Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.24 10:23:10

Joo, Myrkyssä on kisat samaan aikaan. Siellä on puolet enemmän kisaajia. Huolestuttaa, ettei kisoja enää järjestetä, kun ei tule osallistujia. :(

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: Peeärrää 
Päivämäärä:   2.8.24 11:05:53

Mä mainostaisin kisoja somessa! Näistäkin olisi voinut hyvin tehdä pientä mainostusta ja listata plussia kuten myös verkka nurmella, toimivat tilat ja järjestelyt, Haven paikalla jne. Itse menossa ekaa kertaa niin en tiedä edes kaikkea mutta vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Suomessa ei jotenkin osata tätä. Olis helppo juttu ja varmasti vetäis sakkia.

Mun mielestä kisoja ollut vähän hassusti koko kesän, esim kesäkuussa ei juuri kisoja hiekalla, Novassa ei koko kesänä juuri yhtään kisoja jne. En oikein tiedä miten tämä kesän kisakalenteri on oikein isossa kuvassa kasattu.
Nova on ollut todella toimiva paikka ja viime kesänä siellä oli pitkin kesää kisoja.

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: Xxcc 
Päivämäärä:   2.8.24 11:53:13

Kisat on todella oudosti sijoiteltu. Monia kisoja putkeen tai sitten ei mitään. Pohjola kisoissa luokat yleensä auki vaan Pohjola ratsastajille jne. Metsämäessä on hyvät ja toimivat kisat. Itse en tällä kertaa päässyt, kun hevonen ei ole terve.

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.24 12:03:26

Milloin tämmöset kisat ovat?

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.24 12:27:58

Harmittavaa koska nämä ovat älyttömän hyvät ja hyvin järjestetyt kisat!!

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   2.8.24 12:29:56

Nämä kisat ovat 2.8-4.8. Näissä kyllä oli ennen todella paljon lähtijöitä!

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.24 21:49:50

Kisoja on kyllä mainostettu Facebookissa.

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: Peeärrää 
Päivämäärä:   2.8.24 22:26:38

Omaan feediin ei ainakaan ole ilmestynyt. FB on aika sekundäärinen some monelle tänä päivänä.

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   3.8.24 20:52:51

Kisoja on mainostettu myös instagramissa.

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: Peeärrää 
Päivämäärä:   3.8.24 21:19:32

No harmi homma. Osalle paikkana Metsämäki ei sano mitään - ei itsellenikään sanonut. Eli pitäis selkeästi mainostaa Turkua ja noita plussia muutenkin.

Toivottavasti ens vuonna saataisiin joku järki tähän kesän kisakalenteriin. Nyt oli todella outo kuten aiemmin jo todettu.

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   3.8.24 21:36:27

On kyllä outoa ettei ihmiset löydä metsämäkeen. Tosi kivat kisat eikä näillä main vastaavia ole kuin Ypäjä tai salo. Salokin alkaa kärsimään vanhenevasta pohjasta, joten vähiin käy kisapaikat. Ihmettelen myös kisakalenterin järjestelyä, kun kesäkuussa saattoi olla juuri vain ypäjän kaksi viikonloppua tarjolla. Loput todella kaukana täältä päin joihin ei kannata pientä kansallista tasoa kilpailevan edes lähteä.

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: Peeärrää 
Päivämäärä:   3.8.24 21:41:19

Samaa mieltä just tosta kisakalenterista. Mä mainostaisin sitä Turkua siinä koska se on niin lähellä montaa ja esim läntisellä Uudellamaalla ei juuri ole kisoja niin siitä on helppo tulla sinne päin. Itselle meni Metsämäki jatkoon - ens v ehdottomasti uudestaan!

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   3.8.24 21:44:12

Nurmipohja, suomalaisten harrastajien inhokki.

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   3.8.24 22:20:22

+ ei paljoa nurmipohja haittaa kun on ypäjästä kyse. Miksi sitten Turun olisikin inhokki? Omasta mielestäni oli nyt jopa parempi kuin ypäjän pohja.

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   3.8.24 23:05:08

Pohja oli todella hyvä! Kivat kisat

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: Peeärrää 
Päivämäärä:   3.8.24 23:13:23

Oli erinomainen pohja! Mä kyllä rummuttaisin tätä jotenkin enemmän!

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: Miu 
Päivämäärä:   4.8.24 19:09:13

Meiltä jäi väliin tänä vuonna kun ei ollut seuraluokkia enkä tälle vuodelle aluelupaa ostanut. Oltaisiin tultu niihin pikkuluokkiin, tykättiin viime vuonnakin!

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   4.8.24 19:19:40

Niin siis Metsämäessä on ollut ihan silloinen Tapiola GP-sarjakin mutta silloin kisoista puuttui kaikki fiilis, koristeet, yleisö ja tunnelma. Olosuhteet sinänsä olivat jees ja lähtijöitä oli todella kiitettävästi mutta kisassa ei ollut mitään kiinnostavaa esim sponsoreille.

En usko että ruoho on ongelma mutta kisoja matalalle tasolle on kohtuullisen hyvin tarjolla ja Metsämäki ei erottu joukosta. Turun seutu ei myöskään syystä tai toisesta oli suomessa mikään ratsastusurheilun kehto mikä ok erikoista mutta näin se on uusimaa , häme ja pirkanmaa lienevät kilparatsastuksen kannalta vänirikkaimmat maakunnat.

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: se toinen 
Päivämäärä:   4.8.24 19:28:46

Ainakin me kansallisen tason ratsastajat ollaan oltu todella tyytyväisiä tämän kesän kalenteriin. Sopivasti hyviä kisoja tarjolla noin joka toinen vkl, välissä mahdollisuuksia käyttää nuoria hevosia pienemmissä B-kansallisissa tai vanhemmille korjaussarjaa tai mitä vaan. Kaikki kenen kanssa mä oon tekemisissä toivoo että kalenteri näyttää just tasan samalta ensi kesänä.

Fakta vaan on että SUomen kesä on lyhyt, ja kaikkialle ei ehkä riitä omaa päivämäärää ja/tai lähtijöitä. Kilpailijat sitten valitsee jokainen omilla kriteereillä minne haluaa mennä. Ratamestari, pohja, palkinnot, etäisyys, vaihtoehdot, jopa henkilökemiat sitten ratkaisee minne mennään.

Itse en ole koskaan käynyt Metsämäessä (enkä sen puoleen Lohjan Derbyssäkään) ihan vaan koska en tykkää hypätä nurmella. Molemmat varmasti kivoja kisoja enkä yhtään epäile että pohja olisi millään lailla huono, mutta jos voin valita niin en mene nurmelle vaikka tarjolla olisi Aachenin pääareena.

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: ----- 
Päivämäärä:   4.8.24 21:31:39

Metsämäen pohja on parempi kuin ypäjän . Kannattaa keväällä pitää muutama seurakilpailu että ihmiset pääsee tutustumaan kilpailuun. Elokuussa taas 3 päivän kilpailut.

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   4.8.24 21:50:45

Aikoinaan Metsämäessä oli paljon osallistujia, isot kilpailut, illanvietot yms! Ajat toki muuttunee mutta edelleen pohja hyvä ja loistavat kilpailut hyvillä puitteilla. Toivottavasti nämä saisi jatkossa enemmän osallistujia <3

  Re: Miksei Metsämäkeen tule kisaajia?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   5.8.24 11:11:04

Kuka kuvasi su 4.8 kisoja siellä?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.