Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paras harjalaukku/-kassi?

Lähettäjä: Groomi 
Päivämäärä:   30.7.24 14:33:09

Niin, mikä olisi? Katselin stadiumilta sellaista equipagen mustaa suorakulmion muotoista, mutta olisiko teillä suositella muita? Pitäisi olla sellainen josta saa helposti tavarat ja tottakai tilaa. Selvitysaine yms purkkeja ei tarvitse mahtua kuitenkaan.

  Re: Paras harjalaukku/-kassi?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   30.7.24 14:36:15

Mun mielestä ne Lemieuxin suorakulmaiset kassit on hyviä. Pysyy pystyssä ja kaikki tarvittava mahtuu mutta ei tule houkutusta säilöä siellä koko omaisuutta kun koko on rajallinen. Olisko malli joku prokit lite?

  Re: Paras harjalaukku/-kassi?

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   30.7.24 15:48:51

Mun mielestä noi monilokeroiset harjakassit on hankalia pestä.
Itse käytän vanhaa Longchampin olkakassia. Helposti pestävä (tai pyyhittävä) nailonpinta, yksi sisätasku on ihan riittävä.

  Re: Paras harjalaukku/-kassi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.7.24 15:55:32

Mulla on Borstiqin sellainen lokerollinen, on omasta mielestä ihana. Kaikki on aina paikallaan ja sokkonakin tietää mistä minkäkin asian löytää. Jos esim kaapissa tarttee kaivaa laukusta jotain. Kentyckyllä vastaava, mutta isompi, tykkään tuosta vähän pienemmästä arjessa. Kisoihin voisi olla sellainen isompi, jos kisattaisi enemmän.

Lemieuxilla on se pro versio myös lokerollinen, mutta tuo lite vain yksi tila + sivutaskut. Jos ei tykkää lokeroista, voi tuollainen olla kiva.

  Re: Paras harjalaukku/-kassi?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   30.7.24 17:02:13

Joo, litessä ei ole lokeroita, vaan yksi iso tila, pienet sivutaskut kassin päissä ja vetoketjutasku sivussa. En itsekään tykkää lokeroista. Helppo puhdistaaa, olen itse vaan suihkuttanut täyteen vettä ja antanut kuivua.

  Re: Paras harjalaukku/-kassi?

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   30.7.24 18:09:54

Kymppilitran ämpäri, paras. Jos pitäisi pehmeä kassi hankkia, ostaisin yhden ison tilan pussukan

  Re: Paras harjalaukku/-kassi?

Lähettäjä: MH 
Päivämäärä:   30.7.24 18:48:43

Longchampin olkakassi harhakassina… voi luoja näitä jonneja

  Re: Paras harjalaukku/-kassi?

Lähettäjä: Groomi 
Päivämäärä:   30.7.24 20:56:58

Kiitos vastauksista! Mulla on sellainen ässän mustikkakassi ollut mutta se alkaa olla jo niin hapero että ei pysy pystyssä. Hirveästi ei tarvisi olla taskuja, isompi tila parempi. Pitää tutustua näihin ehdotuksiin!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.