Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Todellinen puuma

Lähettäjä: Kia 
Päivämäärä:   5.12.17 22:55:29

Toiv. ei ylitä hyvän maun rajaa, mutta oppia ikä kaikki. Nyt viiskymppisenä huomasin naapurustossa noin 25 vuotiaan miehen joka on todella hyvännäköinen. Ystävien kanssa naureskellaan ja kommentoidaan nuoren miehen ulkonäköä ja sen sellaista ;) Sitten aloin miettimään että tätäkö se puumaikä teettää.
Miehen alku on todella ystävällinen ja flirttaileva, varmaan ajattelee että kivaa kun on tuollaisia äitipuolia... onko kukaan edennyt pidemmälle ”koska voi?” Mitä ihmettä nuori hyvännäkönen kundi nähdä vanhemmissa naisissa?

  Re: Todellinen puuma

Lähettäjä: 52v 
Päivämäärä:   6.12.17 10:53:01

Kyllä ne monet kuulemma vaan kaikenlaista vanhemmissa naisissa näkee ;) Itse pyörin tuossa hetken aikaa yhdellä nettitreffisivustolla, ja kummasti vaan ne tuon ikäiset kollit laittelivat viestejä. Itse kyllä kohteliaasti vastasin, että vähän liian nuori olet kyllä... Eipä sitä kyllä tiedä, vaikka ajattelisi toisin, jos ihan livemaailmassa tuollainen osuisi kohdalle. Jotenkin vaan en osaa kuvitella mitään suhdetta noin nuoren kanssa, mutta en todellakaan tuomitse, jos joku muu osaakin... ja voihan sitä aina hauskaa pitää puolin ja toisin :)

  Re: Todellinen puuma

Lähettäjä: Kia 
Päivämäärä:   7.12.17 02:04:10

En usko että moraali antaisi periksi tosi paikan tullen, (oma poika 20v!), mutta imarteleehan se...

  Re: Todellinen puuma

Lähettäjä: 53 
Päivämäärä:   7.12.17 10:37:27

No mä olen kyllä aito puuma.

Avioeron jälkeen en enää ole omanikäisiä paksumahoja huolinut. En siis enää parisuhteeseen mene, mutta seksihaluja on kyllä. Pitkiä seksisuhteita itseäni huomattavasti nuorempien miesten kanssa. Kovasti tykkäävät kun perään kyselevät.

Kokemusta oli just 29 vuotiaasta, mutta kyllä tuon ikäisen henkinen maailma on hieman liian erilainen kuin keski-ikäisen naisen :D Tykkään 35-40 vuotiaista eniten.

  Re: Todellinen puuma

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   7.12.17 12:41:26

Ikä lienee vain numeroita.
Omat lapset vanhenevat koko ajan, joten ehkäpä heitä ei voi käyttää mittapuuna. ;D
(Mehän emme ikäänny tietenkään.)

Ehkä moraaliraja on siinä ettei pelehdi omien lasten kavereiden ja tuttujen kanssa.

Nuorilla naisilla on pesäntekoviettiä sunmuuta sitovaa visiota, vanhemmat 'akat' ovat itsenäisiä, erotiikan alueella osaavampia, ymmärtäväisempiä ja hienotunteisia, eikä heidän vanhempansa tule ajamaan poikulia pois tyttärensä kimpusta. ;)

Mie olen 50v ja vanhin poikani pian 30v, joten ei kannattaisi hänen iästään laskea jos tilanne puumasuhdetta pukkaisi, 30v on jo VANHA. :D

  Re: Todellinen puuma

Lähettäjä: Mama 
Päivämäärä:   8.12.17 13:11:18

Itse en miellä itseäni puumaksi, mutta minkäs teet, jos nuoret miehet vonkaa :D Loppukesästä olin parin kolmevitosen kanssa petipuuhissa ihan heidän itsensä innostamana, mutta... Ei tuo kyllä oikein nappaa, ovat jotenkin niin kömpelöitä vielä, nuo nuorukaiset :D Itse siis 52.

Jos sais sellaisen hyvin säilyneen häthätää viiskymppisen, jolla olis kroppa ja potenssi kunnossa sekä kestävyyttä ja taitoa hoidella tällainen elämää jo kokenut aikuinen nainen, niin olisin vallan tyytyväinen ;)

Mut joo, 35 - 40 -vuotiaat kiinnostavat noin niin kuin ulkonäöllisesti eniten, mutta vakavaan suhteeseen en osaa sellaista ajatella.

