Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: Dressage 
Päivämäärä:   22.3.24 16:59:43

Paljonko maksatte hevosen yöpymisestä kisapaikalla yhdestä yöstä ?

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   22.3.24 19:08:05

Riippuu ihan kisapaikasta. Varmaan 30-80€ välillä on ollut. Esim. niin että 60€/kaks yötä tai 50€/yö. Kauhulla odotan tämän kauden karsinamaksuja, varmasti nousee taas joka paikassa 

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.3.24 20:58:12

30-60 välillä olleet mun yöpymiset. Hinnat on jo liian korkeat.
Kannattaisi kisajärkkien hommaa sponsseja puruun ja sellasta että hinnat saisi pidettyä.

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   22.3.24 22:47:33

Liki 100 € ollut kaksi yötä tai vkl jo monta vuotta - monesti itse yöpyy edullisemmin

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.3.24 22:54:25

Miksi kukaan kuiviketuottaja haluaisi sponssata kuivikkeita kun kysyntää on enemmän kuin tavaraa on myydä. Ei silloin tarvitse erikseen mainostaa eikä ainakaan antaa kenellekään puoli-ilmaiseksi mitään.

Kannattaisi mennä auttamaan kisajärkkäilyissä ja sellasta että voisi auttaa siinä hintojen pitämisessä.

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: Nipsu 
Päivämäärä:   22.3.24 23:55:22

Eikö yleensä oteta omat kuivikkeet? :D

Me ainakin reissuun lähtiessä aina pakataan omat kuivikkeet ja harvoin on ollut kisapaikalla karsinoissa purua. Johan se olisi ihan hullu menoerä, jos vaikka 30-50 hevoselle antaa purutkin :D

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: HV 
Päivämäärä:   22.3.24 23:57:11

Meillä myös aina omat purut mukana. Yöpyminen ollut aina sen 60-100e missä ollaan yövytty, saman verran ihmiseltä.

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.3.24 23:59:40

Mun kokemuksella melkein aina kuuluu joku x määrä kuiviketta, yleensä purua. Se sisältyy niihin karsinavuokriin, mm. siksi yöpyminen maksaa. Toki esim jabojen vuokra ja pystytys on väliaikaisissa karsinoissa suurempi kulu. Enemmän jos haluaa kuiviketta, pitää tuoda itse (samaa mitä kispaikalla on) tai ostaa lisää.

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: Pöö 
Päivämäärä:   23.3.24 10:10:10

Niin kallista ettei kannata kilpailla. Laitan rahat mielummin hyvään peruselämään ja matkustamiseen. Ennen kituuteltiin näiden hevostelujen takia.

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: MaTilda 
Päivämäärä:   23.3.24 10:25:55

Lähettäjä: Pöö
Päivämäärä: 23.3.24 10:10:10

Niin kallista ettei kannata kilpailla. Laitan rahat mielummin hyvään peruselämään ja matkustamiseen. Ennen kituuteltiin näiden hevostelujen takia.

Itse taas kituutan ennemmin kaikessa muussa ennemmin, koska olen todennut että hevos- ja kisaelämä on minulle just se juttu mikä antaa enemmän kuin mikään muu :) Hullun hommaa, mutta en osaa muutenkaan elää :D

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: Mayza 
Päivämäärä:   23.3.24 11:18:33

Herravarjele mitä hintoja? No nyt mie ymmärrän kun viime kesänä joidenkin isojen ravien yhteyteen joku mainosti yöpaikkaa hevosille just johonki järjettömään 50/yö-hintaan. En tiedä tuottiko se muuta kuin pieniä hörähdyksiä ja ehkä hivenen myötähäpeää ravi-ihmisten mielessä :D
Ei sillä, on raviradatkin tuplanneet yöpymismaksut, mutta edelleen puhutaan kahesta-kolmestakympistä. Tallinpitäjät missä itse ollut ottaneet yleensä 0-20€ ja usein mennäänkin tyyliin "vuoroin vieraissa ja kahvipaketti" :)

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: Keijju 
Päivämäärä:   23.3.24 13:04:56

Kulujen takia suositaan yksipäiväisiä kisoja. Onneksi asutaan paikassa, jossa 50-150 km säteellä on ihan asiallisesti tarjontaa, esim. Ypäjälle ajaa tunnin.

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: KL 
Päivämäärä:   23.3.24 13:06:50

Paljonko maksaa 2 yötä Ypäjällä
1 hevonen
1 aikuinen

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: Ilkka 
Päivämäärä:   23.3.24 13:12:39

”Paljonko maksaa 2 yötä Ypäjällä
1 hevonen
1 aikuinen”

Ypäjällä useampi vaihtoehto niin ihmisille kun hevosillekin. Riippuu paljon missä yöpyy.

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: vaula 
Päivämäärä:   23.3.24 13:35:24

Lähettäjä: KL
Päivämäärä: 23.3.24 13:06:50

Paljonko maksaa 2 yötä Ypäjällä
1 hevonen
1 aikuinen

Riippuu tosiaan aivan hirveästi siitä, minne itsesi ja hevosesi majoitat. Sen saa helposti maksamaan mansikoita, jos valitsee ne kalleimmat vaihtoehdot. Mutta mahdollista on myös majoittua tosi edullisesti (jos on ajoissa liikkeellä ja tilaa on vielä useammassa paikassa).

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: 3veeee 
Päivämäärä:   23.3.24 23:15:45

Yleensä kylläkin kuivikkeena turvetta, purupaaleja saa sitten ostaa erikseen jos haluaa.
Helsinki Horse show’ssa puru kuivikkeena, olisko ulkomaalaisille tutumpi kuivike vai miks siellä puru ja muualla turve (mistä en todellakaan tykkää, varsinkaan kisoissa kun sotkee hevosen ja kaikki muutkin kamat kun pölisee )

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: Dressage 
Päivämäärä:   24.3.24 14:16:56

Up

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: Paula 
Päivämäärä:   25.3.24 22:09:48

Olen maksanut n. 60€/ yö. 100€/2 yötä.

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.3.24 22:18:18

Hinnat löytyy usein kisakutsuista

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: Aw 
Päivämäärä:   25.3.24 22:44:47

Kalliimpaa kuin hotelli. Usein tallipaikka satasen päälle, jopa 159 puruineen ja hotellin saat kesällä alle satasella. On käynyt mielessä ottaa hevoselle hotellihuone..

  Re: Hinta kisapaikalla yö/hevonen

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   25.3.24 23:19:51

Kysykää karsinoita lähialueen talleilta. Itse olen jo monta kesää majoittanut kisavieraita. Olen myös myynyt heinää heille ja tarvittaessa ruokkinut, tarhannut jne. Hinta ollut karsina kuivikkeella 20-30e yö. Autopaikankin on saanut tarvittaesa pihasta ja sen sähköstä pieni lisämaksu. Enemmän kisavieraista olen saanut per yö kuin vakituisista vuokralaisista..

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.