Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Housut jotka ei valu tai rullaa

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   29.7.24 10:33:44

Mistä löytäisi aikuiselle ratsastushousut, jotka ei ratsastaessa valu tai rullaannu vyötäröltä 🙁 oon kokeilu korkeaa ja matalaa vyötäröä ja kaikki rullaantuu. Vyö toki on vaihtoehto, mut ku on vähän mahaa se painaa jotenki. Suosittele!

  Re: Housut jotka ei valu tai rullaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.7.24 10:47:57

farkut ja vyö

  Re: Housut jotka ei valu tai rullaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.7.24 10:49:21

Pikeur Candela on itselläni ainoa malli kokeilemistani, joka pysyy hyvin paikoillaan rullaamatta. Itse käytän niiden kanssa joustavaa vyötä, mutta varsinkin nämä uuden malliston Candelat pysyisivät varmaan ilman vyötäkin.

  Re: Housut jotka ei valu tai rullaa

Lähettäjä: Gg 
Päivämäärä:   29.7.24 10:56:18

Maya Delores, pysyy päällä just eikä melkein. Toki jos on oikeasti enemmän mahaa niin sitten en osaa sanoa varmaksi. Itsellä ainakin pysyy tosi hyvin.

  Re: Housut jotka ei valu tai rullaa

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   29.7.24 10:59:23

Mulla on Pikeur Candelat, mutta PS of Swedenin korkeavyötäröiset housut on hyvät.

  Re: Housut jotka ei valu tai rullaa

Lähettäjä: Rim tim digi dim 
Päivämäärä:   29.7.24 11:01:09

Ego 7, cavalleria toscanat ja samshield iha mun lempparit! Pitää vaa löytää se oma koko nii ei valu yhtään! Mulla taas mayat ei pysy yhtään ku liian venyvät ja korkeevyötäröiset

  Re: Housut jotka ei valu tai rullaa

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   29.7.24 11:01:47

Ja vielä: urheiluvaatteet pitää pestä ilman huuhteluainetta, muuten elastaani hapristuu ja vaatteiden ”jousto” häviää, eli housut rupeaa valumaan.

  Re: Housut jotka ei valu tai rullaa

Lähettäjä: Manteli 
Päivämäärä:   29.7.24 11:09:03

Olen lyhyt, lyhytselkäinen sekä suht pienikokoinen ja mulla ongelma useimmissa housuissa liian korkea vyötärö (vaikka ei olisi edes korkeavyötäröisenä mainostettu malli) -> ei istu, valuu. Jos jollain on suositella hyviä matalavyötöröisiä housuja, niin pliis kertokaa!

  Re: Housut jotka ei valu tai rullaa

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   29.7.24 12:40:40

Manteli: noilla spekseillä - osta junioreille suunnitellut housut.

  Re: Housut jotka ei valu tai rullaa

Lähettäjä: Manteli 
Päivämäärä:   29.7.24 12:49:21

…Hyvä pointti! Itseasiassa nyt kun mietin, niin minun tämänkin hetken lempihousut on muuten lasten mallia (tosin juuri sitä samaa mallia ei vissiin valmisteta enää ja kangas niiissä omaan makuun turhan paksu)

  Re: Housut jotka ei valu tai rullaa

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   29.7.24 16:39:45

Pikeur Candelat.

  Re: Housut jotka ei valu tai rullaa

Lähettäjä: VW 
Päivämäärä:   29.7.24 17:57:09

Ostin viime kesänä Schockemöhlen leggarit, ja ovat ekat leggarit, jotka ei valu. Otin napakan koon ja on kyllä ihanaa kun ei koko ajan tarvi nykiä housuja ylös.

Mulla ei ole vyötäröä, joten esim tuo Candela ei sovi mulle ollenkaan.

  Re: Housut jotka ei valu tai rullaa

Lähettäjä: Max 
Päivämäärä:   29.7.24 20:20:15

M-equinelta Mare and me ratsastuslegginsit!

  Re: Housut jotka ei valu tai rullaa

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   29.7.24 20:23:45

Joku täällä suositteli vähän samoilla spekseillä (mahaa on hieman) ZacZess housuja. Tilasin ja ovat olleet todella hyvät! Ei rullaa yhtään, mutta ei myöskään purista mahaa hulluna. Olen erittäin tyytyväinen.

  Re: Housut jotka ei valu tai rullaa

Lähettäjä: tiffany 
Päivämäärä:   30.7.24 12:00:00

Manteli; tsekkaa Equilinen juniorimalli, olikohan electra (?) tai joku vastaava. Ihanan matala vyötärö ja miellyttävä kangas. Omistan näitä kolmet + kisahousut :D T: toinen minioni, joka vihaa korkeita vyötäröitä

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.