Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hopean tallin hepat 2000-luvulla

Lähettäjä: Katru 
Päivämäärä:   7.8.24 19:02:23

Ehkä väärä osio, mutta "etsintäkuulutukset" on jo hieman kuollut.
Olisiko täällä ketään, joka olisi käynyt hopealla 2000-luvulla? =)
Itse harrastin kävin noina aikoina tallilla. Minustakin olisi ihanaa jonkun kanssa keskustella ja muistella hevosia. Olin tosin ihan vaan tuntiratsastaja, en hoitanut ketään. Etenkin jos jollakulla olisi kuvia, olisin erittäin otettu =) Tallihan on lopettanut aikoja sitten, joten missään muualla ei ole hevosten kuvia kuin ehkä tallin entisellä facebook- sivulla.
Erityisesti muistelen Tornadoa. Muistaako kukaan muu tallin hevosia?

Re: Hopean tallin hepat 2000-luvulla

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   7.8.24 22:37:26

Facebookissa yksityinen ryhmä "vanhat hyvät ajat :)" liity sinne niin näet vanhojakin kuvia hopean tallilta ja ehkä löydät tuttuja.

Päivämäärä:   8.8.24 04:24:02

Kiitos vinkistä! :) ^ tosin otetaanko sinne myös meitä "nuorempia" harrastajia, jotka ovat aloittaneet vasta 2000-luvulla?

Päivämäärä:   8.8.24 07:52:22

Otetaan kyllä, itsekin aloitin ratsastuksen 2000 luvun alkupuolella.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.8.24 09:40:22

En onnistunut löytämään tuota ryhmää tolla nimellä? Kiinnostais kovasti myös mua. Millä nimellä siis löytyy?

Päivämäärä:   8.8.24 09:58:38

tällä löytyy "vanhat hyvät ajat :)"

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.24 11:59:36

Muakin kiinnostaa. Mutta otetaanko sinne kenet vaan, vai pitääkö mun jotenkin voida todistaa ratsastaneeni siellä? Kerkesin harrastaa vain melko vähän aikaa joskus aikanaan, ja kukaan ei varmana muista minua siellä tai tiedä, kuka olen. Silti olisi ihana nähdä esim kuvia suosikkiponistani.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.8.24 14:27:31

Tornadon muistan hyvin, kävin tallilla 90 luvun lopulta hopean tallin viimeisiin vuosiin asti.
Tornado oli mielenkiintoinen hevonen ratsastin sillä aika paljon. Laadukas ja kiltti, mut valitettavan kipeä kokoajan. en muista aikaa jolloin se ei olisi ontunut jotakin jalkaa enemmän tai vähemmän. aina kun se hetken oli ontumaton, sitä seurasi parin kuukauden jakso ontumista. vaikea ratsastaa ja ainut joka sitä osasi ratsastaa hyvin oli tallin omistaja ja rautiaan koulu hevosen kallen omistaja.

Päivämäärä:   8.8.24 15:20:54

..: juu, niinhän se taisi tosiaan olla että ontui aika useasti. Itse en Tornadolla mennyt koskaan, mutta samaa kuullut, että tosi haastava ratsastaa. Ja vissiin myös isot, vaikeat liikkeet istua?

Päivämäärä:   8.8.24 15:34:22

... ja jäi lisäämättä, että sen haastavuuden takia se olikin niin kiinnostava hevonen. Oli hienon näköistä kun jollakulla se kulki hyvin.
Mikä sinusta siitä teki erityisen vaikean?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.8.24 21:01:47

Vastusti pohkeita ja pidätteitä, oli hidas ja hitaasti vertyvä pitkä runkonen hevonen. Teki vaativan liikkeet mut ei ollu helppo saada niitä tekemään ku se vastusti kaikkia apuja.

Päivämäärä:   8.8.24 22:11:10

Kuulostaa vaikealle, en itse osaa ratsastaa tuollaisia "raskaita" hevosia lainkaan. Mutta aina kun katselin Tornadoa niin se näytti liikkuvan niin hienosti ja lennokkaasti. Eli taitava ratsastaja olet sinäkin varmasti ollut, kun sillä monesti kerta menit =)

Päivämäärä:   8.8.24 22:52:29

Up, kehtaako ryhmään nyt liittyä, jos olen ihan nobody joka ei kauaa kerennyt harrastaa? Silti jäi useampi poni ja heppa mieleen, ihanaa olisi nähdä niistä vaikkapa kuvia ryhmässä.

Päivämäärä:   9.8.24 18:37:39

?

Lähettäjä: Hmph 
Päivämäärä:   10.8.24 09:59:14

Voihan sinne koittaa liittyä, jos joku kysyy kerrot että hetken olet käynyt. Jos eivät halua ns ei-tuttuja nimiä sinne, niin varmaan vaan ylläpitäjä hylkää liittymispyynnön.

Päivämäärä:   10.8.24 10:08:05

Minä ainakin koitin liittyä, mutta pyyntö jäi odottamaan. Ehkä ryhmässä siis on jotkin kriteerit, että oltava tunnistettava henkilö. Itse kun en hoitanut, kisannut tai muutenkaan ollut esillä, niin ei kukaan varmaan siellä muista/tiedä minua.

Päivämäärä:   10.8.24 14:14:43

Vanhoja kuvia olisi kiva katsoa vaikkei olisi käynyt. Monille talleille on saatettu myydä hevosia niistä missä itse kävi.

Päivämäärä:   10.8.24 14:32:56

^ totta =)

En ole vieläkään päässyt, sääli, olisi ollut mageeta katsoa vanhoja kuvia. Mutta annan mieluusti vaikka säpon jos joku joskus haluaisi kuvia jakaa tai jutella.

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   15.8.24 15:20:19

Muistan Galinan ja Daimyn, niillä ponikokoisena usein menin. Tornadoa en jostain syystä muista? Tosin yhdelläkään hepalla en tainnut tämän kokoisena (150 cm)mennä, joten ei ihme.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.