Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kävikö kukaan keihäsmatkoilla?

Lähettäjä: Savolainen 
Päivämäärä:   9.9.20 23:40:50

Oliko ne niin legendaarisia matkoja kuin jutut kertovat?

  Re: Kävikö kukaan keihäsmatkoilla?

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   10.9.20 09:02:04

En ole käynyt itse. Veljeni oli kuitenkin Keihäsen matkalla Englannissa, kun yritys meni konkurssiin. Halpa majoitus jossain murjussa vaihtui viiden tähden hulppeaan hotelliin ilman veloitusta, en tiedä kuka sen lystin maksoi 😃

  Re: Kävikö kukaan keihäsmatkoilla?

Lähettäjä: XXX 
Päivämäärä:   10.9.20 10:08:11

Kerran olin reissussa mukana. Se matkailu oli silloin uutta huvia johon Keihänen tarjosi mahikset myös tavallisille sukan kuluttajille. Vaatimukset ei olleet kovia. Kaikki oli ihmeellistä ja alkoholi halpaa. Nykyisin ei vastaava homma kelpaisi ihmisille.

  Re: Kävikö kukaan keihäsmatkoilla?

Lähettäjä: puh 
Päivämäärä:   10.9.20 12:53:17

Vanhempani kävivät. Ja todellakin jo koneessa kaikki oli jessuksen päissään. Sama meno jatkui lomakohteessa, omat kahvit ja ruisleivät olivat kuulemma mukana. Sikajuhlat olivat todella sikameininkiä.

Mulla on vieläkin tallessa mekko Espanjasta, jonka vanhemmat toi tuliaisiksi. Olin silloin 1 vuotias.

  Re: Kävikö kukaan keihäsmatkoilla?

Lähettäjä: Okarino 
Päivämäärä:   10.9.20 21:10:20

Äitini ja äitini täti kävivät.
-Olivat kylläkin absolutisteja, mutta sain ainakin sellaisen ison nuken jolla oli se 'flamenco-hame' päällä ja niitä päälleneulottuja postikortteja. ;)

  Re: Kävikö kukaan keihäsmatkoilla?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   19.9.20 20:27:56

Äitini ja isäni kävivät

  Re: Kävikö kukaan keihäsmatkoilla?

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   23.9.20 15:18:48

En käynyt, mutta kävin Leningrdissa vodka-turistina. Toppatakilla ostettiin 10 plo shampanjaa ja syötiin releesti mustaa kaviaaria. Aamulla sitten hampaat pestiin vishyllä. Sori, ku meni ot. :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.