Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aina saa maksaa

Lähettäjä: Maksumies 
Päivämäärä:   25.5.24 17:44:10

Hevosala on ihmeellinen. Kaikki perustuu siihen, että hevosenomistaja maksaa. Olen etsinyt hepalle vuokraajaa kotiin. Todella hienolle hevoselle edullisesti. Satasella kuussa saa mennä kerran tai useita kertoja viikossa. Kuskataan kisoihin ja valmennuksiin. Joitain nirppanokkia käynyt. Ei ole löytynyt. Periaatteessa siinä ison osan menoista MAKSAISIN MINÄ. No olen tarjonnut kilpakäyttöön, luvannut MAKSAA kengityksen ja hammashuollon. Tämän lisäksi pitäisi MAKSAA muita kuluja sekä esim. hieronta. Lupasin MAKSAA kisaluvat, kuljettaa jne. Ei riitä sekään. Pitää saada liikutusapuna käyttää tuntilaisia kulujen kattamiseksi sen lisäksi, että MINÄ MAKSAN jo vaikka mitä. Sehän on kisaratsu eikä tuntiratsu, hyvänen aika. Mutta joo, ei riitä siis sponssaaminen hienolla hevosella, vaan nämä ahneet vaativat lisää ja lisää. Jos lainaan autoa kaverille, niin ei kai hän sillä taksina ala toimimaan bensakulujen kattamiseksi. Vähän korpee tuollainen kiittämättömyys, joten heppa pysyy kotona tätiratsuna.

  Re: Aina saa maksaa

Lähettäjä: Okarino 
Päivämäärä:   4.6.24 12:18:31

Ehkäpä se on hepalle parasta. <3

Moni joka rahalla pelaa ei perusta eläimestä vaan pussistaan ja siinä on hutiloinnin ainekset.

Mukavia ratsastusretkiä, kun vanhenee hepan kera yhdessä voipi vaihtaa kisaamiseen matkaratsastukseen kuin toimi ennen vanhaan kuriirit ja lännen miehet. :)

  Re: Aina saa maksaa

Lähettäjä: Maksumies 
Päivämäärä:   13.6.24 13:51:11

Iltiksessä oli juttua, miten ihmiset varastelee nykyään kaupoista etenkin, kun on itsepalvelukassoja. Syitä on muitakin, mutta monet varastavat rahanpuutteen takia.
Tällä viikolla olen hyvin pienimuotoisena oriinpitäjänä joutunut olemaan tiukkana maksujen kanssa. Halutaan astuttaa, mutta ei ole rahaa. Ei ole rahaa astutukseen, ell tarkkeihin, kuljettamiseen, hoitomaksuihin, elämiseen... Vasta ens kuussa olisi muka. Miksi haluaa hevosta astuttaa ja varsaa kasvattaa, jos noin tiukoille vetää? Varsaa ei välttämättä saa edes myytyä ihan heti. Joudun sitten olemaan ikävä ihminen ja vaatimaan rahat etukäteen, laatimaan tiukan sopparin, jota vielä vaan halutaan muutella. Aikuisia ihmisiä joutuu kovistelemaan. Ihan pöllöä!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.