tuo nyt ei kyllä varsinaisesti sinun tilannettasi helpota.
Satula-auto kai on helpoin, mutta varaudu siihen että satulan saa sovittaa uudelleen jopa kahden viikon välein jossain vaiheessa.

Lähettäjä: Gg 
Päivämäärä:   19.8.24 15:30:50

Meillä oli Bates muokkausmahdollisuuksien takia. Oli kyllä ihan huippu, nuoren selkä muuttui niin paljon ja usein, että perinteisesti toppaamalla olis mennyt hermot. Kaarella ja paloilla sai muokattua hyvin tarpeen mukaan. Satulan spvittaja kävi myös tarvittaessa katsomaan mun kanssa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.8.24 15:51:43

Suosittelen vuokrasatulaa. Esim satula.comilta voit saada valikoiman sovitettavia satuloita, ja jos joku hyvä sen voi vuokrata ja palauttaa/vaihtaa toiseen kun selkä muuttuu.

Lähettäjä: Hh 
Päivämäärä:   19.8.24 15:52:31

Jos melko moderni pv niin esim
Bruno Delgrange Partition menee tosi hyvin kun katsoo vaan sopivan leveyden.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.8.24 17:25:41

Pyysin sepän paikalle ja haalin sovitussatuloita. Mikään mulla olleista ei sopinut, mutta seppä osasi ehdottaa suoraan paria merkkiä ja mallia joka saattaisi sopia. Hankin ne satula.comista ja niistä löytyi sopiva.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   19.8.24 18:14:12

Ehdottomasti bates/wintec/arena, jos et halua jatkuvasti olla ostamassa uutta satulaa. Näissä on niin hyvä muokattavuus, että erityisesti kasvavalle nuorelle ovat nappivalinta. Enää en itse tosin aikuisillekaan hevosille suostu muita ostamaan.

Päivämäärä:   19.8.24 19:03:28

Ostanut itse torista sopivan jos omasta satulahuoneesta ei sopivaa löydy.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   19.8.24 19:49:20

Synteettinen satula on ensimmäinen satula meillä, jemmassa varastossa ja sillä on menty jokaisella isolla hevosella satulaan opetus. Ratsastettu myös jonkun aikaa sillä ja sitten alettu miettiä minkälaista satulaa aletaan hakemaan.

Lähettäjä: Vinkki 
Päivämäärä:   19.8.24 20:47:32

Kent&Masters vaihtokaarilla. Saa vuokrallekin.

Lähettäjä: Ll 
Päivämäärä:   19.8.24 22:47:57

Mua huvittaa nää wow ja bates/arena satuloiden jälleenmyyjät täällä :D sopii aina kaikkiin selkiin täydellisesti!

Lähettäjä: Wfh 
Päivämäärä:   19.8.24 23:39:29

En kylläkään ole jälleenmyyjä enkä edes asu Suomessa, mutta ihan miten vaan :-)
WoW:n saa kyllä oikeasti sopimaan ihan mihin selkään vaan, mutta osio voi joutua vaihtamaan useitakin.

Lähettäjä: Arena 
Päivämäärä:   20.8.24 05:31:51

Muokattavat ilmapaneelisatulat ! Hevoselle oikein sovitettuna ollut miellyttävä ja liikkuu hyvin. Muun tyyppistä en miettisi .

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   20.8.24 06:39:44

Lainattiin ensin tallilta sopiva, koska yllättävä kyllä oma silmä oppii nopeasti sovittamaan. Kun sitten se satula ei enää sopinut (vain totutus sillä 5krt ja jatko 6kk päästä), roudasin hevosen suoraan satulansovitukseen. Susireissu mutta tulipa tehtyä, vääränlaisen satulan kanssa sieltä palattiin vaikka ammattilainen sovitti. Kuvat toimitin sitten firmaan josta kuulin paljon hyvää ja he sitten niiden perusteella suositteli malleja ja valkkasin kotisovitettavaksi muutamat mieleiset. Niistä toinen istuu kuin valettu.

Päivämäärä:   20.8.24 08:16:53

Meille on tulossa muokattava satula.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.