Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pivo-striimausjärjestelmä

Lähettäjä: PMK 
Päivämäärä:   5.8.24 12:31:33

Onko teillä millaisia kokemuksia Pivo-järjestelmästä ratsastuksen etäopetuksessa.

  Re: Pivo-striimausjärjestelmä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   5.8.24 15:10:19

Samaa haluaisin tietää!

  Re: Pivo-striimausjärjestelmä

Lähettäjä: ii 
Päivämäärä:   5.8.24 15:52:21

Hyviä kokemuksia, kunhan kuvaa hyvässä valossa ja hevonen erottuu taustasta. Mulla on maneesissa ongelmia, kun seinät on vaaleanruskeat, valot tosi oranssit ha hevonen on rautias, niin ei meinaa aina löytää hevosta. Ja koska se seuraa hevosen muotoa, niin jos samaan aikaan on muita ratsukoita, niin karkaa helposti väärän ratsukon mukaan.

  Re: Pivo-striimausjärjestelmä

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   5.8.24 16:05:42

Hyvin toimii, pidän sekä Suomeen että ulkomaille tunteja pivolla. Voin itse kääntää kameraa etänä, jos heppa katoaa.

  Re: Pivo-striimausjärjestelmä

Lähettäjä: PMK 
Päivämäärä:   5.8.24 16:58:49

Kiitoksia kommenteista.
Meillä ei ole maneesia vaan ulkona kuvattaisiin. Onko tästä kokemusta? Voisin itse ajatella, ettei muutoin paljon vaikuta, jos sääolosuhteet ovat kelvolliset. Miten pakkanen? Kestääkö tekniikka ainakin pikkupakkasta?

  Re: Pivo-striimausjärjestelmä

Lähettäjä: ,,, 
Päivämäärä:   5.8.24 19:36:51

Laitteen suositus oli muistaakseni -10 - 25C, mutta olen ihan hyvin käyttänyt jopa -20C pakkasella. Ennemmin aina puhelin on hyytynyt niin kylmässä kuin lämpimässäkin kuin Pivo.

  Re: Pivo-striimausjärjestelmä

Lähettäjä: ,,, 
Päivämäärä:   5.8.24 19:37:54

Niin ja sateella laitan Pivon päälle minigrip pussin niin pysyy kuivana. Pussista huolimatta puhelimen saa ihan hyvin paikalleen. Puhelin on vedenkestävä.

  Re: Pivo-striimausjärjestelmä

Lähettäjä: PMK 
Päivämäärä:   5.8.24 21:58:26

Kivoja ja rohkaisevia kommentteja. Kiitti. Kyseessä ei kuitenkaan ihan halpa hankinta + laitteen asentamiset tunnin alussa omana vaivanaan. Mielelläni kuulisin kriittisempiäkin kokemuksia, jos niitä on ilmennyt käytössä. Tietty hyvä, jos ei ole ollut.

  Re: Pivo-striimausjärjestelmä

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   5.8.24 23:33:43

Pivo on tosi edullinen ratkaisu, hinta just jonkun pari sataa mikä on tosi vähän pidemmän päälle. Vaihtoehtoiset versiot maksaa helposti 3 kertaa enemmän, eli tosi hyvä vastine rahalle tässä. Helppo käytettävyys myös, pari klikkausta ja homma toimii.

  Re: Pivo-striimausjärjestelmä

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   6.8.24 09:54:54

Mulla vois olla myynnissä Pivo. Ostettu uutena tammi/helmikuussa -24 en vaan saa mun taidoilla sitä pysymään hevosen mukana, mahdollisesti liian vaihtelevan taustan takia hävittää hevosen.

  Re: Pivo-striimausjärjestelmä

Lähettäjä: Asta 
Päivämäärä:   12.8.24 14:14:34

Toimiiko Pivo yhteen livenä Whats Appin videopuhelussa?

  Re: Pivo-striimausjärjestelmä

Lähettäjä: Xy 
Päivämäärä:   12.8.24 15:42:13

Mulla hukkaa hevosen jatkuvasti, pyörii ympyrää kuvaillen pitkin pihoja.

Ja jos puhelimeen haluaa videot tallentaa niin tarvii olla puhelimessa tilaa! Täyttyy mun puhelin ainakin hetkessä.

Oman kokemuksen perusteella lojuu vaan kaapissa käyttämättömänä.

  Re: Pivo-striimausjärjestelmä

Lähettäjä: Meilä 
Päivämäärä:   12.8.24 16:35:58

Meilläkin usein hukkaa hevosen, vaikka olisi itselläni mikä tahansa väriset vaatteet päällä. Pienellä ympyrällä ihan ok, isommalla kentällä ei kovin usein toimii, vaikka käytän sitä silti "hätätilaanteesa"

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.