Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: € 
Päivämäärä:   20.11.19 10:00:05

Minkä hintaista ja millä puitteilla on hevosen täysihoito esim. Saksassa, Briteissä, Virossa, Ranskassa?

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: Hui 
Päivämäärä:   20.11.19 10:58:28

Virossa +-300

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.11.19 10:59:01

Saksassa myös 300-400

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   20.11.19 11:02:19

Virossa ystävä pitää täysihoidolla maneesitallilla 150ekk

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: minni 
Päivämäärä:   20.11.19 12:45:23

Muista että "ulkomailla" tallipaikkaan ei usein kuulu mitään. Eli jos haluat esim tarhata, teet sen itse joka päivä - jos tallissa ylipäätään on tarhoja. Monasti myös kaikki ruuat ostetaan ja annetaan itse.
Hyvillä kilparatsastajien talleilla joissa hyvät puitteet olen maksanut 600-800kk. Hirveän huonoa hoitoa on myös runsaasti tarjolla... huijaaminen on ihan normi monessa paikassa, mitä vaikka kuinka sovittua omistaja ei näe tai vieressä vahdi ei tapahdu. Silti kirkkain silmin sanotaan että "juu, kyllä se on ratsastettu tänään!"
Mutta kuten sanottu, hintahaitari on todella laaja, riippuen maasta ja olosuhteista.
Riippuu sun tarpeista mitä hevoselles haluat.

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: Tanska 
Päivämäärä:   20.11.19 12:57:36

Mulla on Tanskassa täyshoito 450€kk plus lisät, pyörii 600-750€ välissä kuukaudessa. Ja tähän hintaan kuuluu kaikki.

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: zz 
Päivämäärä:   20.11.19 13:15:29

Sveitsissä muistaakseni tonnin paikka, jos oikeasti täyshoidon haluaa. Toki palkatkin vähän eri luokkaa.

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   20.11.19 13:41:35

Pohjois-Tanskassa 230 euroa täyshoito.
Ruokitaan, tarhataan ja lisätään olkea joka päivä. Talli sitten tyhjentää karsinan kokonaan n. joka 3 viikko.

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: Hepuli 
Päivämäärä:   20.11.19 15:53:34

Ollut Euroopassa kaikkea 300 ja 3000 välillä kuukausihinta. Suoraan verrannollinen puitteisiin ja palveluihin joita sisältää.

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: *-* 
Päivämäärä:   20.11.19 19:33:22

Meillä saksassa täysihoito 1100e/kk. Sisältäö ruokinnan, tarhauksen, karsinoiden siivouksen, kävis, vesimatto, solarium, loimituksen, ruuat ja kuivikkeet.
Uusi, hieno talli.

Englannissa ollessani täysihoito maksoi muistaakseni n. 900e. Vanha talli, mutta siisti ja hyvin pidetty. Kuului kaikki samat, paitsi ei kävistä, vesimattoa eikä solariumia.

Kumpikin maalla, ei julkisia.
Kummassakin maassa löytyy myös edullisempia ja himpun kalliimpiakin paikkoja.

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   20.11.19 21:38:24

Saksassa 450e sis kävis joka pvä, 2 maneesia, tarhaus ja laidun, ruokinta ja ruoka 3xpvä, laadukas altakasteltu kenttä,vähän maastoja.

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   20.11.19 23:04:16

Paljonko maksaa talo Suomessa? entäpä hevonen Hollannissa? Paljonko maksaa hevonen Virossa? Haluaisin myös tietää paljonko maksaa uusi kone autooni?

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: € 
Päivämäärä:   21.11.19 08:47:43

Kiitos vastauksista, mielenkiintoista luettavaa, itse kun aina pitänyt hevosta vain Suomessa.

Ja mikä oikein riepoo nimimerkki :)? Minähän aloituksessa kysyin että millä puitteilla mikäkin vuokra ja missä maassa, ei mulle ainakaan sen spesifimpiä tietoa tarvi laittaa kun ihan mielenkiinnosta tämän topan vaan tein..

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.11.19 13:12:12

Paljonko maksaa tallipaikka Suomessa? jotain 0 - 2000 euroa per kk
No entäs Hollannissa 0 - ainakin 6000 euroa per kk
Saksassa 0 - 12 000 euroa per kk
kalleimman pään karsinamaksut ovat täysihoitoa.

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: € 
Päivämäärä:   21.11.19 13:29:56

Siis mikä aiheuttaa sen, että tällaiseenkin keskusteluun pitää tulla vain viisastelemaan?

Jos laitettaisiin niitä omia kokemuksia, ne joilla sellaista on. Varmaan jokainen kuitenkin ymmärsi, että siitä on keskustelussa kyse eikä siitä mikä hintahaitari on.

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.11.19 14:09:17

Belgiassa 500€ sisältäen heinät, kuivikkeet, karsinan ja käyttöoikeus ratsastusalueisiin/tarhaan. Itse sai hoitaa muuten.

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: Mika 
Päivämäärä:   21.11.19 22:40:01

Belgiassa 550, sis karsina ja heinät (joka oli muuten huonolaatuista) muut ruuat piti ostaa itse ja tarhata piti myös itse jos sellaista halusi. Suurin osa hevosista ei tarhannut lainkaan.

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: #ravuri 
Päivämäärä:   21.11.19 23:24:16

Virossa 350€ kk täysihoito puolivuotiaasta puolitoista vuotiaaksi, sitten siirtyi ajo-opetukseen ja pk treeniin 550€/ kk
Maltalla täysihoito + kuntoutus 450€/kk

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: Pollo 
Päivämäärä:   21.11.19 23:31:17

Kaliforniassa 1500$ kuukaudessa, mutta siis älyttömän hienot puitteet yms että ihan mielelläni maksoin.

  Re: Paljonko maksaa täysihoitopaikat ulkomailla?

Lähettäjä: ..- 
Päivämäärä:   21.11.19 23:46:22

Tsekissä 290€/kk, sisältyy maneesi, pieni halli, iso ulkokenttä, pyöröaitaus ja mahtavat maastot.
Täysihoito (ruokinta, tarhaus, siivous, madotukset, kengitykset...) erittäin tilavat tarhat ja isot karsinat.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.