Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Petster verkkokauppa kokemuksia?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.8.24 23:12:15

Sade pilasi valkoiset kisahousut. Petsterillä näyttäisi olevan samaa mallia suht edullisesti. Nettisivu on hieman epämääräisen oloinen. Onko kukaan tilannut täältä?

  Re: Petster verkkokauppa kokemuksia?

Lähettäjä: Miten? 
Päivämäärä:   11.8.24 23:18:00

OT, mutta miten sade voi pilata kisahousut? Sateesta aiheutuneen kuran olen kyllä nähnyt pilaavan housut (kura ei lähde pesussa), mutta miten taivaalta tuleva ”puhdas” vesi pystyy pilaamaan housut?

Useamman kerran on pyykit olleet ulkona kuivumassa, kun on sade yllättänyt. Ei koskaan ole pyykkitelineellä olleet kisahousut kärsineet vesisateesta. Onko ollut vain hyvää tuuria?

  Re: Petster verkkokauppa kokemuksia?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.8.24 23:19:48

Olen tilannut muutama vuosi sitten pari kertaa ja sujui hyvin. Ei kokemusta palautuksista, reklamaatioista tms. Trustpilot on myös aika hyvä sivu kokemusten selvittämiseen.

  Re: Petster verkkokauppa kokemuksia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.24 23:30:41

On luotettava, toimitus voi välillä vähän kestää, mutta hitaammasta toimituksesta on ilmoitettu jo tilausvaiheessa.

  Re: Petster verkkokauppa kokemuksia?

Lähettäjä: pom 
Päivämäärä:   12.8.24 00:07:56

Sivut ja markkinointi on aika onnettomia kamalien konekäännösten takia, mutta ostosten kanssa ei ole ollut ongelmia jos sieltä on jotain löytänyt huomattavan edullisesti.

  Re: Petster verkkokauppa kokemuksia?

Lähettäjä: ,,, 
Päivämäärä:   12.8.24 00:20:15

Toimii ihan hyvin. Joskus ostetut ohjat hajosi turhan nopeasti niin lähettivät vastaavat tilalle kyselemättä sen kummempia.

  Re: Petster verkkokauppa kokemuksia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.8.24 06:07:37

Sivut on surkeat mutta palvelu toimii. Uskaltaa tilailla.

  Re: Petster verkkokauppa kokemuksia?

Lähettäjä: Myyvät ei oota 
Päivämäärä:   12.8.24 09:06:22

Itse olen tilannut kerran, mutta tavaraa ei sitten koskaan heillä ollutkaan, vaikka saldot muuta näyttivät. Ilmoittivat kyllä asiallisesti, että ei voida toimittaa, mutta maksun palautuksen perään jouduin kyselemään useamman kerran. Palauttivat kyllä lopulta rahatkin. En taida tilata toistamiseen.

  Re: Petster verkkokauppa kokemuksia?

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   12.8.24 09:29:42

En suosittele. Ensimmäisellä kerralla meni hyvin
.toisella kerralla maksoin ja odotin yli kk ja lähetin muistutus viestin sitten vasta tavara lähti perille ja tuli väärän kokoisena. Palautus onnistui onneksi kuitenkin mutkitta.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.