Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Takaisin satulaan TURUN SEUTU

LähettäjäHeppafani82 
Päivämäärä:   28.7.24 15:06:38

Taustana kerrottakoon että lapsuus ja nuoruus meni talleilla ja hevoset oli minulle koko elämä.
Sitten opiskelujen myötä erkaannuin rakkaasta elämäntavasta vuosikymmeniksi ja nyt on alkanut ajatuksiin ryömiä takaisin kaipuu satulaan.
Asustelen nykyään Turussa ja nyt etsinkin tallia jolla järjestettäisiin aikuisille ihmisille sopivia alkeiskursseja joissa pääsisi taas uudestaan opettelemaan ratsastamista.
Toiveissa olisi talli jossa mennään hevosten ehdoilla ja joissa olisi mahdollisuus joskus myös päästä pois kentältä tai maneesista ja maastoon nauttimaan luonnosta hevosen selässä.
Olen koittanut katsella tallien nettisivuja mutta suurimmalla osalla ei sivuja päivitellä lainkaan tai joskus ja jouluna.
Jos sinun tallillasi olisi mahdollista palata satulaan aikuisella iällä vinkkaa alle!

  Re: Takaisin satulaan TURUN SEUTU

Lähettäjä: jees 
Päivämäärä:   28.7.24 15:38:07

Ratu pitää mun mielestä! Kannattaa kysyä Melinalta

  Re: Takaisin satulaan TURUN SEUTU

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   28.7.24 16:28:15

Artukaisissa alkaa alkeiskurssi elokuun alkupuolella. Maastoon ei juuri pääse. Pienet loppukäynnit metsässä.

  Re: Takaisin satulaan TURUN SEUTU

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   28.7.24 17:10:28

Kuusistossa on ei-laukkaa tunti, kerrot taustat, saat sen kilteimmän hepan ja pääset kokeilemaan, miltä tuntuu.
Muut voi osata hiukan jo enemmän, mutta kaikki menevät oman tasonsa mukaan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.