Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Reiki

Lähettäjä: Rki 
Päivämäärä:   1.2.21 06:21:09

Onko palstalaisilla kokemuksia reitistä? Aihe kiinnostaa kovasti minua.

  Re: Reiki

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   1.2.21 07:33:48

Täyttä hölynpölyä.

  Re: Reiki

Lähettäjä: Okarino 
Päivämäärä:   1.2.21 10:12:07

Tuttuni oli aiheen kanssa kovinkin innoissaan.

Yhtenä päivänä tunsin itseni tosi ahdistuneeksi henkinen paine oli todella kova olen kuitenkin Luojaan uskova henkilö, eli aloin rukoilla armahdusta jostakin, en tiennyt edes mistä, mutta kun olo oli niin tuskaisen raastava, loppujen lopuksi olin mykkyrässä lattialla rukoilemassa selvyyttä tilaani.

Hiljalleen joko enkelit tukivat tai jotakin muuta selvisi, mutta tunsin paineiden hellittävän ja sain taas olla oma valoisan positiivinen itseni. Ehkäpä jopa energisempi ja vieläkin onnellisempi, ihan kuin joku ongelma, jota en tiennyt olevankaan olisi selvinnyt paremmin päin.

Jokunen päivä/viikko sen jälkeen kyseinen tuttavani kysyi, että huomasinko mitään silloin, olikohan päivä torstai nimeltään, kun he olivat ryhmässä välittäneet minulle parantavaa kaukoreikiä.
-Olin kieltämättä todella yllättynyt, kuinka isosti minuun oli vaikuttanut lähes tuntemattomien jossain kaukana olevien ihmisten välittämä energia, sellaisia tuntemuksia minulla ei ollut ollut sitä ennen, eikä sen jälkeen, eli kyllä se tehosi. ;D

Mutta tämä hoitomuoto, kuten niin monet muutkin on kiinni vastaanottajasta, lähettäjästä ja mikä tärkeintä Luojasta, mikään pillerikään ei poraudu ongelman ytimeen, jollei Luoja sitä salli, siksi jotkut lääkkeet ovat muka tehottomia ja jotkut vaihtoehtohoidot humpuukia.

Omasta uskonto/uskokannasta riippumatta Luoja suo, jos ihmisen karmaan kuuluu, hänen saada apua jostain hoitomuodosta, koskee siis myös ateisteja, muslimeita, hinduja, ihan kaikkia, sama Luoja meillä on, me ihmiset vaan leikitään nimillä ja kummallisilla kulttuurirituaaleilla. ;)

Jos tunnet kiinnostusta reikiin tai muihin hoitomuotoihin, lähde tutkimaan avoimin mielin olisiko niillä jotain tekemistä elämäntehtäväsi kanssa, kaikenlaista hyvää ja valoa lisäävää maailma tarvitsee tässä hyvien ja pimeiden voimien mittelössä mikä on näinä aikoina ikävä kyllä, kiihtymässä.

Lähdet tai et asiaa selvittämään, niin ajattele valoisia ajatuksia, löydä kiitollisuuden aiheita, lisää rakkautta ajatustasollasi, siitä on meille kaikille apua valotyössä. <3

  Re: Reiki

Lähettäjä: Rki 
Päivämäärä:   1.2.21 11:08:33

Osasin tuota hölymnpölyviestiä odottaakin. Henkien kanssa kuljen ja omaa kipua hoitanut omalla energialla. Eläimet viestivät myös tarpeesta ja kosketusta käytän energian siirtoon Nyt on monestakin syystä oma energia kateissa ja sen palauttamiseen on tarvetta.
Okarinolle kiitos välittämisestä.

  Re: Reiki

Lähettäjä: Muistelo 
Päivämäärä:   3.2.21 00:01:47

Sain kerran hoitoa, kovasti kyseltiin miltä tuntuu hoidon aikana ja sen jälkeen. No ei tuntunut miltään. Oli kaukana kotoa ja sanoin heti perään, etten kyllä voi tähän sitoutua ja tulla joka viikko, kun en mitään vaikutusta huomannut.

Hoitaja selitti heti perään, että hän voisi tehdä hoitoja puhelimen kautta. En suostunut. Matkalla kotiin lähinnä nauratti.

  Re: Reiki

Lähettäjä: Okarino 
Päivämäärä:   9.2.21 19:05:04

Mites aloittaja on edennyt?

  Re: Reiki

Lähettäjä: Rki 
Päivämäärä:   11.2.21 21:41:51

Olen menossa tutustumaan eräälle hoitajalle ja kesälle katselin kursseja:)

  Re: Reiki

Lähettäjä: Okarino 
Päivämäärä:   16.2.21 10:49:56

Löytyikö kursseja?

Itse kokeilin kerran ajatusta lähteä Frantsilan tilan kursseille, mutta kun kerran on työtön, niin kurssihinnat ovat koko kuukauden työkkärin hintaisia, eipä tullut edettyä.
Yhdellä päivän kurssilla kävin, nyt iski ihan oikosulku, että mitä se juttu oli. ;D
Se kuitenkin oli sitä kun kerättiin kukkia ja niistä tehtiin se 'lääke' pieniin pulloihin..
-Aivan villiä tämä unohtelu, ties mitä muistaa milloin vain ja noinkin poikkeuksellista ei lainkaan. ;)

Jäsenkorjauskin on ollut takaraivossa, mutta kun ei ole sellaista tuulta tullut joka kantaisi kurssille asti, niin olen ajatellut, että ehkäpä Luoja katsonee parhaaksi, että vain möllötän kotona ja kuskaan likkoja lukioon. :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.