Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  nilkkaystävälliset jalustimet

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   23.5.20 21:08:02

Onko kokemuksia mikä jalustin paras ratsastuksessa kipeytyvälle nilkalle? Vain toinen nilkka vaivaa vanhan vamman vuoksi.

  Re: nilkkaystävälliset jalustimet

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   23.5.20 22:07:28

Sprengerin bow balance

  Re: nilkkaystävälliset jalustimet

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   24.5.20 00:28:45

Nivelletyillä, esim. Sprenger 4-system tai balance, olen ratsastanut viimeiset 15 vuotta.

  Re: nilkkaystävälliset jalustimet

Lähettäjä: Lk 
Päivämäärä:   24.5.20 00:52:00

Minulla on erittäin vaikea nilkkavamma enkä kykene ratsastamaan kuin tasapohjaisilla Flex On jalustimilla tai sellaisilla jotka osoittavat valmiiksi eteenpäin eli jalkaan ei tule kiertoa yhtään.

Tosin Freejumpit ovat s**tanasta eli pitää olla tasapohjaiset jalustimet noissa suoraan eteenpäin osoittavissakin.

  Re: nilkkaystävälliset jalustimet

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.5.20 01:22:54

"sellaisilla jotka osoittavat valmiiksi eteenpäin eli jalkaan ei tule kiertoa yhtään. "

Tämä oli minulla se avain. En oikein käsitä miksei kaikki jalustimet ole tälläisiä. Käytössä nyt Acavallo Opera.

  Re: nilkkaystävälliset jalustimet

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   24.5.20 12:17:07

Itse painin taas polviongelman kanssa, ja nyt vasta sain ahaa- elämyksen! Tietysti jalustimen pitää osoittaa eteenpäin minullakin.

Acavallon Opera mainittu, onko muita?

  Re: nilkkaystävälliset jalustimet

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   24.5.20 12:34:34

Acavallo Operat on myös mulla, nilkkaongelmia etupäässä, mutta myös polvivaivainen tallikaveri käyttää omallaan. On todella hyvät ja tukevat jalassa. Myös suhteellisen edulliset verrattuna muihin erikoisjalustimiin.

  Re: nilkkaystävälliset jalustimet

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   24.5.20 14:22:33

Itsellä on nyt Freejumpin soft up pro jalustimet ja toinen nilkka on aivan tulessa ratsastuksen ajan, heti helpottaa kun ottaa jalan pois jalustimesta. Onko kokemuksia Flex on safe on jalustimista, nämä kiinnostaisi!

  Re: nilkkaystävälliset jalustimet

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   24.5.20 15:14:24

Free jumpit myös mukavat jalassa!

  Re: nilkkaystävälliset jalustimet

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   24.5.20 15:43:33

Mulla oli nivelletyt vuosikymmenen ja ne on tosi hyvät tavallisissa metallijalustimissa kipeytyville nilkoille. Nyt ostin safe-onit ja niissä myös nilkat pysyneet kivuttomina. Safety first jalustimet on myös hyvät nilkkkojen kannalta, mutta muuten en voi suositella.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.