Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Saappaiden vetoketjun vaihto hinta?

Lähettäjä: Vetoketju 
Päivämäärä:   27.6.24 10:31:36

Plajonko teillä on maksanut vaihtaa saappaaseen vetoketju?

  Re: Saappaiden vetoketjun vaihto hinta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.24 10:42:10

40e, 70e ja 80e ja kaikki menneet uudelleen rikki. Halvemmaks tulee ostaa uudet kestävämmät saappaat.

  Re: Saappaiden vetoketjun vaihto hinta?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.6.24 10:49:12

mulla maksoi 45e vetoketjun vaihto ja 30e kun saappaita levennettiin, vetoketju oli jämerämpi mitä alkuperäinen ja on nyt 10 vuotta kestänyt, saappaat olivat 600e hintaiset joten en heitä laatunahka tuotteita roskiin vaan korjaan ne, eri asia halvat tekonahkatuotteet. Nyt saappaat ovat palvelleet minua 15 vuotta (:

  Re: Saappaiden vetoketjun vaihto hinta?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.6.24 12:22:48

"40e, 70e ja 80e ja kaikki menneet uudelleen rikki. Halvemmaks tulee ostaa uudet kestävämmät saappaat."

Siinäpä vasta logiikka. Mitkä saappaat saat vetoketjun vaihdon hinnalla ja on kestävät?

  Re: Saappaiden vetoketjun vaihto hinta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.24 14:04:57

taitaa olla nykyään 60-65 euroa omalla suutarilla. En jaksa vetoketjuja putsailla, joten noin puolen vuoden välein menee vaihtoon, ja sillä saa taas hyvin lisäaikaa. Ihan yhtä nopeasti hajoavat uusista saappaista, joten mieluummin tuen paikallista pienyrittäjää kuin kiinalaista tai edes turkkilaista saapastehdasta.

  Re: Saappaiden vetoketjun vaihto hinta?

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   27.6.24 15:01:33

Osaisin korjata itse ja vehkeet löytyy. Sen verran veemäinen homma, että olen vienyt suutarille, joka ottaa hommasta 70€.

Vinkkinä: etuvetskarit kestää paljon paremmin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.