Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paras trailerikamera

Lähettäjä: Cam 
Päivämäärä:   29.4.24 09:00:13

Ilmianna toimiva trailerikamerasi! Ensijaisesti haussa wifi-kamera, joka syöttäisi kuvan suoraan älypuhelimeen. Ei siis sellaista, joka vaatii erillisen näytön.

  Re: Paras trailerikamera

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   29.4.24 09:47:21

Mulla on Reolink Argus ollut 2-3 vuotta käytössä. Toimii Wifillä ja kuva näkyy kännykkäsovelluksesta. Kameralle on oma magneettitelakka, jonka olen porannut traileriin kiinni ja kamera tarttuu siihen magneetilla (mukana tullut toinen, varrellinen telakka, johon kamera pyöritetään kiinni on huono). Olen ollut tyytyväinen, välillä yhteys pätkii, mutta toimii kuitenkin ihan ok, kuva tosin on jäljessä varmaan 1-2 sekuntia. Ainut miinus siitä, että kameraa ei saa napista pois päältä, jolloin sen voisi jättää traileriin ja laittaa vaan päälle kun tarvitsee. Otan siis sen kokonaan pois ja irrotan akun (joka on käsittääkseni ainut keino saada se pois päältä). Akku kestää varmaan 3-4 reissua pituudesta riippuen. Hinta taisi olla tyyliin 129 e kun ostin.

Aiemmin mulla oli Bilteman peruutuskamera + näyttö, mutta inhoan sitä näyttöä kun ei ne imukuppikiinnitykset pysy koskaan kiinni kunnolla ja se näyttö täytyy muistaa ottaa mukaan eikä sitä voi säilyttää autossa 30 asteen pakkasella (näyttö olisi mukana jos asuisi autossa...). Lisäksi tietysti kameran asennukseen tarvitsee jonkun, joka osaa kytkeä kameran ottamaan virran traikun sisävalosta.

  Re: Paras trailerikamera

Lähettäjä: Cam 
Päivämäärä:   29.4.24 10:29:47

Joo itellä kanssa ollut toi Bilteman systeemi, toinen kamera traikussa ja toinen autossa peruutuskamerana. Mutta nyt kun on sekä traikku että auto vaihtumassa niin ajattelin siitä hankkiutua eroon. Toi näyttö on tosiaan hankala. Kiitos kommentista!

  Re: Paras trailerikamera

Lähettäjä: -. 
Päivämäärä:   29.4.24 11:36:26

Kyllä mun näyttö on ollut autossa useamman talven, en ota sitä sieltä pois ja toimii hyvin vielä viime talven paukkupakkastenkin jälkeen..

  Re: Paras trailerikamera

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.4.24 12:12:22

SW

  Re: Paras trailerikamera

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.4.24 12:15:06

Karkasi.. Meillä SWD-009WF kamera on ollut todella hyvä ja varmatoiminen kelillä kuin kelillä. Puhelimeen ladatun sovelluksen kautta saa kuvan näkyviin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.