Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Klippauksen hinta?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.6.19 19:02:35

Mitä veloitatte?

Itse ajattelin 30e/h. En klippaa jalkoja. Olen kokenut klippaaja ja klipannut myös hermostuvia ensikertalaisia. Kone on Listerin ammattimalli. Halutessa siistin kyllä hevosen vielä pikkutrimmerillä, korvakarvat jne.

Mietin vain, että pääseekö tuolla yhtään voitolle ja onko ok hinta, vai lähteekö liian halvalla?

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.6.19 19:12:01

Liian halvalla lähtee. Ite otan 50 €, tosin klippaan myös jalat yleensä aina ja sama hinta vaikka joku ei niitä haluaisi. Ja tuntuu et tääkin liian vähän vaivaan nähden.

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   13.6.19 19:25:36

Mä nyhdän 70 € jalkojen ottamisesta, muuten 50 €. Minit tai osaklippaukset sit 30 €. Rahan ahne kun olen ja arvostan aikaani jo nykyään.

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: Tarkla 
Päivämäärä:   13.6.19 19:33:02

Onko hinnat verollisia vai verottomia.

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.6.19 20:14:59

Kyllä omaa taitoaan kannattaa arvostaa, koska klippaus on vaikeampaa kuin moni luulee. Ite teen ainakin pimeänä, toi niin älyvapaata puuhastelua kaikkiaan. Tarkla, kannattaa alkaa käräytellä.

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.6.19 21:55:50

Itse otan kokoklippaus 100e sis. alv. Jos ei jalkoja tai päätä niin 75e.

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.6.19 22:13:40

Mä oon klipannut 30€ jos vartalo ja 40€ jos myös jalat

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   14.6.19 10:43:58

Aika kova tuntipalkka teillä :D

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   14.6.19 10:49:08

O, tuossa mukana matkakulut ja klipperin hankintahinnan + terotuksen kuolettaminen, ei mikään kohtuuton tuntipalkka sen huomioiden.

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: Tarkla 
Päivämäärä:   14.6.19 11:06:24

Yleensä ilmoitetaan onko hinta verollinen vai veroton. En mielestäni esittänyt mitään käräytystä. Mistä moinen ajatus?

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.6.19 11:16:06

Kyllä aika kämänen on korvaus vaikka ottaisi tuon 100 €, eikä riitä tunti ainakaan jos laskee matkat ja muut. Surettaa välillä kun taitoa ja vaivaa ei arvosteta.

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: xx 
Päivämäärä:   14.6.19 11:31:04

Kyllä 100 e on törkeä hinta,klipperin saa 200-500e terät 50-70 ee teroitus muutaman kympin.kukapa teille maksaa matkat töihin muutenkaan? Ja verotuksessa saa matkat huomioitu, ei kai ne työaikaan kuulu?
Jos klippaan vaikka 4 hevosta/pvö; niin 400e ... voin minäkin tällä hinnalla alkaa tekemään.Simppelihomma,ei klippaus mitään rakettitiedettä ole,kun on kunnon laitteet.

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: 1 
Päivämäärä:   14.6.19 11:44:03

Tyhmä saa olla jos 100e maksaa :D Klipattavakin yleensä hevosesta riippuen 2-4 krt talveen niin siinä alkaa aika äkkiä oleen klipperirahat käsissä ja kuten xx sanoi, se ei todellakaan ole mitäään rakettitiedettä eli kyllä sen itsekkin oppii muutaman surrruuttelukerran jälkeen

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.6.19 11:47:23

Klippaus helppoa kun on tottunut trimmaamaan villakoiria. Siihen nähden Klippaus on minusta helpompaa kun hevonen on isompi otus. Ei se ole raketti tiedettä ja nopeasti sen oppii.

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: Uusi 
Päivämäärä:   14.6.19 12:01:43

Olen maksanut 30 e puoliklippaus ja 50 e kokoklippaus ilman jalkoja. Mielestäni kohtuuhinta koska laitteen vuokra on jo ainakin 30 e jos itse klippaisi

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   14.6.19 12:16:35

Aloittaja puhuu tuntihinnasta ja muut koko työnhinnasta.

