Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Flex-On Safe-On kenttään

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   27.3.20 22:31:54

Mielipiteitä Flex-On safe-on? Nyt ollut käytössä Freejump Classic, mutta tuo safe-on iskunvaimennus ja turvamekanismi houkuttelisi kun kenttäratsukko ollaan. Kokemuksia kaivataan sekä viistosta pohjasta että tasaisesta, en siitäkään ole varma kumpi olisi parempi.

  Re: Flex-On Safe-On kenttään

Lähettäjä: Srl 
Päivämäärä:   28.3.20 07:33:17

Tykkään kannattaa kokeilla

  Re: Flex-On Safe-On kenttään

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   29.3.20 00:35:54

Up, kaivataan vielä lisää kokemuksia!

  Re: Flex-On Safe-On kenttään

Lähettäjä: Flexit 
Päivämäärä:   29.3.20 11:38:48

Mulla on flex on safe on ja pois en vaihtaisi. Hypätään myös maastoesteitä. Nää toimii missä vaan lajissa. Turvamekanismikin on testattu, toimii. Hvetin kalliit, mutta ostin juuri toisetkin toiseen satulaan, en jaksa enää vaihdella. Jos on yhtään jalkaongelmiin taipumusta (erityisesti nilkka) niin kannattaa ottaa tasapohjat. Mulla on tasapohjalla ja nastoilla.

Freejumpeissa taitaa olla kallistettu pohja, niillä en pysty ratsastamaan vaan kipeytyy nilkka. Olen flex onien kallistetun pohjan myös nähnyt ja mulle se ei sopisi, kipeytyisi jalka satavarmasti.

  Re: Flex-On Safe-On kenttään

Lähettäjä: ZzZz 
Päivämäärä:   29.3.20 12:07:33

Omaan jalkaan tuntui oudolta flex onien jousto varsinkin keventäessä. Tuntui että tulen merisairaaksi :D nyt käytössä Techstirrupit ja niihin olen tyytyväinen, hyvä pito!

  Re: Flex-On Safe-On kenttään

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   29.3.20 12:52:40

Flexit: kiitos! Onko lyhyilläkin jalkkareilla ja kevyessä istunnassa mukavat nuo tasapohjat? Itsellä juurikin nilkat kipeytyy lyhyillä jalkkareilla ja kevyessä istunnassa vaikka kuinka olisi painamatta kantaa alas.

ZzZz: kiitos! Onko techit vakaat?

  Re: Flex-On Safe-On kenttään

Lähettäjä: Pii 
Päivämäärä:   29.3.20 14:28:03

Mä en ees huomaa mitään joustoa. Ite ostin alesta viistolla pohjalla ja nyt jälkikäteen ottaisin kyllä tasaisella. Tosin käytän näitä koulusatulassa. Esteillälyhyillä jalustimilla vois olla paremmat. Mutta joo tykkään!

  Re: Flex-On Safe-On kenttään

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   29.3.20 21:23:50

En minäkään huomannut eroa ?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.