Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Maya Delorez

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.3.22 09:13:45

Vastaako housut kokoaan vai kannattaako ottaa pienempää tai isompaa kun normaalisti? Entäs paidat? Ja onko housut oikeesti niin hyvät kun some antaa ymmärtää?

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.3.22 10:54:11

Taitavat olla ihan perushousut joissa ei mitenkään erityisen laadukas materiaali. Ovat vaan panostaneet todella paljon somemainontaan. Ja hyvin se tuntuu kohderyhmään tehonneen. Leggings-tyyppinen materiaali ja siihen painettu silikoni on varmasti mukava mutta ei ikinä hirveän kestävä oikeassa käytössä oli merkki mikä tahansa.

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: Mutta 
Päivämäärä:   15.3.22 12:15:54

Hyvät housut. Koot ehkä pieniä tai normaaleja ennemmin.

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.3.22 14:32:51

Itse ostin housut parisen vuotta sitten, ovat pysyneet hyvinä vaikka käytän 2-3 kertaa viikossa. En tiedä onko kokoja muutettu, mutta silloin ostamani housut ainakin ovat kokoa XXS, vaikka muuten käyttäisin ehkä S tai XS. Eli isot ovat.

Hupparin ostin noin vuosi sitten, ei ole ollut nty talvella käytössä, mutta kesä/syksykauden pysyi ainakin hyvänä. Siinä mitoitus enemmin hieman nafti kuin suuri.

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   15.3.22 14:45:39

Itse tykkään! En tiedä onko housumallien välillä mitoituseroja, mutta itse yleensä käytän S-M koon housuja, mutta nuo koossa S ovat hieman liian isot, joten sanoisin myös että koot isohkoja.

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   15.3.22 15:15:14

Mulla on kahdet noita legginssihousuja ollut ja päällä hirmu kivat, mutta kuluu aika pian puhki. Kesällä erityisesti kivat, kun tosi kevyet mutta napakat

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: Metri 
Päivämäärä:   15.3.22 15:31:52

Parhaat housut.
En enää palaa vanhoihin.

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: Ponifekki 
Päivämäärä:   16.3.22 06:58:11

Ihanat ja napakat. Lisäksi myös kauniit.

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   16.3.22 08:17:02

Minulla Compression -malli ja on aivan ihana. Näissä koko vastaa ymmärtääkseni paremmin todellisuutta kuin joissakin muissa malleissa. Itse olen normaalisti kokoa 36-38 ja näistä 36 on hyvä. Itse housut ovat kyllä ihan supermukavat. Ovat leggings-materiaalia, mutta selvästi paksumpaa kangasta. Nämä on nyt olleet mulla 2kk käytössä ja kyllä tuntuu aina tylsälsä vetää perinteiset vähemmän joustavaa kangasta olevat housut jalkaan näiden jälkeen.

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: Issa 
Päivämäärä:   16.3.22 09:50:16

Mulla parit Function-legginsit kovassa käytössä viime kesänä. Gripit vähän liian tahmeat mun makuun, mutta ongelma poistuu ajan kanssa, kun ainakin mun housuista gripit kuluneet hankauskohdista lähes kokonaan pois. Ja koot ainakin noissa isoja, käytän yleensä 34-36 kokoa ja näistä XXS. Mukavan kevyet kesällä ja hyvät taskut, mutta ei nyt mitään maailmaa mullistavaa, en ostaisi enää lisää näitä.

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: Halo 
Päivämäärä:   10.4.22 20:11:53

Onko näitä jossain kivijalkaliikkeessä kokeiltavissa? Millainen materiaali mahtaa olla kisahousuissa? Onko kovin ohut kangas eli loistaako alushousut läpi?

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   10.4.22 22:50:58

Onko kestävä materiaali?

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.4.22 10:28:53

Ainakaan mulla performanceista valkoisena ei näy alushousut läpi, edes tummat ei juuri näy. Käytän kumminkin nudeja mielenrauhan varmistamiseksi :)

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.4.22 10:29:50

Niin ja mulla on yhdet olleet vuoden lähes päivittäisessä käytössä, gripit eivät ole kuluneet juurikaan verrattuna muihin grippihousuihin joissa ei ole vuoden käytön jälkeen mitään pitoa.

