Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Syitä miksi puoliso muuttuu?

Lähettäjä: Mummotamma 
Päivämäärä:   17.4.24 22:32:07

Alkaa tällä mummolla pipoa kiristää.
Puolisosta tullut ärtyisä ja itsekäs, möröttää vaan kotona. Ennen oli niin pirteä ja sosiaalinen.

Ikää vasta 50, ei liene mitään vanhenemiseen liittyvää.

Tätä menoa saa kiukutella mökissään ihan itsekseen ja tämä mummo ettii uuden mökin, ei tämmöstä jaksa!!!

  Re: Syitä miksi puoliso muuttuu?

Lähettäjä: Pilvi 
Päivämäärä:   18.4.24 18:53:29

Tekemisen puute, masennut tai muu alkava sairaus?

  Re: Syitä miksi puoliso muuttuu?

Lähettäjä: hei 
Päivämäärä:   18.4.24 19:47:13

Häneltä puuttuu se viidenkympin villitys, eli joku uusi oma juttu jossa voi elää uudelleen omaa nuoruuttaan. Kysy mitä puolisosi on tehnyt nuorena sellaista mitä voisi kokeilla uudelleen. Mun puoliso löysi kalastuksen, olen tosi iloinen kun hän on kaiken vapaa-aikansa vesillä ja mulla on koko talo itselläni :D eipähän tarvitse riidellä ajankäytöstä, minäkin saan tehdä mitä haluan.

Ikävämpi on sitten tosiaan jos kyseessä on jokin alkava muistisairaus, ehkä saisit hänet johonkin tutkimukseen mukaan.

  Re: Syitä miksi puoliso muuttuu?

Lähettäjä: Pihlaja 
Päivämäärä:   18.4.24 22:51:38

Muistisairaus. Voi olla herra Alzheimer saapunut paikalle.

Tästä se vaan pahenee.

  Re: Syitä miksi puoliso muuttuu?

Lähettäjä: Roope 
Päivämäärä:   18.4.24 23:44:14

Testosteroni vaje. Lääkäriin mittauttamaan ja hormonilisä käyttöön.

  Re: Syitä miksi puoliso muuttuu?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.4.24 16:44:53

Andropaussi?

  Re: Syitä miksi puoliso muuttuu?

Lähettäjä: Mummotamma 
Päivämäärä:   19.4.24 23:33:33

Kun nyt suostuisi edes lääkäriin lähtemään.
Huokaus.

  Re: Syitä miksi puoliso muuttuu?

Lähettäjä: Okarino 
Päivämäärä:   23.4.24 00:02:00

Tuo hormonijutska olisi kyllä kokeilun arvoinen, olen kuullut että niiden heilahtelut rassaavat kumpaakin sukupuolta määrätyissä ikävaiheissa ja tuo ikä on miehillä se sama kuin naisten vaihdevuosilla.

Jotenkin muistelisin itsekin olleeni aivan kyllästynyt huonotuuliseen tiuskijaan jolla oli kaikki koko ajan päin seiniä..?
Räväkälle luonteelleni ominaisesti rähjäsin hälle melkoisesti aiheesta ja tasoittui se hissukseen, nyt on ikää jo 59 tulossa ja ihan on eri meininki, huumorikin on palannut, vaikka muija sen kun rupsahtaa ja rahat hupenee tilipussissa, eli ehkäpä päivä vielä paistaa teidänkin isännän risukasaan. :)

  Re: Syitä miksi puoliso muuttuu?

Lähettäjä: Hg 
Päivämäärä:   28.4.24 22:31:09

Juu mun miehellä oli kans viidenkympin tienoilla ihme ärtymistä, mökötystä. Ei varsinaista viidenkympin villitystä vaan enemmän päinvastoin. Nyt lähenee kuuttakymppiä ja onneksi se vaihe mennyt vähän ohi. Epäilen myös miesten menopaussia, hormonit vähenee ja se aiheuttaa sitä.
Yritä ehdottaa jotain mukanaa tekemistä, pakko syötä vitamiineja, miehille kans niitä teston lisääjiä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.