Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tarkoittaa kun hevonen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.10.18 13:47:34

Mitä tarkoittaa kun hevonen tuo päänsä ihmisen syliin? Olen työskennellyt yhden suht epävarman ja ahdistuneen hevosen kanssa (joutui liian vaativaan ympäristöön jne), yksi päivä irtojuoksutin sitä ja lopuksi vain seisoskelin ja annoin hevosen tutkia paikkoja. Hevonen tuli lopulta luokse hiljaa hivuttautuen lähemmäs, laski päänsä alas ja painoi päänsä mahaani vasten ja oli hetken siinä rapsuteltavana. En ole ennen tavannut tuollaista elettä hevoselta.

  Re: Mitä tarkoittaa kun hevonen

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   18.10.18 15:49:42

Mun ratsastettava tekee tuota oikeastaan päivittäin, yleensä liikutuksen jälkeen. Haluaa rapsutuksia, on rentoutunut ja vähän väsynyt.

  Re: Mitä tarkoittaa kun hevonen

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   18.10.18 18:21:41

Oma tekee noin jos olen liian kauan ollut poissa. Esim. viikon lomamatkan jälkeen ensimmäinen tallireissu menee siihen että rapsutellaan vain. Työntää pään syliin ja seisoisi siinä maailman tappiin rapsiteltavana. Oletan, että ikävöi kun oon muualla.

Ap:n tapauksessa varmaan kyse siitä että hevonen on rentoutunut ja väsynyt ja luottamussuhde juoksuttajaan on kunnossa. Ilmeisesti pitää sinusta :)

  Re: Mitä tarkoittaa kun hevonen

Lähettäjä: ʕ•ᴥ•ʔ 
Päivämäärä:   19.10.18 10:28:19

Minun vuokrahevonen tekee noin! Tunkee pään syliin. Rapsutuksia varmaankin halajaa. Maailman ihanin herrasmies muutenkin kyseessä!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.