Lähettäjä: Laatu
Päivämäärä: 15.8.25 21:07:29
T64 Umåker 30e vihje,ja T4 pv peli 10e
8(7)
2.3.5
3.11(4,1) tästä alkaa T4
1.2.3.4.7(5)
5.7.9.10.11(4,1)
2.7 ja 7 varmani nelkkuun!
Varioidessa huomioikaa varaheponi ennenkuin transsunarsitihomorunkkaromode poistaa peliviestini bittiavaruuteen!
Lisäksi tarkennus: minä ja kaverini Ravitohtori olemme siis eri henkilöitä, ja matkustamme usein ruottiin laivalla sekä kesäisin Bulgariaan. Asumme eri osoitteissa, ja en tiedä kuka Ravilaatu on, saati Tero tai Esko kuulemma aiemmin. Jostain syystä mode ei tajua, että kaksi kaveria on luonut toisen luona samalla tietokoneella omat rekisteröidyt nimimerkit: Ravitohtori ja Laatu! Tämä ei siis tarkoita, että jos koneen ääressä molemmat luovat samalla läppärillä omat nimmarinsa, niin ovat sen takia yksi, ja sama persoona. Meillä oli silloin 300metriä etäisyyttä toisiimme. Päivittäin silloin yhdessä liikuimme. Nyt RT on jo kohta 3kk ollut selvillä vesillä. Emme siis ole käyneet yhdessä pitkään aikaan baareissa!
Tämän huhun levittäjä mode peilaa omiin lukuisiin yli kahteen sataan trolleihinsa kuten esimerkiksi Mukkulan Ripana itse joskus maanisesti availee ketjujaan perä perään, itse moderaattori siis .Hän jos kuka on säälittävä narsistivajakkipelle, vainoharhainen yhteistyökumppaneidensa petkuttaja trollaten mainosten ja viestin lukumäärän väärin tavoin rahaa omalle konkkakypsälle hötötallilleen.
Myös tunnette hänet mm. penttinä, MukkulanRipa, SimoM,piste, Mr. Na, Iso Lompsa jne. Itsekin aikoinaan kehunut omaavan yli 200 trollia eli täällä olevat lukuisat lyhyet kirjoitukset sekä provoamiset ketjuissa usein hänen tuotoksiaan saadakseen ketjuihin enemmän viestejä kasvattaakseen tulojaan, mistä määrästä tietty hänen tulonsa muodostuvat kuin sponsoreiden toimesta.
Hän on vain katkera laadukkaista vihjeistä itse niitä mollaten, kun ei omilla trolleillaan mm. Mr Na tai Iso Lompsana siihen ole kyennyt.
Mode on enemmän keskittynyt niih, joko taas, voi että, ja "no niin",hoho-ketjuihinsa. Huomaattehan,näitä Narsisti ei poista, kun on omia viestejä!
Järkevämmät tajuavat ettei hän näitä omia ketjujaan poista, kun on keinotekoisesti keksimällä omia jonninjoutavuuksia, vain tehdäkseen itselleen tuloja.
Pelionnea !
|