Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pomme ratsastushousut

Lähettäjä: 1234 
Päivämäärä:   23.4.24 20:43:29

Onko kokemuksia Pomme ratsastushousuista? Kestääkö käytössä, onko millasta matskua, vastaako kokoaan jne? Voiko verrata esim maya deloreziin?

Hirvesti somessa tulee ko merkin mainoksia vastaan ja on kyllä omaa silmää miellyytäviä..

  Re: Pomme ratsastushousut

Lähettäjä: Tupuna 
Päivämäärä:   23.4.24 21:00:49

Itse ostin yhdet ehkä pari vuotta (?) sitten ja ainakin silloin oli iso pettymys. Jotenkin tosi hassu mitoitus ja huonosti tehty. Ja vastaavia kommentteja oli silloin useampiakin, ettei ollut ihan vain maanantaikappaleet itsellä. Mutta haluaisin kovasti uskoa, että tuotekehitystä on tässä välissä parempaan tapahtunut. Kuitenkin sen verran tuore merkki kyseessä, että toivoa on :)

  Re: Pomme ratsastushousut

Lähettäjä: Ei jatkoon 
Päivämäärä:   23.4.24 22:11:58

Pari vuotta sitte kans kokeilin mutta palautukseen meni, mitoitus oli outo ja materiaali tosi jäykkää ja epämukavaa. Ei siis mitään sellaista kun Mayat

  Re: Pomme ratsastushousut

Lähettäjä: Kaneli 
Päivämäärä:   24.4.24 05:57:10

Komppaan ylempiä, ei jatkoon :/

  Re: Pomme ratsastushousut

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.4.24 07:55:40

Voisko joku avata miten mitoitus oli outo? Meitä kun on monen mallisia, niin jollekulle vois olla se ainoa just sopiva. Vai onko niin outo, ettei edes teoriassa kukaan voi olla noiden housujen mallinen?

  Re: Pomme ratsastushousut

Lähettäjä: hyi 
Päivämäärä:   24.4.24 08:11:31

Ihan hirveät sukkahousut oli.

  Re: Pomme ratsastushousut

Lähettäjä: jatkoon 
Päivämäärä:   24.4.24 09:08:54

Itselle nämä housut ovat olleet löytö. Olen lyhyt jalkainen ja omistan paksua reittä ja persettä, mutta kuitenkin kapean vyötärön ja housut istuvat minun vartalolle todella hyvin. Ensimmäiset housut vuosien takaa olivat selvästi heikompi laatuiset kankaan ja ommelten osalta, mutta viimeisimmät ovat kestäneet hyvin jo pari(?) vuotta. Toki nämä eivät vedä vertoja ehdottomille lempihousuilleni Cavalleria Toscanalle, mutta hinnassakin huima ero, minkä vuoksi olenkin siirtynyt tyytyväiseksi Pommen käyttäjäksi.

Minulla käytössä Nellie malli, näissä korkea vyötärö ja ei liian grippaavat gripit, kangas on alkuun aika napakkaa mutta antaa periksi lörtsähtämättä.

  Re: Pomme ratsastushousut

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.4.24 09:09:02

Mulla on yhdet legginsit (mustat kultaisella gripillä) sekä paita ja huppari. Ihan huippuhyvät, istui päälle täydellisesti ja vastasi hyvin kokoaan. Nämä tilattu viime syksynä eli uskaltaisin ostaa jatkossakin Pommea.

  Re: Pomme ratsastushousut

Lähettäjä: Ei jatkoon 
Päivämäärä:   24.4.24 10:13:52

Onko housujen kangas muuttunut? Pari vuotta sitten oli tosiaan niin jäykkää että oli tosi epämukavat päällä

  Re: Pomme ratsastushousut

Lähettäjä: Kisaaja 
Päivämäärä:   24.4.24 12:24:46

Mä voitin joskus pari vuotta sitten heidän arvonnassa housut, malli taitaa olla nellie. Polvigrippipaikoilla. On ollut tosi hyvät!! Mukavat jalassa ja joustavat, leggarimateriaalia mutta kestävää. Mulla ei ole ollut päivittäisessä käytössä mutta noin viikottain. Käytän näitä hypätessä

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.