Lähettäjä: MH
Päivämäärä: 8.8.24 20:47:37
Ai, että!
Melkein 13 vuotta kerkesin kengittää päätymättä sen isommin tämän foorumin ruodittavaksi.
Ensinnäkin, kiitos suosituksista niitä kirjoittaneille.
Toiseksi, kaikki ketjussa tähän mennessä mainitut kengittäjä-kollegat on alaa opiskelleita ammattilaisia ja enemmän tai vähemmän vuosia kokemusta kartuttaneita. Mulla ei ole yhdestäkään pahaa sanottavaa, voin suositella lämpimästi kaikkia mainittuja (itseni jääväten mistään suosituksista, sen saa tehdä ne asiakkaat
jotka haluaa.)
Se on sitten eri asia, kuinka moni ottaa uusia asiakkaita, selvinnee kysymällä. Itse otan harkiten ja valikoiden.
Sitten nämä muut maininnat:
Se on taivahan tosi, että muutama vuosi sitten homma ei aina mennyt maaliin. Töitä oli paljon, mutta niistä selvittiin, kunnes työn ulkopuolisessa elämässä tuli useampi haaste ja vaikeus päällekkäin. Palapelissa oli liikaa palasia, ja siitä kärsi asiakkaat, koska priorisoin perheen ja omat eläimet. Pahoittelut niille, jotka tästä silloin kärsi.
Ymmärrän hyvin niitä, jotka silloin vaihtoi tekijää.Olisin vaihtanut varmaan itekin.
Siitä on nyt se muutama vuosi, haasteet ja vaikeudet voitettu ja homma pyörii suhtkoht.
Toki koska lapsia ja eläimiä on monta, niin välillä tulee yllättäviä tilanteita.
Pyrin kyllä ilmoittamaan, jos olen estynyt tai myöhästyn, mutta välillä se tulee viimetinkaan.
Kaikille uteliaille:
Se paikallisryhmä kulkee facessa nimellä "Mäntsälä". Liittykää, lukekaa ja kokekaa, jos askarruttaa ..
Aion jatkossakin rääpiä siellä päätäni liittyen keuliviin prätkäkuskeihin, videopuheluiden puhumiseen auton ratissa, kehua paikallista Hankkijaa ja Fixusta, haukkua pystyyn paikallisen sähkönsiirtoputkan ja narkkarit jotka ajaa mun peräpuskuriin, kysyä apua, myydä lasten puolesta niiden keräämiä sieniä, ilmoittaa irtokoirista ja löytyneistä esineistä joita keräilen kyytiin kun kohdalle osuu, ja puolustaa sekä metsästys-, että hevosharrastusta ym.
Omaan tapaani ehkä kärkkäästikin, mutta kieli poskessa kirjoitellen.
Ihan samanlaista kärkästä ja suoraa puhetta on tarjolla livenä.
Tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, mutta lähtökohtaisesti en erityisemmin pidä ihmisistä lajina noin yleisesti, enkä viitsi edes väittää olevani kiva ihminen, vaikka jotkut on sitäkin mieltä.
Niiden ei tosiaan kannatakaan harkita, kenen mielestä mun tyyli on jo somessa vastenmielistä. (Ihmettelen tosin, mikä estää painamasta sitä estonappulaa mun profiilin kohdalla, sillä siitä riesasta pääsee.)
Todennäköisesti meidän kemiat ei kohtaa livenäkään, enkä mäkään näin ollen harkitsisi asiakkaaksi sellaista tyyppiä. Hah voi valita jonkun muun kengittäjän, minä voin valita muita asiakkaita ja maailma jatkaa radallaan.
Rauhaa ja rakkautta tähänkin internetin ihmemaailmaan toivotellen:
Milla Hilden
|