Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onnellisesti jätetty?

Lähettäjä: Onnekas 
Päivämäärä:   23.12.19 20:52:52

Onko täällä muita, jotka kokevat olevansa onnellisesti jätettyjä?

Muutama vuosi sitten elämä meni täysin uusiksi, kun puoliso päätti jatkaa elämäänsä nuoremman naisen kanssa. Tämä tuli minulle täysin puskista. Parinkymmenen yhteisen vuoden aikana sitä vaan oli niin tottunut toiseen, etten osannut edes kuvitella tällaista mahdolliseksi. En osannut kuvitella elämääni ilman häntä ja olin valmis tekemään ihan mitä vaan pelastaakseni parisuhteeni.

Nyt olen enemmän kuin onnellinen, ettei se ollut mahdollista. Olen onnellinen ja kiitollinen, että mieheni jätti minut. Minä en olisi ymmärtänyt itse lähteä suhteesta. Jos suhde olisi jatkunut, olisin jäänyt paitsi tästä, omasta elämästäni.

Olen onnellisesti jätetty. Ikuisesti kiitollinen jätetyksi tulemisesta.

  Re: Onnellisesti jätetty?

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   23.12.19 22:03:25

Sama.. nyt 2 vuoden jälkeen olen onnellisempi kuin koskaan. Liitto oli yhtä peetä viimeiset vuodet

  Re: Onnellisesti jätetty?

Lähettäjä: :-( 
Päivämäärä:   24.12.19 19:53:04

Miulta lähti eukko Bändinsä pasistin matkaan.

Näin myöhemmin ajatellen se oli eukon paras teko miuta kohtaa.

Nyt uupumusta aiheuttava eläjä on pois!
Ja alan päästä eroon siitä masennuksesta ja työuupumuksesta.

  Re: Onnellisesti jätetty?

Lähettäjä: huh huh 
Päivämäärä:   7.1.20 13:20:52

Mun iso rakkaus jätti mut 6 vuotta sitten. Aktivoitui viime kesänä kyselemään perään, halusi tavata ja nyt taas jouluna...
Haluaa jutella, koska ei vaan ole päässyt yli musta. Mies loukkasi mua tuolloin tosi pahasti ja mulla kesti vuoden päästä erosta yli.

Annanko olla vai tapaanko?

  Re: Onnellisesti jätetty?

Lähettäjä: Aku 
Päivämäärä:   7.1.20 16:33:24

Kerran tässä vain eletään. Jos siltä tuntuu, anna mennä.

  Re: Onnellisesti jätetty?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.1.20 15:13:21

Minä huokasin helpotuksesta kun eksäni ilmoitti että haluaa erota. Viimeiset vuodet olivat olleet yhtä hélvettiä. Pariin kertaan alkoi jo perumaan puheitaan ja mietti, olisiko sittenkin vielä yritetty, mutta minä tein niistä puheista kerralla lopun. Se päivä kun muutin omaan asuntoon, oli lasten syntymää lukuunottamatta elämäni onnellisin.

  Re: Onnellisesti jätetty?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.2.20 12:33:13

Mun suuri rakkaus ei erinäisistä syistä onneksi kerinny juuri edes alkamaan... nyt on olo ja oli jo aikaisemmin mielessä että tuon kumppaniksi päätyminen olisi ollut minulle karman kosto nuoruuden synneistä... ihanaa...

  Re: Onnellisesti jätetty?

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   14.2.20 18:17:53

No muistellaanko vielä menneitä. Ei meillä riidelty eikä räiskitty. Vaimo
ojasi nuorimman tytön taaperosta lähtien ettei vaan koskaan olisi minuun
ja maatalouteen myönteinen. Vanhimman kohdalla näytti saaneen sokin,
kun hän ilmoitti lähtevänsä karjatalouskouluun. Akraarikouluun tarvi
hankkia pisteitä. Pojan kohdalla ei ollut agron. suunnasta vaikeuksia.

Nyt on kaikki ohi. Olimme maataloudesta ja yrittämisestä kovin erilaisia.

  Re: Onnellisesti jätetty?

Lähettäjä: Kiiruna 
Päivämäärä:   16.2.20 14:58:41

Mä haluan niin kohti tätä. Meillä on ollut todella kuluttava parisuhde parin viime vuoden ajan. Mies petti ja salasuhteili pari viikkoa ja sai siitä kimmokkeen kertoa erohaluista. Olin haaveillut erosta monta kertaa ja nyt oon kiinni miehessä, kuin purkka tukassa. En haluaisi erota, haluaisin olla vaan koko ajan kiinni miehen iholla. Ollaan oltu todella kiinni toisissamme pari kuukautta eroilmon jälkeen, mikä on täysin absurdia. Mies käyttäytyy, kuin minä olisin häntä jättämässä.
Miksi en muista kaikkea sitä synkkää ja huonoa, jota viimeiset ajat on olleet. Ja sitä kaikkea, josta halusin pois. Tarkoitus on kuitenkin edelleenkin erota, koska mies kokee olevansa onneton.

Ehkä ymmärrän tämän myöhemmin, että olen juuri se onnellisesti jätetty.

  Re: Onnellisesti jätetty?

Lähettäjä: Päivi 
Päivämäärä:   17.2.20 00:16:07

Haluaisin olla en jaksa miehen säätämistä toisten naisten kans.. Sitten esittää että mitä ees epäilet vaikka olen nähnyt puhelimesta miten asiat oikeasti on..

  Re: Onnellisesti jätetty?

Lähettäjä: Pii 
Päivämäärä:   17.2.20 23:28:36

Miksette lähde jos äijä hyppää vieraissa??

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.