Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oikeassa olit :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.6.25 22:42:17

-

Re: Oikeassa olit :)

Lähettäjä: Olavi 
Päivämäärä:   21.6.25 22:43:52

Ja joku ei mitä ilmeisimmin pidä meistä....sellaistakin voi sattua.
Tyydymme tähän .

Lähettäjä: Cassis 
Päivämäärä:   22.6.25 10:09:49

Hienoista haikeutta ilmassa kun miettii että vuoden paras paras puolikas on takana.
Siis pitenevät päivät ja kesän odotus.
No Juhannuksen jälkeen ne helteiset päivät ja lämpimät yöt usein vasta alkaakin jos niistä tykkää.
Viileähköt illat on enempi mun mieleen ainakin jos
fyysistä työtä tekee. Onhan tämä "yökukkuminen" keskikesällä hienoa kun havaitsee auringon nousun kohta auringonlaskun jälkeen.
Liikenteen ja työkoneiden taustahäly poissa ja tilalla vain linnunlaulu ja muut luonnon äänet.

Päivämäärä:   5.7.25 09:13:25

Kurkataan tännekin....on pitänyt vähän kiirettä kun on ollut kaikenlaista touhua..
Palataas myöhemmin 75 ravien merkeissä.

Päivämäärä:   5.7.25 14:09:15

Joo kyllä. Kaikenmaailman tekemistä riittää yötä myöten. Joensuussa onneksi vaihteeksi aurinko paistaa mutta silti ilmeisen viileää kun ihmisillä pitkähihaista puseroa ja takkia päällä.

Päivämäärä:   5.7.25 14:32:49

Tämä kesä on kyllä ollut aika viileä...jos se vielä lämpenisi.
Aika tapahtumarikkaita on nuo suomenhevosten lähdöt.Ihan kivoja katsella mutta haasteellisia pelatta.
Pari edellistä päivää oli kyllä hyvin vilpoisia.

Päivämäärä:   5.7.25 14:45:41

75 peliin laitoin Godwin Zetin ja Igor Du Bas Bosqin varmaksi.....lappu on pieni kun tuo toinen varma on hyvin epävarma :)

Päivämäärä:   5.7.25 15:38:07

Noniin....aika mahdoton hevonen ohjastaa tuo Igor...saa olla kuski valppaana kokoajan.

Päivämäärä:   5.7.25 16:13:20

Hemmetti. Nukahdin taas kun paikalleni istuin.
Ei ainakaan mulle kahvinjuonti aiheuta unettomuutta.
Goodwin Zetin lähdön näin mutta muut tapahtumat sen jälkeen ...krooh....
Nyt on kyllä skarppi olo sentään.

Päivämäärä:   5.7.25 16:23:16

Karelia Golf lähtö - Blast Bad. Ootko harrastanut lajia milloinkaan tai kokeillut ?

Päivämäärä:   5.7.25 16:36:54

Jaahas...Santtu ajoikin kahta hevosta Joensuu ajossa. Voittaja pitelemällä maaliin voittajana.

Päivämäärä:   5.7.25 20:44:47

Uni on hyvästä joten älä huoli :)
Moni tuttu golffaa mutta minulle laji on vieras..piti minun tosin aloittaa tuokin harrastus mutta se jotenkin jäi...
Olen enempi mökkitikkamies :)

Päivämäärä:   5.7.25 21:38:33

Mökkitikka on "must". Aina lähellä ja ilman etikettiä ja maila-arsenaalia.
Taitaa senkin harrastuksen huippu olla ohitettu.
Ennen näkyi kesäaikaan kaikkialla huoltamoilla myynnissä tikkataulu tikkoineen, nykyään harvemmin. Saati "Huvila ja Huussi" ohjelmassa jota on tullut seurattua.

Päivämäärä:   12.7.25 15:02:11

Helle hellii, jos siitä tykkää.. Eihän kesä kyllä kesältä tunnu jos tukalan kuuma jää kokematta.

Nyt on hyvässä iskussa tuo Vidgrenin Mozart B.R. ja voittohan sieltä jälleen tuli.

