Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten te hevosenomistajat…

Lähettäjä: :-) 
Päivämäärä:   28.3.24 19:55:21

näytätte teidän vuokraajille että he ovat tärkeitä ja osa tiimiä? Sanoilla tai teoilla?

  Re: Miten te hevosenomistajat…

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.3.24 20:11:45

No en mitenkään koska eivät ole tärkeitä. Vuokraan rahaa vastaan ja se on vaan kiva plussa mutta pärjään hyvin ilmankin.

  Re: Miten te hevosenomistajat…

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   28.3.24 20:29:54

Ei ole vuokraajia, liikaa riesaa

  Re: Miten te hevosenomistajat…

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.3.24 21:03:08

Kolmas kommentti ja vuokraajat haukuttu! Uusi ennätys!!

  Re: Miten te hevosenomistajat…

Lähettäjä: kalle 
Päivämäärä:   28.3.24 21:26:31

Mulla on ollut superhyviä ja kivoja vuokraajia yli 10 vuotta. Loistavat välitä ja parista on tullut ihan ystäviä. Mutta en ole kokenut mitään erityistä tarvettä "näyttää" että vuokraajat ovat tärkeitä, haloo. Ihan normaalit, asialliset ja ystävälliset välit ovat riittäneet puolin ja toisin.

  Re: Miten te hevosenomistajat…

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   29.3.24 00:13:09

No ehkä lähinnä kun kiitos muistaa sanoa niin se tuntuu riittävän. Tottakai kysyä että miten hepan kanssa sujuu ja niin edespäin. Ei mitään ihmeitä. Tavallinen sosiaalinensuhde kuten muutkin.
Ja mulle vuokraaja on tärkeä, koska ei tässä maailmassa meinaa rahat ja aika riittää :D

  Re: Miten te hevosenomistajat…

Lähettäjä: Maija 
Päivämäärä:   29.3.24 09:22:29

"kiitos"
Lisäksi muistan jouluna ja syntymäpäivänä.

  Re: Miten te hevosenomistajat…

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   29.3.24 18:09:55

Vuokraajan näkökulmasta: Ihan vaan hyvällä kommunikaatiolla. Kiva jos saa välillä kiitoksen.

  Re: Miten te hevosenomistajat…

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   29.3.24 20:58:05

Kyllä se kiitos varmaan se tärkein on. Hyvä vuokraaja on oikeasti tosi tärkeä ollut itselle, kun vielä hevonen oli!

  Re: Miten te hevosenomistajat…

Lähettäjä: Ilona 
Päivämäärä:   29.3.24 23:25:35

Synttäreinä ja jouluna muistan, lisäksi saa kerran kuussa ilmaisen kouluvalmennuksen ja kyydit valmennuksiin sekä kisoihin kuluitta. Talvellakin käydään maneesilla usein hyppäämässä, kulkee kivasti mukana samalla kun itse käyn. Hoitajaa olen myös muistanut pienin lahjoin jouluna ja synttärinä, silloin tällöin saa myös ratsastaa.

  Re: Miten te hevosenomistajat…

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.3.24 03:01:50

Mistä sitä vuokraajaa kiitetään?

  Re: Miten te hevosenomistajat…

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.3.24 06:54:52

En mä asuntoni vuokraajaakaan kiittele. Ihan rahaa vastaan saa sitä käyttää.

  Re: Miten te hevosenomistajat…

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   30.3.24 16:15:38

Olen aikuinen vuokraaja, vuokrannut samaa hevosta jo 7 vuotta. En kaipaa mitään huomionosoituksia tai muuta tsemppiä, tiedän että ratsastan hyvin ja huolehdin hevosesta kuin omasta (joita aiemmin on ollutkin). Täysjärkinen omistaja, jonka kanssa asiat sujuu, riittää.

Ehkä jollekin teinille asialla ois enemmän väliä.

  Re: Miten te hevosenomistajat…

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   30.3.24 17:07:37

Mulla on aivan ihania liikuttajia (huom. ei liiku raha!) ja ihan sanoilla kerron, mutta myös 1-2krt/vuosi pidetään grilli-ilta tai pilkujoulut tms. Aivan ihana tiimi mulla <3

Kisoissa en selviäis ilman groomia ja hoitajia, joten arvostan erittäin paljon.

  Re: Miten te hevosenomistajat…

Lähettäjä: jepulis 
Päivämäärä:   30.3.24 20:13:52

Itse ole ”vuokraaja”, ja meidän diilissä ei raha vaihda omistajaa. Olen alaikäinen. Kolme hevosta joita saa ratsastaa niin paljon kun haluaa ja sielu kestää. Teen vastineekI tallivuoroja ja ylipäätään samaa mitä hevosenomistaja. Koko talli vuokrallavain hänen hevosille. Välillä teen 1 illan viikossa ja välillä jos ja kun kun hän haluaa lähtee lähtee ulkomaille niin voin pitää tallia pystyssä parikin viikkoa. Mukana kaikilla ell käynneillä yms. eli saan pitää hevosia kuin omiani. Sanallisen kiitoksen lisäksi hän tarjoaa usein ruuat, maksaa useita satasia maksavat klinikat ja valmennukset joille en edes pyydä, ostaa hevosille varusteet joita pyydän sekä talliin tavaraa, kuulee mielipiteeni hevosten hoidon suhteen ja kuskaa hevosia minne ikinä ehdotankaan (laukkakisoihin, maneesille, näyttelyihin yms) :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.