Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Wintecin uudet mallit?

Lähettäjä: Satularumba 
Päivämäärä:   3.8.24 13:31:01

Millaisia kokemuksia teillä on uusista, 2020-luvun Winteceistä? Muokattavuus olisi etu, kun varsalle ostaa ensimmäistä satulaa.

  Re: Wintecin uudet mallit?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.8.24 13:39:49

Tosi hyviä jos suorahko selkä, ostin juuri 3v fwb:lle Wintecin uudemman (W-logo) close contact-estesatulan. Saa sillä mennä kunnes on oman satulan aika. Ja vaikka tallista löytyy Prestigen ja Childericin satuloita, niin ei tuo uusi malli niihin verrattaessa ole mitenkään huono! Istuin on pehmeä ja vastinhihnoja on parannettu, hevoset liikkuu hyvin.

  Re: Wintecin uudet mallit?

Lähettäjä: Blueberry 
Päivämäärä:   3.8.24 14:12:47

Itse ostin sen uuden mallin isabellin ja rakastan. On kans ollut mm Childericiä ja Hennigiä, mutta tämä on mieluisin satula missä oon istunut ja mun suoran & ns simppelin selän omaava pv tykkää kovasti. Ihan kansallista VaA olen tuolla jopa kehdannut kisata, vaikka esim valmentaja vähän kettuili, että häntä hävettää että oppilaalla on Wintec (sanoi huumorilla) :D Mutta nimenomaan tämä Wintec versio miellytti itseä Batesin nahkaisia vastaavaa enemmän, joten miksi ei.

  Re: Wintecin uudet mallit?

Lähettäjä: Ex groomi 
Päivämäärä:   3.8.24 14:21:00

Älä välitä, tiedän 2 ratsastajaa joukkuefinaalissa olympialaisissa jotka menee kotona paljon vanhalla wintecillä. Kisoihin sitten sponsorin 6000e arvoinen tuningsatula koska on pakko. Kotiin päästyä kun on vain oma väki, ne kaivaa vanhat isabelwintecit esiin vielä tänäkin päivänä.

  Re: Wintecin uudet mallit?

Lähettäjä: Lii 
Päivämäärä:   3.8.24 14:29:21

Et kai tosissaan väitä, että joku ratsastsja tekee noin valtavan varustemuutoksen olympialaisiin? Tätä en jaksa usko, on niin valtava riski.

  Re: Wintecin uudet mallit?

Lähettäjä: Satularumba 
Päivämäärä:   3.8.24 16:08:52

Hmm, kuulostaa hyvältä! Pitänee päästä katsomaan eri malleja. Tuo Isabell Icon näyttää hyvältä.

  Re: Wintecin uudet mallit?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   4.8.24 19:26:49

Tup Wintec 500 Hart näyttää todellä hyvältä, onko kellään kokemuksia materiaalista ja sen kestosta?

  Re: Wintecin uudet mallit?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.24 20:27:46

Wintec 500 Hart on meillä ollu käytössä reilu vuoden ja kestäny hyvin. Materiaali helppohoitoista, joten sopii hyvin mulle, kun oon aika laiska peseen varusteita :D Ja on muuten hyvä satula istua, yllätyin itekkin, kun alkuun olin vähän epäileväinen hankkiin wintecin, mutta onneks hankin.

  Re: Wintecin uudet mallit?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.24 20:31:07

Nariseeko nää uudet Wintecit?

  Re: Wintecin uudet mallit?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.24 20:46:48

Ei narise!

  Re: Wintecin uudet mallit?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.24 23:11:47

Onko näissä kuinka leveä säkätila?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.