Päivämäärä:   12.7.25 19:28:41

No joo...olin tuossa mailla valvomassa kun pienet oli rannassa ja pitihän se uimassakin käydä.Puupää kelluu hyvin 😁
Iltaa.
Kun mittari kipuaa yli +25 niin minä en niin hirveästi välitä...ihan ammatinkin puolesta olen nähnyt mitä helle voi ihmisille tehdä.
Tosin muutaman päivän helteet eivät koskaan ole pahasta.
Juuri meinasin jälkilähetyksenä lähtöjä katsella mutta ensin täytyy kahvit hörpätä.

Lähettäjä: Laatu 
Päivämäärä:   22.7.25 18:31:20

T5 Seinäjoki 19,20e voittava systeemi

2,3,5,10

1,2,3,5,7,9

8,9

3,10

2,4

Pelionnea!

Päivämäärä:   26.7.25 11:37:24

Helteistä päivää!
Kiva olla ihan vaan kotosalla....ollut hiukan toimintaa ( jopa mielekästä)..niin on nämä tallihommat jääneet vähemmälle.
Kyllähän tämä helle saisi jo hellittää....ei järvessä pulahtaminenkaan enää virkistä.

Päivämäärä:   26.7.25 12:44:58

Jaa eikös tallihommat oo mielekästä toimintaa :D
Tottapa se on että vaihtelu virkistää mutta kyllä hevosiin liittyy niin monipuolista tekemistä että ei tähän kyllästy. Kaikkea ei edes kerkeä tehdä mutta täytyy vaan valita ajankohtaan sopivimmat.
Tunti vielä niin sitten joutaa keskittymään Teivon ravien katseluun. Alkulähetys menee kuunnellen.

Lähettäjä: Dorgan Jane 
Päivämäärä:   26.7.25 14:55:57

Pieni ja sisukas on tuo Piccolo Coctail.
Mahtava loppukiri 10,5.

Päivämäärä:   26.7.25 14:58:45

Oli kyllä pirteä kiri ja heti 75 lappu kaatui kun nro 6 oli varmana....

Päivämäärä:   26.7.25 15:26:55

No se jännääminen loppui sitten heti alkuunsa.
Tapaatko tehdä lisäksi T4 kun noin käy ?

Päivämäärä:   26.7.25 15:39:06

Olipa tasainen maalitulo Herbie Malibu ja Night Sky Mustang joka sitten voittikin vetoavusta kiittäen.

Päivämäärä:   26.7.25 15:41:37

Siis olis pitänyt tehdä....75 kuistilla tuo olis ollu.
Kyllä mä yleensä olen tykännyt nelkkuja tehdä...nyt se sitten jäi.

Päivämäärä:   26.7.25 15:48:08

Onko siellä muuten satanut milloin viimeksi?

Päivämäärä:   26.7.25 16:16:00

Jaahas..minä olin nyt hiukan yössä....nelkku alkoi vasta lähdöstä 7..
Minusta on tullut näemmä vanha 😤

Päivämäärä:   26.7.25 16:19:24

Ennen helteitä satoi ja onhan siitä jo liki 3 vkoa.
Olen ihmetellyt tuota nurmikonajon innokkuutta hellejaksoilla. Monella nurmi palanut (Teivossakin) kun ei siihen lyhyeen kasvuun edes yökaste yllä ja niin lopulta nurmi kuolee paahteessa.
Ensin perustetaan vehreä nurmikko työllä ja vaivalla ja sitten annetaan kitua ja kuolla.
Kyllä ihmiset on tyhmiä..

Päivämäärä:   26.7.25 16:36:57

Täälläkin on sateista hyvä tovi...kuuroja on tullut liki mutta ei ole kohdille osunut.
Joo...osa on hiukan kokemattomia nurmikonkin kanssa.

Päivämäärä:   26.7.25 17:14:33

Tuolla Santulla on aina hyvät analyysiit lähdöistä voittajahaastatteluissa ja tietenkin ennakkoonkin kun ajosuoritukset on nähtyjen kaltaisia.
Kunhan kahvit juon niin ois tarkoitus käydä mustikassa.

Päivämäärä:   26.7.25 17:21:23

Hyvät oli ravit ja oikeaan osoitteeseen meni viimeisen lähdön voittokin...
No sinulla virtaa riittää helteilläkin...se on hienoa.
Minäpä syön ja käyn myöhemmin uimassa...saunan jätän väliin.
Palataan ...

Päivämäärä:   2.8.25 14:44:31

Onkohan täällä ketään?

