Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Satulan polvi- ja pohjetuet, mistä tietää oikean

Lähettäjä: paikan? 
Päivämäärä:   1.5.24 13:01:07

First world problem, tiedän. Kysyn silti.

Vuokrahevosen satuloissa (Prestige este- ja koulu, tarkempia malleja en tiedä) on irroitettavat polvi- ja pohjetuet. Omistaja on sanonut, että saan vapaasti laittaa tuet itselleni sopiviin paikkoihin, hän sitten siirtää tuet hänelle sopiviin paikkoihin kun ratsastaa.

Olen yrittänyt googlettaa ja hakea youtubesta viesoota, mutta en löydä ohjeita. Ehkä hakusanat ovat väärin.

Mistä tiedän, missä kohtaa tukien pitäisi olla? Pitäisikö jonkun osan jalastani osua tukeen? Minkä osan ja missä tilanteessa (kun istun satulassa, kun kevennän)?

Polvitukiin en yleensä koske. Estesatulan pohjetuen siirrän ”pois tieltä”, sillä omistajan paikalla tuki jää jalkani ja hevosen väliin.

Omistajalta ja valmentajalta olen yrittänyt kysyä, mitta en ole saanut kunnollista vastausta.

  Re: Satulan polvi- ja pohjetuet, mistä tietää oikean

Lähettäjä: Ooo 
Päivämäärä:   1.5.24 14:17:45

Omassa satulassani olen siirtänyt tuet niihin paikkoihin mitkä tuntuu itselle sopivalta. Nehän on tuet ja niistä nimenomaan kuuluu saada tukea. Ehkä vain kokeilemalla löydät oikean paikan niille tai sitten pyydät jonkun henkilön kaveriksi niitä siirtelemään kun olet selässä? Polvituen kuuluu tukea polvea ja pohjetuen pohjetta.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.