Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Omistajatodistus

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   17.4.24 00:49:57

Siis mistä tuo omistajatodistus oikein tulostetaan? En löydä omatallista (en löydä sieltä kyllä mitään muutakaan järkevää). Mihin omistajatodistusta ylipäätään tarvii?

  Re: Omistajatodistus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.4.24 08:42:17

Mene Oma tallissa hevoset -> Omat hevoset -> valitse hevonen listasta jos sulla on niitä useampi -> Kuvan alla taulukossa on kohta Omistajatodistus ja sen vieressä linkki "Tulosta"

Näin ainakin mulla näkyy

  Re: Omistajatodistus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.4.24 09:39:40

Mulla ei näy sielä yhtään hevosta vaikka omistan neljä. En saa niitä myöskään lisättyä mistään tai mitenkään.

  Re: Omistajatodistus

Lähettäjä: Omistaja 
Päivämäärä:   17.4.24 09:52:55

Jos haet Heppa-järjestelmästä hevosiasi, kuka niissä näkyy omistajana?

  Re: Omistajatodistus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.4.24 09:56:39

Minä näyn omistajana. Omistan neljä elossa olevaa ja hepassa näkyy omistuksessani 7 hevosta joista kolme kuollut.

  Re: Omistajatodistus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.4.24 10:01:44

Yhdelle sain aikanaan omistajatodistuksen kun kävin raviradalla tekemässä om.vaihdoksen. Nykyään se ei enää onnistu. Muut hevoseni olen hankkinut ennen tuota omistajatodistusjuttua. Nyt hiljattain ostamalleni hevoselle sain vaivoin tehtyä om.vaihdoksen sähköpostilla. Ei siis onnistunut omatallissa, vaikka vartavasten sen aktivoin tuon takia. Nyt se hemmetin omistajatodistus vielä puuttuu tästä säädöstä. Olisi pitänyt tajuta pyytää se paperisena ja maksaa siitäkin. Mitä? Kymppi?

  Re: Omistajatodistus

Lähettäjä: lilli 
Päivämäärä:   17.4.24 10:10:35

Ei semmoista tarvitse yhtään mihinkään. Kauppakirja riittää todistamaan että omistat hevosen. Ei Hippos ole mikään viranomainen, ei heidän "todistusta" tarvitse mihinkään.

  Re: Omistajatodistus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.4.24 12:44:09

Omistajatodistus on niin kuin entinen omistajanvaihdosilmoitus. Ei sillä tee mitään, jos ei ole sitä hevosta myymässä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.