Lähettäjä: MukkulanRipa 
Päivämäärä:   2.8.25 14:58:54

Hohohahahihihiii
Mukkula o Lahes !

Päivämäärä:   2.8.25 15:31:36

Jaahas...Pentti poikakin kömpinyt kolostaan...
Neiti taitaa olla Oulussa.

Päivämäärä:   2.8.25 16:05:46

Huomenna vasta. Ajattelin että sinä olet...olen tässä katsellut raveja samalla mustikoita peraten roskista.
Tuolla toisaalla on kommentit koko kuninkuusraveja edeltävän ajan ollut sitä luokkaa että en ole liiemmin palstalle vilkuillut.

Päivämäärä:   2.8.25 18:13:34

No niin. Ensimmäinen kilpailupäivä takana.
Santtu ja Rita jatkoi ilmiömäistä menoaan.
V.G. Voiton pahin vastustaja on hevonen itse laukan muodossa. Onneksi x- ei mennyt pitkäksi.
Pihtiputaalta löytyy kuningaskanditaatteja vaikka Evartti jäikin kotiin. Luulen silti että V.G.Voitto vie seppeleen.
Tammojen kesken on tasaisempaa mutta kyllä tuo Santun tekeminen on kaikilla osa-aluieilla niin loppuun asti analysoitua että tuskin sortuu virheisiin vaikka hevosethan sen lopulta ratkaisee mikä valjakko saa seppeleen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.25 15:00:38

up

Päivämäärä:   9.8.25 15:34:36

Siivooja käynyt..hoituispa kotonakin yhtä helposti.

EL Indeed oli eilen vakuuttava ja eiköhän tuo tänäänkin voita. Sehän on juossut kuitenkin huomattavasti kovempia lähtöjä mitä nämä muut tammat.
Endless Story ja Christine L Garden eivät eilen olleet tasollaan mutta Ninja Zon ja Fortunewheelgarden olivat hyviä.

Päivämäärä:   9.8.25 22:50:11

Jaahas.... tallissa on näköjään kaikki hyvin...palataan myöhemmin .
I

Lähettäjä: Laatu 
Päivämäärä:   15.8.25 21:07:29

T64 Umåker 30e vihje,ja T4 pv peli 10e

8(7)
2.3.5

3.11(4,1) tästä alkaa T4
1.2.3.4.7(5)
5.7.9.10.11(4,1)
2.7 ja 7 varmani nelkkuun!

Varioidessa huomioikaa varaheponi ennenkuin transsunarsitihomorunkkaromode poistaa peliviestini bittiavaruuteen!

Lisäksi tarkennus: minä ja kaverini Ravitohtori olemme siis eri henkilöitä, ja matkustamme usein ruottiin laivalla sekä kesäisin Bulgariaan. Asumme eri osoitteissa, ja en tiedä kuka Ravilaatu on, saati Tero tai Esko kuulemma aiemmin. Jostain syystä mode ei tajua, että kaksi kaveria on luonut toisen luona samalla tietokoneella omat rekisteröidyt nimimerkit: Ravitohtori ja Laatu! Tämä ei siis tarkoita, että jos koneen ääressä molemmat luovat samalla läppärillä omat nimmarinsa, niin ovat sen takia yksi, ja sama persoona. Meillä oli silloin 300metriä etäisyyttä toisiimme. Päivittäin silloin yhdessä liikuimme. Nyt RT on jo kohta 3kk ollut selvillä vesillä. Emme siis ole käyneet yhdessä pitkään aikaan baareissa!
Tämän huhun levittäjä mode peilaa omiin lukuisiin yli kahteen sataan trolleihinsa kuten esimerkiksi Mukkulan Ripana itse joskus maanisesti availee ketjujaan perä perään, itse moderaattori siis .Hän jos kuka on säälittävä narsistivajakkipelle, vainoharhainen yhteistyökumppaneidensa petkuttaja trollaten mainosten ja viestin lukumäärän väärin tavoin rahaa omalle konkkakypsälle hötötallilleen.

Myös tunnette hänet mm. penttinä, MukkulanRipa, SimoM,piste, Mr. Na, Iso Lompsa jne. Itsekin aikoinaan kehunut omaavan yli 200 trollia eli täällä olevat lukuisat lyhyet kirjoitukset sekä provoamiset ketjuissa usein hänen tuotoksiaan saadakseen ketjuihin enemmän viestejä kasvattaakseen tulojaan, mistä määrästä tietty hänen tulonsa muodostuvat kuin sponsoreiden toimesta.

