Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vävyehdokas

Lähettäjä: Tenho 
Päivämäärä:   10.10.24 00:20:00

Nyt vasta pystyn tästä asiasta avautumaan. Kun tulee etäisyyttä uskaltaa asialle jo vähän nauraakin. Tytär toi viime syksynä meille vävyehdokkaan. Poika jäi pidemmiksi pätkiksi asumaan, koska tytär tallissa ja hevosissa kiinni. Molemmat ovat parikymppisiä. Poika osoittautui laiskaksi kaupunkilaiseksi, joka viihtyi pääasiassa vaakatasossa läppärin kanssa. Yritti etäopiskella.
Ihmettelin kun kämppä ja tyttärenkin vaatteet haisivat inhottavan makealta. Luulin jo että pössyttelee, mutta polttelikin sentään vaan sähkötupakkaa. Onneksi. Haju kylläkin inhottava. Kaveri valitteli atooppista ihottumaa ja mysteeri-ihottumaa. Kädet ja sormet kutisivat ja kävi ihotautilääkärissä. Poika ei osannut nimetä diagnoosia, mutta sai lääkkeet. Joululomalla minulla alkoi ihottuma takareidessä. Siinä kohdassa, joka osuu vessanpynttyyn. Levisi ympäri jalkoja. Kun tajusin, että se oli syyhy, tyyppi oli jo poissa. Että sellainen vävyehdokas meillä.

Re: Vävyehdokas

Lähettäjä: Kanni 
Päivämäärä:   10.10.24 14:56:37

Syyhy on inha vaiva, olen läheltä seurannut. Toivottavasti pääsitte helposti eroon siitä.

Päivämäärä:   10.10.24 23:19:05

Oli se hirveä joululahja. Mutta ei tietenkään tartuttanut tahallaan sitä. Sähkötupakkaa poltti kyllä ihan tahallaan sisällä.

Lähettäjä: Kanni 
Päivämäärä:   11.10.24 21:24:48

Noi on vaikeita juttuja, kun toisaalta on hyvä, että on kaveri ja sit toisaalta ei, jos on liian outo.

Päivämäärä:   11.10.24 22:58:00

Kanni: Niinpä! Ja löytyy niitä outoja heppuja omastakin menneisyydestä. Kaikkia ei onneksi tullut raahattua kotiin asti.

Lähettäjä: muikku 
Päivämäärä:   13.10.24 01:04:34

Syyhy nyt voi tulla/olla ihan kenellä tahansa. Huono onni vaan.

Lähettäjä: Okarino 
Päivämäärä:   22.11.24 16:09:22

Mainiota tarinaa, parasta oli onnellinen loppu eli heppu häipyi sinne mistä oli tullutkin. ;D

Meillä myös noita vävyveikkoja, yhdellä tytöllä oli itseni ikäinen, jonka kanssa teki muutaman muksunkin, mutta sitten vaarin ikäinen miekkonen häipyi, kun 'ei kestänytkään lapsiperhearkea'.
-..ja hyvä niin.
Toinen kandi teki samat samalle tyttärelle, kolme lasta ja pois, kun ei tyttö suostunutkaan enää maksamaan peliaddiktin viihdykettä, läks.
-..ja hyvä niin.

Muilla sitten onkin roikkuneet vävyt ja vävykandit sitkeämmin ensimmäisellä jo kohta parikymmentä vuotta ja toisellakin yli kymmenen, villejä veikkoja ja parasta on ettei minun tarvitse olla heidän kanssaan naimisissa, avoliitossa ja muuten kuin hyvin vähän tekemisissä. ;D

Neljännellä oli poikakaveri muutamia viikkoja ja se vasta oli outoa hommaa, kerran sen näin, eikä enemmistä ollut väliäkään, häipyi.
-..ja hyvä niin.

Yhdellä ei ole vielä ollut, vaikka on jo ventti, mutta edellisten kokemuksista viisastuneena, ei ole mitään kiirettäkään. :D

Lähettäjä: Poikien äiti 
Päivämäärä:   23.11.24 21:27:49

Itsellä kokemusta vain mykäksi havaitsemistani miniäehdokkaista. Eivät nuo nuoret naiset osaa mitään sanoa, joten ei onnistu tutustuminen keskustelemalla. Toivottavasti aika auttaa.

Lähettäjä: niimpä 
Päivämäärä:   25.11.24 23:27:20

Mulla taas superkiva miniä, oikein tormakka joka on hyvä koska poika vähän sellainen haaveilija. Tyttärellä nyt ollut vajaan vuoden kanssa erittäin kiva ja fiksu, todella hyväkäytöksinen nuori mies. Toivottavasti hän kestää mun aika tempperamenttistä tytärtä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.