Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia jouhikoruista

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   24.4.24 11:34:07

Onko kellään kokemusta Anne Svahn jouhikoruista? Entä muista vastaavista, joista saa oman hevosen jouhista tilata korun?

  Re: Kokemuksia jouhikoruista

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.4.24 20:47:56

Kiinnostaisi kans... Kaverin lapsi pääsee kesällä ripille ja mietin jos olisi lahjaksi antanut oman hevosen jouhista tehdyn korun. En kyllä montaa kymppiä maksaa posteineen, mutta mahtaako kukaan tehdä edullisesti ja hyvin?

  Re: Kokemuksia jouhikoruista

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   24.4.24 20:52:54

Anne Svahnilta olen tilannut ja erittäin kestävä ja laadukas. Kulkee avainten mukana joka paikkaan, pyörii laukuissa ja ties missä, mutta ehjä ja kaunis edelleen. Ei mitään käytön jälkeä näkyvissä.

  Re: Kokemuksia jouhikoruista

Lähettäjä: Vikki 
Päivämäärä:   24.4.24 21:14:44

Itselläkin Annen tekemä koru käytössä. Kaulassa jo vuosia päivittäin, yhä kuin uusi.

  Re: Kokemuksia jouhikoruista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.24 21:44:14

https://sites.google.com/view/tmi-tuulatuuvajouhikorut/

  Re: Kokemuksia jouhikoruista

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   25.4.24 08:42:29

Taikajouhelta on mun yksi jouhikoru, ja se on kestänyt kaulakoruna 24/7 sellasen 2,5 vuotta. Tykkään kovasti!

  Re: Kokemuksia jouhikoruista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.4.24 13:18:22

Mulla taas kokemus Taikajouhesta, että kaksi avaimenperää ja yksi rannekoru on hajonnut, vaikka kovin varjelin niiden käyttöä. Liima ei ollut kestävää ja koruosat irrotti värin puolen vuoden jälkeen.

  Re: Kokemuksia jouhikoruista

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   25.4.24 13:26:40

Mulla Anne Svahn:in tekemä jouhirannekoru ja on ollut tosi kestävä ja kaunis. Nettisivut tosi kivat ja selkeät, ja ainakin rannekoruun sai itse myös valita helmiä ja riipuksia.

  Re: Kokemuksia jouhikoruista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.4.24 13:29:34

Täällä myös vain positiiviset kokemukset Anne Svahnista. Ensimmäiset korut tilattu 7-8v sitten ja ovat edelleen loistavassa kunnossa.

  Re: Kokemuksia jouhikoruista

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   25.4.24 13:31:00

Samoin täällä hyviä kokemuksia useista Anne Svahnin koruista!

  Re: Kokemuksia jouhikoruista

Lähettäjä: Käsityö 
Päivämäärä:   25.4.24 15:58:54

"En kyllä montaa kymppiä maksaa posteineen, mutta mahtaako kukaan tehdä edullisesti ja hyvin?"

Kotimaista laadukasta käsityötä pienyrittäjältä tilaustyönä, mutta halvalla pitäis saada?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.