Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kameravalvonta olympialaisissa?

Lähettäjä: Kyssäri 
Päivämäärä:   30.7.24 22:31:40

Onkohan ratsastajilla omaa kameravalvontaa mukana karsinoissa? Asentaisitteko itse? Alueella varmasti luulisi olevan kattava kameravalvonta ja muukin valvonta.

  Re: Kameravalvonta olympialaisissa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.7.24 22:41:52

Olisi itsellä ettei tarvitsis valvoa hevosta yötä myöten karsinassa

  Re: Kameravalvonta olympialaisissa?

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   30.7.24 22:44:19

Henrin hevosta onnistuttiin vahingoittamaan kisareissulla ilmeisesti kisatallissa eikä kameravalvonta ollut kummoista tai sitten ei haluttu antaa eteenpäin kiinnijäämis kameran tallenteita

  Re: Kameravalvonta olympialaisissa?

Lähettäjä: Heli 
Päivämäärä:   30.7.24 23:25:45

Olympialaisissa on senverran tiukat valvonnat, että ei tarvetta. Muissa arvokisoissa (EM, MM) valvonta ei ole niin tiukka, mutta kuitenkin tarkka. Tallialueelle pääsee vain akkreditoidut henkilöt.

Lontoossa valvojat partioi kellon ympäri, toki päivällä paljon porukkaa muutenkin ja silloin groomit istui karsinoilla jos pienintäkään huolta oli mistään. Yöllä valvojat kiersi koko ajan, ja jos talliin halusi, niin saattaja tuli mukaan ja varmisti, että mentiin vain siihen karsinaan, johon oli lupa. Eli groomina minun tiedot oli hevosen tiedoissa ja se luki myös akkreditointilapussa, joka piti olla mukana ihan aina kun tallialueelle halusi.

Pariisissa Joannalle oli soitettu tallivahdin toimesta keskellä yötä, että hevosen loimi on huonosti. Tallivahti ei saa avata karsinan ovea, joten Joanna lähti kesken yötä korjaamaan loimen, ja talliin hänet oli saatettu kahden valvojan toimesta.

  Re: Kameravalvonta olympialaisissa?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   31.7.24 00:57:16

Joannan groomi kyllä kävi eikä hän itse.
Olympialaisissa tosiaan talli on auki x-y ajan päivästä, sen välillä ei ole kenelläkään asiaa, jollei ole tereydellisiä syitä. Tällöin joku vahtii käynnin. Kameravalvonta talleissa myös ja stewardit partioi tiuhaan 24h/vrk.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.