Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

LähettäjäKike 
Päivämäärä:   18.1.17 07:31:42

Elikkä kysellääs täältä kans. Löytyiskö muita täysi-ikäisii 18-> ketä kiinnostaisi kesällä ilmoittautua sennuille suunnitellulle estepainoitteiselle yleisleirille? Leiri kestäisi 5vrk ja leirillä olisi täysihoito. Ratsastus tapahtuisi pienissä ryhmissä. Leiri järjestettäisiin Rautalammin ratsastuskeskuksessa ja maastoesteitä pääsisi halutessaan kans hyppimään!

Sellainen leiri olisi mahdollista järjestää, jos tulokkaita vaan olisi! Itse asustelen Seinäjoella, eli jos muita jotka asuu täällä päin, niin kyydissäkin pääsisi:) Laita ihmeessä mulle sähköpostia jos vähänkään nappaa! Ps. Ajankohtaakin pystyy vaikuttamaan!

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

LähettäjäKike 
Päivämäärä:   18.1.17 09:09:10

Up

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   18.1.17 11:53:27

Riippuu hinnasta ja ajankohdasta :)

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.1.17 16:39:05

up! Suosittelen suuresti mahti paikka ja opettaja!

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

LähettäjäKike 
Päivämäärä:   18.1.17 21:31:44

Jaa: Hinta täysihoidolla, 5vrk hinta siinä 430e. Ajankohtaa pystyy vaikuttamaan!

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

LähettäjäKike 
Päivämäärä:   19.1.17 13:36:10

Up

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

LähettäjäKike 
Päivämäärä:   19.1.17 15:28:16

Ylös taas

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   19.1.17 16:01:28

Voi että jos asuisin vähän lähempänä olisi ihana lähteä ratsastusleirille ^^

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

Lähettäjä: .-.-. 
Päivämäärä:   19.1.17 16:03:27

Mitä tarkoittaa sennu? Onko junnusennuille eli n. 20v tarkoitettu, vai tällaisille nelikymppisille? :D

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

LähettäjäKike 
Päivämäärä:   20.1.17 22:45:38

Jos olet 18-> tervetuloa! Eli jos olet täysi-ikäinen riittää hyvin:) Rautalammin ratsastuskeskus vaikuttaa hyvältä paikalta ja sitä ainakin kehuttu. En toki itse asu lähelläkään, mutta eipä tuo matka haittaa.

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.1.17 22:53:54

Tää ois kiva ja haluisin lähtee oman hevosen kanssa mutta hieman turhan pitkä matka tulisi täältä etelästä :(

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

Lähettäjä: jonsku 
Päivämäärä:   20.1.17 23:30:38

kiva idea! itse oon tosin täältä aivan etelästä niin matka on aika pitkä.. täytyy miettiä !

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   21.1.17 09:34:05

Rautalampi on ihan jees paikka, tosin ei siellä aina lupauksia pidetä. Lähinnä tuo että jos luvataan estepainotteinen niin jokapäivä toinen tunti kuitenkin ihan sileetä. Tällä en tarkoita sitä että pitäisi joka tunnilla päästä hyppäämään isoa mutta jotain puomeja, kavaletteja jne.
Ja sitten noi maastoesteet? Kentällä pari matalaa pölkkyä.
Hevoset on kivoja, tosin aika peruskamaa ja vanhoja. Mutta missä ratsastuskoulussa ei olisi. Opetusta en kommentoi, käykää itse testaamassa :D

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

Lähettäjä: Hyppyri 
Päivämäärä:   21.1.17 10:09:31

Voisi kiinnostaa, mikäli edes suuntaa antavaa ajankohtaa olisi. Kun kesällä tulossa vähän kaikennäköistä tapahtumaa jo muutenkin :)

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

Lähettäjä: apply 
Päivämäärä:   21.1.17 10:34:17

jos siellä on 5 tähden hotelli

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

LähettäjäKike 
Päivämäärä:   21.1.17 11:21:30

Ajankohtaa pystyisi ainakin vielä vaikuttamaan! Kesäkuun lopulla tai heinä-elokuun vaihteeasa

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

LähettäjäKike 
Päivämäärä:   21.1.17 23:12:14

Up

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

LähettäjäKike 
Päivämäärä:   22.1.17 08:55:23

Pidetään ylhäällä.

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.1.17 12:10:04

Joo olisin kiinnostunut, mutta voisikos ikähaitari olla vaikka 25v ylöspäin... Tämmöinen 30-kymppinen kun ei nyt ihan välttämättä halua viettää viikkoa 18-vuotiaiden kanssa... Jos tietäisin, että joku muukin lähemmäs 30v tai yli on mukana niin sitten toki.

Ja olisi myös kiva jos sileen tunnitkin liittyisivät esteisiin, esim. just puomeja/kavaletteja. Tietty nyt jokunen tunti voi olla myös pelkkää sileetä, mutta ei kaikki.

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   22.1.17 19:17:00

voisin olla kiinnostunut omalla hevosella mutta silloin pitäisi voida mennä myös muilla hevosilla ja todellakin vähintään päivän toinen tunti koulua. sehän on kaiken perusta. itse voisin mennä viilossa omalla hevosella koulutunnit ja pari-kolme estetuntia ja loput estetunnit vieraalla hevosella :)

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

Lähettäjä: MS 
Päivämäärä:   23.1.17 19:23:00

jep: On siellä enempikin maastoesteitä (banketti,vesi ym), mutta ei siinä pihassa. Niitä vaan ei tuntilaiset kovin usein hyppää vaan hyppäävät niitä kentän vieressä olevia ja leireilläkin riippuu tasosta voiko niitä mennä vai ei. Kuitenkin kiinteitä ovat niin pitää osata oikeasti ratsastaa ja hypätä.. (:

  Re: estepainoitteinen yleisleiri sennuille?

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   24.1.17 14:52:43

Juu olen hypännyt ne kaikki esteet silloin eri opettajan aikaan. Ei niitä viime kesänä ollut käytössä tai toki voin olla liian huonokin, millä tasolla pitää olla että niitä pääsee hyppäämään?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.