Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ratsastuksen loppu? Vai puskailua?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.5.24 12:54:30

Minulla on ollut käytännössä koko ikäni (20v ajan) oma poni/hevonen. Vanhemmillani on pieni kotitalli. Teiniksi asti ratsastin 2krt päivässä. Sittemmin kerran, kun kasvoin pikkuponeista ohi. Kävin myös tunneilla.

Nykyinen heppa alkaa lähennellä 20v eikä enää kestä kuin satunnaista treeniä. Menee maastossa mielellään. Haluaisin kuitenkin enemmän harrastukselta.

Mutta koska nyt olen jo 26v ja maksan talolainaa ym, ei ole mahdollista kerätä kassaa uuteen hevoseen. Paikka sille olisi vanhempieni luona.

En ole varma, mitä tekisin. Tuntuu kamalalta lopettaa ratsastus kokonaan, mutta olen huomattavasti surkeampi taidoiltani nyt, kun en enää pysty aktiivisesti treenaamaan :/

Olen harkinnut myös ratsastuskouluun menoa, mutta ei yksinkertaisesti ole varaa mennä kuin ihan maks 2krt/vk. Tuokaan ei ole riittävä siihen, että oikeasti oppisin. Kokeiltu on.

En ole saanut paremmin palkattuja töitä eikä nyt ole varaa opiskellakaan. Olen ihan umpikujassa. En nauti nykyisestä maastopuksuttelusta vaan kaipaisin ihan oikeaa, taitoja kohottavaa treeniä. Kohtalontovereita?

  Re: Ratsastuksen loppu? Vai puskailua?

Lähettäjä: AI 
Päivämäärä:   4.5.24 14:42:45

Jos sinulla ei ole varaa käydä ratsastuskoulussa, miten sinulla olisi varaa valmentautua omalla, vaikka sellaisen hankkisitkin?

  Re: Ratsastuksen loppu? Vai puskailua?

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   4.5.24 14:45:47

Eiköhän se ole ihan normaalia, että jossain vaiheessa on taukoa. Toisessa elämäntilanteessa sitten taas onnistuu.

  Re: Ratsastuksen loppu? Vai puskailua?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.5.24 15:29:01

Kun omalla voi valmentautua harvemmin ja sitten vaikka joka päivä tehdä niitä tehtäviä. Ratsastuskoulussa on mahdollista käydä ryhmätunnilla 2krt viikossa. Ei siellä saa itsekseen ratsastella sen lisäksi.

  Re: Ratsastuksen loppu? Vai puskailua?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.5.24 16:05:03

Ratsastuskoulu ja vuokrahevonen?

  Re: Ratsastuksen loppu? Vai puskailua?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.5.24 16:47:52

Toi voisi toimia. Vaikka tuntuu kyllä työläältä löytää sopiva vuokriksen omistajakin :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.