Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tutut erotessa ?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.7.20 12:22:52

Niin mitä yhteisten tuttujen, joiden kanssa ollaan oltu ennen eroa paljonkin tekemisissä, Miten heihin pitää yhteyttä eron jälkeen? Kuka tutuista on sinun kaveri ? Ja kuka heistä ei halua olla sinun kanssa tekemisissä?

Mistä huomaa, että ihminen ei halua olla kanssasi tekemisissä? Ja hänet voi unohtaa.

  Re: Tutut erotessa ?

Lähettäjä: Okarino 
Päivämäärä:   16.7.20 17:42:51

Kutsu vaikka vuoroon kahville ja jos eivät tule, niin ei sitten.

Voit myös kirjoittaa vanhanaikaisesti kaikille kirjeen, jossa hiukan avaat tilannetta ja kysyt tuntuuko heistä kiusalliselta tavata teitä erikseen tässä tilanteessa, tai ovatko sitä mieltä, ettei ole enää mitään yhteistä..?
-Fiksut vastaavat jotenkin, mutta muut sitten lienevät puolensa valinneet.

  Re: Tutut erotessa ?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.7.20 20:36:55

Onko tuttujen lähestymisellä millainen ero, jos lähestyt miehenä x puolisosi naispuoleisia kavereita. Tai hänen sukulaisia.

  Re: Tutut erotessa ?

Lähettäjä: Mummo 
Päivämäärä:   30.8.20 19:21:00

Kyllä se niin on, että yksikään pariskunta ei yksinäistä naista kylään kutsu. Näin se on ainakin minun kohdallani mennyt. Huonosti tulevat minunkaan kutsustani kylään.

  Re: Tutut erotessa ?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   30.8.20 22:19:23

"yksikään pariskunta ei yksinäistä naista kylään kutsu."

Mistä ajattelet tämän johtuvan? Onko eronnut nainen jotenkin uhka muiden parisuhteelle, alitajuisesti? Miksi hän on isompi uhka kuin eronnut mies?

  Re: Tutut erotessa ?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.8.20 08:43:32

Joo eron jälkeen kaveriperheet ei oo kutsuneet viettämään iltaa. Heillä voi kyllä käydä .
Ja juttelemme vastaan tullessa kaupoilla. Eli minua ei vihata tai kierretä kaukaa.
Mietin vieläkin kavereiden katoamista. Asumme yhä suhteellisen lähellä toisiammen.

Pitää ilmeisesti ruveta kasaamaan omaa kaveripiiriä.

  Re: Tutut erotessa ?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.9.20 07:44:23

Lähettäjä: Mummo lainaan sinua.
"Kyllä se niin on, että yksikään pariskunta ei yksinäistä naista kylään kutsu".

Oon huomannut miehenä saman asian.
Tuu käymään ja soita, pyynnöt loppuvat, kun tuttu alkaa tapailla vastakkaista sukupuolta olevaa ihmistä.

  Re: Tutut erotessa ?

Lähettäjä: nn 
Päivämäärä:   6.10.20 11:11:38

Ei kukaan ole halunnut yhteyttä pitää enää eron jälkeen, miehellä omat ystävät ja minulla omat, ei edes tee mieli olla tekemisissä entisten tuttava pariskuntien kanssa.

  Re: Tutut erotessa ?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.10.20 09:51:36

Joo en kaipaa emännyyden ystäviä. Mut yhteisten tuttujen katoaminen ihmetyttää. He kyllä moikkavat vastaan tullessa ja kysyvät ilmeisesti kohteliaisuuttaan miten miulla menee.
Joku voi jopa sanoa että pitäis tulla käymään.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.