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: Halo 
Päivämäärä:   11.4.22 17:11:23

.. : miten performancen koot, uskaltaako ottaa "oman koon"? Jos ja kun näitä ei ilmeisesti ole Suomessa kivijalkaliikkeissä kokeiltavissa...?

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   11.4.22 20:11:50

Ainahan ne voi vaihtaa / palauttaa jos ei ole hyvät

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: Victorine 
Päivämäärä:   12.4.22 10:50:34

Mulla housut normaalisti kokoa M, mutta noi Function-leggingist on koossa S ihan justiinsa täyrelliset. Itse tykkään kans niiren superpitävistä gripeistä ja käyttäisin jatkuvasti jos en haluais säästää kisoihin ja valmennuksiin XD ne ei myöskään repsota takaa eres istuessa, niinkun ainakin melkein kaikki housut yleensä.

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: hoplaa 
Päivämäärä:   12.4.22 13:40:34

Housut reilua kokoa. Käytän normaalisti 40-42 ja Mayassa S. Venyy TODELLA paljon sekä leveydessä että pituudessa. Erittäin hyvät housut, en käytä enää muita. Talvihousuja olen käyttänyt koko talven päivittäin. Ehkä aivan pientä kulumista takapuolen gripissä. Compression-housuissa pientä kulumaan reidessä (raipan kohdalla). Tilasin juuri Performance-mallin kisahousut. Yläosat vastaavat kokoaan tai ovat jopa nafteja. Takkiin ja huppariin olen ollut todella tyytyväinen. Laadussa ei moittimista.

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: kepsis 
Päivämäärä:   12.4.22 13:53:55

"Housut reilua kokoa. Käytän normaalisti 40-42 ja Mayassa S."

Olen tätä kokoa ja tilasin juuri heidän kokotaulukon mukaisesti Function-leggingsit koossa M. Toivottavasti istuu. Hinta ei ole noissa kovinkaan kummoinen verrattuna esimerkiksi Eurostarin tai Pikeurin kokopaikkaleggareihin, joten kokeiluun lähti yksi pari.

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: hoplaa 
Päivämäärä:   12.4.22 14:01:08

Kepsis: mulla on myös kahdet koko M. Halusin vähän napakampaa, siksi myös S sopii. On varmasti sopivat sulle <3

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: Halo 
Päivämäärä:   13.4.22 06:49:41

Hyviä vinkkejä! Kiitos näistä. Aina toki voi palauttaa ja vaihtaa, mutta mieluummin sitä saisi tilauksen kerralla oikein.

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   12.5.22 10:18:21

Kumpihan on parempi, funktion, vai performance? Liikaa valinnan varaa.

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.5.22 12:57:39

Minulla on Function-malli ja on tosi mukavat housut yllä. Gripit tosiaan ovat melko pitävät verrattuna muihin housuihin. :D Normaalisti housukokoni on S-M ja näistä XS on sopiva. Samoin ystävälläni on normaalisti M ja hänelle S on näistä sopiva.

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: Arman 
Päivämäärä:   22.5.22 21:07:59

Missä mallissa korkea vyötärö?

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: Ava 
Päivämäärä:   23.5.22 22:29:42

Compressionit vastaa aika hyvin kokoaan. Normaalisti käytän kokoa M ja compressioneissa nämä hyvät. Venyvät vielä sen verran, että menevät jalkaan vaikka raskauden jäljiltä vielä pari ylimääräistä kiloa vyötärön seudulla, vaikka istuivat hyvin ennen raskautta. Performancet ovat isoa kokoa, näistä minulla käytössä S- koko, joka jäi hieman väljäksi (nyt raskauskilojen kanssa aika sopivat). Collegepusero vastaa mielestäni kohtalaisen hyvin kokoaan, jos arpoo kahden koon välillä, ottaisin ehkä suuremman…

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   25.5.22 05:00:54

Miten ihmiset voi tykätä noista? Istuu useimmille tosi rumasti, edessä "kamelin varvas" ja jos vähänkin muodokkaampi ratsastaja näyttää muoviselta makkarankuorelta.