Hän on vain katkera laadukkaista vihjeistä itse niitä mollaten, kun ei omilla trolleillaan mm. Mr Na tai Iso Lompsana siihen ole kyennyt.

Mode on enemmän keskittynyt niih, joko taas, voi että, ja "no niin",hoho-ketjuihinsa. Huomaattehan,näitä Narsisti ei poista, kun on omia viestejä!

Järkevämmät tajuavat ettei hän näitä omia ketjujaan poista, kun on keinotekoisesti keksimällä omia jonninjoutavuuksia, vain tehdäkseen itselleen tuloja.

Pelionnea !

Päivämäärä:   15.8.25 21:49:24

Iltaa...
Olitko raveissa?

Päivämäärä:   16.8.25 09:22:56

En ollut ja kuuntelukin jäi kovin vajavaiseksi kun pyörin liikkeitä läpi täydentäessäni kaikenmaailman ehtynyttä tarviketta ja ruokaakin.
Pitää koettaa keskittyä katsomaan tämänpäivän ravit.

Päivämäärä:   16.8.25 12:35:20

Se tuo vara Ola tuossa kyseli...vaikka ihan asiaa.
Päivää.
On elämä mennyt kummalliseksi kun on pitänyt jatkuvasti puuttua ja ohjata sukua oikeaan suuntaan.Tuota en avaa enempää mutta nuoret ihmiset eivät aina osaa katsoa elämää hiukan pidemmälle.He elävät tässä ja nyt ...ei hyvä.
Otetaan kahvia ja aletaan syventyä raveihin.Saa kerrankin olla rauhassa.

Päivämäärä:   16.8.25 13:19:43

Tunnustan..minäkin olen elänyt ja yhä edelleenkin vailla huolta huomisesta. Jokainen päivä kuin viimeistä päivää ja katsotaan sitten miten se seuraava päivä sujuu.
Ikinä ei ole ollut pitkän tähtäimen suunnitelmia kun ei koskaan tiedä mitä käy ja onko edes elossa.

Keskinen tarjoaa mielenkiintoisia lähtöjä vaikkakin itse pääkilpailu vesittyi jo eilen Stallonen laukkaan.

Päivämäärä:   16.8.25 14:13:24

Hyvin olet kumminkin pärjännyt ...noin olen antanut itseni ymmärtää.
Niin....tuo päälähtö on hiukan aneeminen mutta näillä mennään.
Muuten nuo on ihan hyvät ravit....itselle hiukan tuntemattomia hevosia oli alkupään lähdöissä.

Päivämäärä:   16.8.25 15:21:17

Ihan hyvin olen pärjännyt. Riippuu tietenkin mitä tavoittelee mitä se hyvä elämä itse kullekin on.
Rahaa tulee joskus enemmän ja joskus vähemmän mutta yhtä kaikki, kaikki menee mitä tulee..

Aleksin hevoset kulkee hyvin ja hyvä niin ettei menestys ole sen varassa joka huippukunnossa siirtyi toiselle valmentajalle. Onhan siitä toki jo jonkun aikaa.

Päivämäärä:   16.8.25 15:48:00

Hyvä vaan että Aleksilla pyörä pyörii...on muuten erityisen mukava mies.

Päivämäärä:   16.8.25 15:59:27

Siltä se vaikuttaa haastatteluissa. Aina hyväntuulisen oloinen ja positiivinen. Juu tuubista kuuntelin joskus kun se kertoili systeemeistään, olikohan Kari vai kukalie haastatteli tallivierailussa.
Mukavaa kuunneltavaa milloin missäkin tilanteessa kun kädet on työhön "sidottu"

Päivämäärä:   16.8.25 16:25:04

Tuohan olikin jännä ja vauhdikas ajo kahden valjakon kesken. Kumma jos jättää osallistumatta ylivoiman vuoksi kun muutkin sijat on varsin arvokkaita kun ei lähtöjä todellakaan ole joka viikonloppu 10 000 ykkösellä niinkuin nyt molempina päivinä. Ja vielä parhaat (oriit) rajattu lähdöistä pois.

Päivämäärä:   16.8.25 16:30:08

Kyllä....tuolla olisi ollut hyvää rahaa tarjolla usealle valjakolle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.