Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lyhennetty työaika

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   23.12.17 16:37:05

Onko kokemuksia

  Re: Lyhennetty työaika

Lähettäjä: 1.*** 
Päivämäärä:   23.12.17 17:17:08

No, minä olen tehnyt kolme vuotta 50% työaikaa.
Pidän kovasti, varsinkin kun teen toisella viikolla kolme päivää peräkkäin, toisella kaksi.
Pidemmät viikonloput mahdollistavat pikku reissut sekä palautumisen viikonlopun töistä.
Teen jonkin verran tallitöitä, pidän satunnaisesti tunteja ja keväästä syksyyn toimin koulutuomarina 😀

  Re: Lyhennetty työaika

Lähettäjä: Osa aikainen 
Päivämäärä:   11.2.18 01:15:38

Mä teen itse osa-aikasta omasta halusta. Ihan parasta koska paljon vapaa-aikaa. Työvuorot sijoittuu sellaiseen kohtaan että ei tuu edes taloudellisesti takkiin versus esim normi arkivuoro

  Re: Lyhennetty työaika

Lähettäjä: tuntsari 
Päivämäärä:   11.2.18 17:24:30

Teen itse myös kolmea päivää viikossa täyttä työpäivää, mutta varmaankin lyhennetyn työajan puitteisiin menee kun muilla on 5-6vrk viikossa, viikkotunnit +40h. Lyhennetty työaika työtunneissa ei onnistuisi täällä kotipalvelussa niin teen sitten paria päivää. Olen tykännyt paljon, reissuun pääsee ja olen yrittänyt saada päivät joko pe-su tai sitten ma-ke jolloin loppuviikko vapaa. Yksittäisiä päiviä en halua tehdä eikä niitä onneksi yleensä laitetakaan. Kesällä teen mieluusti yövuoroja kolme peräkkäin, menee heittämällä kun muutenkin kökkii kaikki yöt hereillä :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.