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: Hmmmh 
Päivämäärä:   25.5.22 06:30:25

Yhdet compression housut ja yhden hupparin omistan mainoksen uhrina ja oma mielipide on housuille ei jatkoon, mutta huppari ok. Kokoa sai ottaa molemmista yhden pienemmän (omassa tapauksessa xxs oli ok normaalisti xs/ 34/ IT36 ratsastusvaatteissa käyttävänä). Kyllä itse edelleen pistän mieluummin equilinen housut jalkaan kuin nämä MD:t. Vaikka olenkin suht pienikokoinen, en koe kroppani olevan tarpeeksi fitti käyttämään näin armottoman ”paljastavia” kankaita :|

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: onnnnni 
Päivämäärä:   25.5.22 06:57:45

Mistä kannattaa tilata näitä? Vai onko jossain myymälöissä???

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.5.22 15:54:19

Mietin tilaamista ja mietin, että miten kireitä housut näyttää. Normisti käytän kokoa 40-42. Listan mukaan siis M olisi hyvä, mutta tätä keskustelua seuratessa tulee mieleen, että pitäisikö sittenkin olla s? Mitenkähän tiukoilta ne näyttää, vaikka jalkaan menee?

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   26.5.22 17:13:21

. nehän on legginssit, että istuvuus ja ”näkyvyys” joka tapauksessa sen mukainen koosta riippumatta :D kokemuksesta melkein uskaltaisin sanoa, että ota vaan kokoa pienempi, ei hyvältä näytä tai tunnu kyllä liian isot leggaritkaan...

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.5.22 17:32:36

"Miten ihmiset voi tykätä noista? Istuu useimmille tosi rumasti, edessä "kamelin varvas" ja jos vähänkin muodokkaampi ratsastaja näyttää muoviselta makkarankuorelta."

Koska ovat mukavat. Onko sillä kauneudella niin väliä?

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: :O 
Päivämäärä:   26.5.22 18:21:22

Mä koin vompressioneiden matskun ja mallin muuten oikein kivaksi, mutta mua kyllä häiritsi tosi paljon se kamelinvarvas :D Pakko käyttää normihousuja. Montarilla on napakoita, korkeavyötäröisiä 4-suuntaan venyviä malleja jotka sopii itselleni.

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.5.22 21:52:17

Mikä malli on teistä paras?

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   26.5.22 22:56:45

Mikä on kamelinvarvas?

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: Kivi 
Päivämäärä:   26.5.22 23:04:57

^ no se kun housut vedetään edestä ylös kireälle roosan väliin, muodostuu ”kamelinvarvas”. Google varmaan kertoo kuvankin

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.5.22 23:09:03

^ Kamelinvarvas on kun housujen etusauma painautuu naisen genitaaleja vasten niin että ns. "huulet" näkyy :D

  Re: Maya Delorez

Lähettäjä: lime 
Päivämäärä:   27.5.22 16:03:18

Itsellä performancet olleet nyt vuoden verran käytössä. Pysyneet hyvänä ja gripit on edelleen oikein pitävät. Normaalisti käytän housuissa kokoa 38, näissä otin koon S. Myös XS olisi varmasti ollut sopiva. Käytän S-kokoa normaalisti vyön kanssa ja nyt raskaana ollessa menee hyvin ilman. Ovat napakat, mutta kuitenkin hyvin joustavat. Talvella alle mahtui hyvin lämpölegginssit. Voisin hyvin ostaa näitä toisetkin edelleen. Kamelinvarvas -ongelmaa ei ole ollut :D Jos "makkarankuorimaisuus" arveluttaa niin kannattaa valita mahdollisimman tumma väri (musta, navy) joka on vähän armeliaampi sävy yksityiskohtien erottumisen suhteen.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.