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.6.19 13:08:14

Ja kun ensikertalainen lähtee klippaamaan omaa hevostaan, astuu hevonen johdon päälle hokeilla ja saa paniikin. ;)

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: clipclip 
Päivämäärä:   14.6.19 13:10:35

Hyvä klipperi maksaa 400-800€. Terien teroitus yleensä muutaman hevosen välein, koska hevoset niin likaisia. Teroitus 20€+mahd postikulut ja viikon odottelu. Klippaaminen tarkasti ja nopeasti vaatii enemmän harjoittelua kuin ”parin kerran surruuttelun”. Klipperiöljy maksaa, bensa maksaa, aika maksaa. 100€ on ihan asiallinen koko hevosen klippaamisesta. Amatöörin työstä voisin maksaa sen 50€.

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.6.19 13:15:41

Mun aika on kallista. :) Jokainen saa hinnoitella palvelunsa niin kuin tykkää.

Esim. Hyvin tienaavat asiantuntijatyötä tekevät ihmiset maksaa mielellään tuon 100e, jos sillä saa laadukasta jälkeä, eikä tarvitse itse käyttää kallista AIKAA hevosen klippaamiseen.

Klippaus on epämiellyttävää, hevoset on likaisia ja karvoja on suussa asti.

Sitä kutsutaan palveluksi.

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.6.19 13:25:45

Peskää ne hevoset ennen klippaus ta. Ei koirakaan trimmata likaisina.

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   14.6.19 14:14:38

Vai että kova tuntihinta? :D Tän sanoja taitaa verrata omaan viikkorahaan, joka tulee puhtaana käteen ilman kuluja.

Tuosta maksetaan kulut eli matkat, klipperin hinta, öljyt, johdot, laturit, osaaminen/koulutus

Yrittäjä maksaa verot, kirjanpidot/talouskulut, vakuutukset, sun muut.

Hinnan kun suunnilleen puolittaa, näkee mitä jäi käteen.

Ison koiran trimmauksestakaan ei taida selvitä 100 eurolla..

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   14.6.19 15:20:33

Vetää se kengittäjäkin 150e kerralta. Satulansovittaja, kiropraktikko jne saman verran. Klippaaja ei saisi veloittaa mitään?

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.6.19 15:22:29

—, moni sanoi ottavansa tuon pimeästi. Ja tuskin kenenkään ainut työ on klippaus.

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: Mikä 
Päivämäärä:   14.6.19 16:48:26

Mä olen ottanut aina koko hevosesta jalkoineen ja korvineen ynnä muineen 20€ :D Tosin otan sen kyllä suoraan lapaseen enkä oikein osaa mieltää klippausta varsinaisena työnä, vaikkakin itseltä löytyy rutkasti kokemusta ja hyvät koneet.

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: Voi 
Päivämäärä:   14.6.19 17:16:27

20€ et kyllä yhtään arvosta itseäsi. Ethän ole kotikiusattu?

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: Mikä 
Päivämäärä:   15.6.19 15:30:16

Voi, mikä ihmeen kotikiusattu? Minä en vain saa klippaamisesta millään niin taitoa tai aikaa vaativaa, että siitä viitsisi enempää kiskoa. Koko hevosen ajeluun korvat ja jalat mukaanlukien menee kuitenkin se ihan maksimissaan tunti ja kiltin hevosen kanssa vähemmän aikaa. Ei tästä klippaamisesta rakettitiedettä saa vaikka kuinka yrittäisi :D

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: :: 
Päivämäärä:   15.6.19 15:50:39

Mikän kädenjälki on luultavasti sen näköistä ettei siitä enempää ilkeä ottaa. Eihän se surraaminen taitoa vaadi silloin kun lopputuloksella ei ole niin väliä. Mutta toiset eivät halua klippauksen tekevän hevosesta epäsiistimmän näköistä.

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: Mikä 
Päivämäärä:   16.6.19 11:55:10

::, luulot ovat vain luuloja, tieto taas on parempaa

  Re: Klippauksen hinta?

Lähettäjä: :: 
Päivämäärä:   16.6.19 15:39:11

Onneksi itsellä löytyy sen verran reilusti jälkimmäistä, että huomaan jo tavastasi kommentoida että kumpaa sitten sinulta löytyykään..

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.