  Re: Todellinen puuma

Lähettäjä: Luumu 
Päivämäärä:   8.12.17 20:33:49

Mä kabsaa uhmettelen kun saan fb viestejä kolmekymppisiltä kolleilta. Olen siis 59v!!! Toki erittäin hyvin säilynyt mutta kuitekin! Ja naimisissa ja kaikkea. Luuleekohan ne että mulla on rahaa kun ajan aika päheellä autolla...

  Re: Todellinen puuma

Lähettäjä: tollille 
Päivämäärä:   9.12.17 09:10:52

Luumu, aika lapsellista tekstiä päästät jos oikeasti olisit 59 vuotta. Mutta jatka jos se sun päivän pelastaa..

  Re: Todellinen puuma

Lähettäjä: mies 50 
Päivämäärä:   19.12.17 18:21:32

Kyllä mun mielestä kypsenmät naiset ovat ihania, en ihmettele et nuoret jannut niitä jahtaa. 50 vuotias nainen tietää mitä tekee eikä ole mikään parikypänen tyttö joka ei vielä tiedä miten miestä viedään! Tänäpäivänä kun katselee naisia niin on tosi upea vartaloisia yli 50 vuotiaita ja taas löytyy paljon ihan plösöjä nuoria naisia/tyttöjä...

  Re: Todellinen puuma

Lähettäjä: Villi 
Päivämäärä:   20.12.17 12:11:18

Mun mies on mua 16 vuotta nuorempi. Yhdessä ollaan asuttu jo pari vuotta ja hyvin on mennyt kaikinpuolin. Olin aiemmin aviossa omanikäisen kanssa 20 vuotta. Pari vuotta myöhemmin tapasin ton miehen ja pistin kyllä aluksi kovasti hanttiin. Omat luvut kun alkoi 4 ja miehellä 2. Minkäs teet kun rakastut ja täytyy sanoa että on mies, siis enemmän mies kuin ex koskaan. Meillä siis toimii tosi hyvin vaikka ihmiset välillä kulmia kohotteleekin kun persjalkainen täti kulkee pitkän ja komean nuoren miehen kanssa. Mä nautin meidän suhteesta täysillä, on kuin ois uus elämä alkanut. Toivottavasti kaikki jatkuukin näin, jos ei niin onpahan käännetty tääkin kortti ja onnellista aikaa vietetty.

  Re: Todellinen puuma

Lähettäjä: sh 
Päivämäärä:   3.1.18 17:23:52

Hassua, että vanhempi mies (nuoremman kanssa) ei ole puuma... ;). Exäni, oliskohan nyt 55-56, on naimisissa 33-vuotiaan naisen kanssa. Ei siinä mitään, ei minulla ole ennakkoluuloja tai mitään, mutta on se hieman hassua kun vaimo on vain kolme vuotta vanhempi kuin eksäni ja minun yhteinen poika...

  Re: Todellinen puuma

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   3.1.18 18:01:37

Erinomaista, että tässäkin asiassa on tultu tasa-arvoisiksi. Ikäero voi olla kummin päin vaan. Hyvänä esimerkkinä oli Katri Helena. Mutta tuo puuma-sana ällöttää.

  Re: Todellinen puuma

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   3.1.18 19:06:46

Puuma on salaperäinen iso kissa, ehkäpä vähän tylsän näköinenkin yksivärisenä, vaarallinenkin ja sopinee näin kai olomuodoksi näille virkeille keski-ikäisille. :)
https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/lp/8kv/hggt/3175/1351191056.jpg

  Re: Todellinen puuma

Lähettäjä: Tee 
Päivämäärä:   4.1.18 01:54:25

Tirlittan, kiitos päivän naurusta.

  Re: Todellinen puuma

Lähettäjä: Jesse 
Päivämäärä:   14.1.18 17:22:26

Juuri iltapäivällä oltiin kaverin kanssa katselemassa naisia kylillä. Täytyy sanoa että vanhallakin tuntui hyvältä kun oli nuorta naista mitä katsella, ollaan n,-60v mutta kyllä tuommoinen 20-30v nainen on tosi haluttavan näköinen.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.