Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  KuolinIlmoitukset lehdessä yms

Lähettäjä: Daisy 
Päivämäärä:   25.4.24 18:20:50

Miksi ei voi sanoa suoraan että kuoli haimasyöpään, auton alle, itsemurhan seurauksena, yliannostukseen, keuhkokuumeeseen tms. Olen tätä pohtinut! Nämä ilmoitukset olisi paljon kiinnostavampia kuin ”kuoli pitkään sairastettuaan” tai ”kuoli pitkäaikaiseen sairauteen”. Ei kuollutta enää kiinnosta !

  Re: KuolinIlmoitukset lehdessä yms

Lähettäjä: Afff 
Päivämäärä:   25.4.24 19:25:18

Ehkä se ei kuulu lehtien sivuille, miksi joku menehtyi. En minä ainakaan olisi halunnut, että isäni kuolinilmoituksessa olisi lukenut mihin hän kuoli.

Parempi niin, että ne joiden kuuluu tietää, kysyvät asiaa itse. Siinä näkee, että kuka on vain utelias ja kuka oikeasti välittää.

  Re: KuolinIlmoitukset lehdessä yms

Lähettäjä: Dun 
Päivämäärä:   25.4.24 19:32:07

Ne, joiden on tarpeen tietää eksakti kuolinsyy, saavat sen kyllä tietoonsa. Muille, kuten ihan vieraille ihmisille tai hyvänpäiväntutuille, se ei kuulu ja on huonotapaista udella. Enkä minä ainakaan haluaisi kuulla mitään spekulaatioita tai "varmaa tietoa" eli rikkinäisen puhelimen höystämiä juoruja siitä, miksi rakas läheiseni kuoli siihen mihin kuoli.

  Re: KuolinIlmoitukset lehdessä yms

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   25.4.24 19:35:59

Samalla linjalla edellisten kanssa. Miksi se kellekkään kuuluu? Olisi ollut ihan hirveää, jos meidän papan ilmoituksessa olisi lukenut "itsemurha" ja ympäriinsä olisi spekuloitu miksi ja miten, kun sen käsittely ihan jo perheen kesken oli riittävän raskasta.

  Re: KuolinIlmoitukset lehdessä yms

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.4.24 20:03:29

Vainajan ja surevien läheisten kunnioittamista. Koita elää uteliaisuutesi kanssa.

  Re: KuolinIlmoitukset lehdessä yms

Lähettäjä: Seepra 
Päivämäärä:   25.4.24 23:29:18

Yleensä kuolinsyyhyn viitataan kuitenkin jotenkin, pitkällisen sairauden uuvuttama tai äkillinen sairauskohtaus, onnettomuus jne, mutta jos ei mainita yhtään mitään niin sitten herää kyllä epäilys oliko itsemurha.

  Re: KuolinIlmoitukset lehdessä yms

Lähettäjä: Ratsastus? 
Päivämäärä:   25.4.24 23:34:07

Miten tämä liittyy ratsastukseen vai mietitäänkö tässä ratsastajien kuolinsyitä?

  Re: KuolinIlmoitukset lehdessä yms

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.24 08:48:57

Olipas harvinaisen typerä aloitus.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.