Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Verenpainelääkkeet

Lähettäjä: @!#$ 
Päivämäärä:   11.6.24 12:33:06

Monta on nyt kokeiltu,coveram sopii jotenkin. Mutta aamulla ennen lääkkeen ottoa alapaine on 95. Nyt määrättiin nesteenpoistolääke aamuun (coveram pitää ottaa illalla nyt) testiin. Sivuvaikutukset pelottaa jo valmiiksi. Vessassa käynnit ja mahd. päänsärky.
Mulla on sellainen olo että lääkkeillä tehdään sairaaksi.
Työelämässä olen ja rankka työ. Siksi verenpaine ei saa olla yhtään koholla

  Re: Verenpainelääkkeet

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   12.6.24 00:22:19

Suosittelen painonpudotusta hyvin suunnitellun dieetin muodossa. Toimi itselläni paremmin kuin mikään verenpainelääke. Ja sivuvaikutukset pelkästään positiivisia. 4 viikossa verenpaine normaali.

  Re: Verenpainelääkkeet

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   12.6.24 09:27:43

Olen syönyt verenpainelääkkeitä jo yli 30v, nykyisin kandesartaaneja. Lääkitys aloitettiin, kun lukemat olivat 215/124, ilman edeltäviä seurantoja...
Olen stressaaja, lisäksi on kova sukurasitus. Ylipainoa ei ole, liikun myös paljon.

Koska työelämä oli monesta syystä stressaavaa ja fyysisesti kuormittavaa, downshiftasin viimeiset 10v, nyt olen eläkkeellä.

Edelleen pienikin stressi heiluttelee verenpainetta, lääkityksestä huolimatta. Kerran mittasin lukemiksi 190/103. Kaiken muun stressin olen saanut aika hyvin eliminoitua, paitsi huonon nukkumisen ja vauhdikkaiden unien näkemisen :)

Aloittajan kokonaistilannetta tuntematta suosittelen juuri sellaisia konsultaatioita (esim. työterveyshuollossa), joissa kartoitetaan mm. stressiä, liikuntaa, nukkumista yms. Lääkärit harvoin kartoittavat näitä, tarjoavat vaan lisää lääkkeitä :(

  Re: Verenpainelääkkeet

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.6.24 11:11:56

Mites sokerit ja kolesteroli? Mulla auttoi kaikkien alenemiseen 10kg painon pudotus, kolesteroli ja sokeri meni 4.7 ja verenpaine rajoille, syön bisoprololia aamuisin 5mg ja sillä verenpaine ok. Sykettä kyllä laskee samalla mutta se pieni haitta.

  Re: Verenpainelääkkeet

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   23.6.24 09:40:25

Oletko kokeillut kaikkia mahdollisia luontaistuotteita? Koivunlehti auttaa nesteenpoistoon, pakuritee ehkä myös verenpaineeseen. Ei maksa paljon, jos voi itse kerätä eikä ole pahoja sivuvaikutuksia.

  Re: Verenpainelääkkeet

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.6.24 16:44:19

Ei kannata ottaa lääkkeitä mitkä tekee sairaaksi. Mulla 4 verenpainelääkettä, joita otan kaksi kertaa päivässä ja niillä paineet pysyy siedettävinä. Ilman lääkkeitä paineet luokkaa 200/120.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.