Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tosi ohut taskullinen liivi puhelimelle

Lähettäjä: Millä nimellä 
Päivämäärä:   4.5.24 18:21:09

Olin ennen koronaa issikkavaelluksella ja siellä oli yksi tyyppi, jolla oli päällään todella ohut liivi, jossa oli tasku tai kaksi. Tyypillä oli ratsastuksen ajan puhelin liivin taskussa.

Liivi oli musta, paksuudeltaan heijastinliivin tyyppinen. Muistaakseni liivi kiinnitettiin edestä kahdella pikalukolla (saman tapainen kuin kypärässä, mutta isompi).

Millähän nimellä tuollaisia liivejä myydään? Olisi kätevä kesällä, kun ratsastaessa pitäisi saada puhelin mukaan. Vyölaukku hölskyy, käsivarsikotelo valuu, taskullinen takki/ratsastusliivi on liian kuuma, ratsastushousuissani ei ole puhelintaskua.

  Re: Tosi ohut taskullinen liivi puhelimelle

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   4.5.24 18:28:31

Toimisko tälläset?
https://walonadogs.com/collections/valjaat/products/
walona-heijastavat-sporttivaljaat-puhelintaskulla
Itse tilasin talvella kesää varten kun hevosella ajaessa ei pakosti aina ole taskuja eikä arvaa kärryyn kiinnittää mitään puhelinkoteloa jos sattuukin jäämään kärryjen kyydistä. :D Itse en ole tosiaan testannut ajaako asiansa.

  Re: Tosi ohut taskullinen liivi puhelimelle

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   4.5.24 18:28:40

Ainakin Partioaitta myy USA:laisen Ospreyn tuotteita, jolta löytyy Dyna -mallisto (”juoksureppu”), jossa 2 pikalukkoa edessä.

  Re: Tosi ohut taskullinen liivi puhelimelle

Lähettäjä: ˆ^ˆ 
Päivämäärä:   4.5.24 18:41:26

Jos et löydä etsimääsi, niin tällainen juoksuvyö voisi olla vaihtoehto, ei nimittäin hölsky yhtään ratsastaessa ja ainakin oma puhelimeni mahtuu tuohon hyvin. https://www.xxl.fi/flipbelt-flipbelt-zipper-juoksuvyo-harmaa/p/1187888_1_Style

  Re: Tosi ohut taskullinen liivi puhelimelle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.5.24 20:22:31

Mulla kulkee puhelin juoksuvyössä.

  Re: Tosi ohut taskullinen liivi puhelimelle

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.5.24 23:31:14

Juoksuvyö ja ratsastushousujen vyötärölenkin läpi niin ei hölsky. Liivin taskussa se vasta hölskyykin :D

  Re: Tosi ohut taskullinen liivi puhelimelle

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   6.5.24 14:18:42

Puhelintaskulliset ratsastushousut, joissa se tasku on reidessä siis. En enää ratsasta millään muilla, on kisahousuissakin taskut puhelinta varten kun käyn paljon yksin kisoissa. Ihan parhaat.

  Re: Tosi ohut taskullinen liivi puhelimelle

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   6.5.24 14:21:59

Spibelt on loistava. Saa joustavan hihnan ansiosta tarpeeksi piukalle, ja kun laittaa tosiaan vyönlenkeistä läpi, niin ei kyllä hölsky.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.