Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eron jälkeen mieskokemuksia

Lähettäjä: aikuinen nainen 
Päivämäärä:   4.9.17 10:07:27

Erosin pitkästä liitosta muutama vuosi sitten. Liitto oli jo pitkään pystyynkuollut ja viimeisten vuosien aikana ei edes huomenta sanottu toisillemme.

Tässä muutama kokemus sinkkumarkkinoista mallia "vapaat keski-ikäiset miehet"

Eka oli 56 vuotias mies. Asui mökillään eikä juuri käynyt ihmisten ilmoilla. Viini maistui ja kertoikin juovansa sitä kolme pulloa päivässä. Eihän se paljoa ole kuulemma...

Toinen oli 53 vuotias mies, joka tutki mun jokaisen lipastonlaatikon sillä aikaa kun kävin suihkussa tai vessassa. Kuseskeli ulkona talon nurkille komean pierun säestämänä.

Seuraava ehdokas oli kaupparatsu, joka haki taukoomatta Tinderistä seuraa ympäri Suomea reissatessaan. Luuli olevansa Jumalan lahja naisille.

Tämä viimeinen veti joka viikonloppu kunnon kännit. Heti aamulla kun heräsi, oli kaljapullo kourassa. Oli kiva viettää viikonloppua hänen kanssaan siinä sohvalla istuen kun kaljatölkki aukesi tasaiseen tahtiin.

Kiitos ei enää näitä sankareita mun elämääni. Tämä 53 vuotias nainen laittoi nyt hanskat tiskiin miesasioissa. Hyviä ja fiksuja miehiä ei vaan enää tässä iässä ole olemassa.

  Re: Eron jälkeen mieskokemuksia

Lähettäjä: Mama 
Päivämäärä:   4.9.17 13:52:15

Tää 53 vuottaan lähestyvä, noin 3,5 vuotta sitten eronnut naisihminen ei ole eronsa jälkeen yrittänytkään seurustella kenenkään kanssa, mutta muutaman miehen kanssa on palauteltu tuota seksipuolta mieleen.

Eka yhden yön "kokeilu" oli pari vuotta sitten joulukuussa jonkun yökerhosta mukaan tarttuneen nuorenmiehen kanssa. Tää mies siis hinkui minua petiinsä ja sai lopulta tahtonsa periksi. Melko turha reissuhan tuo oli. Sitten meni jotakuinkin tasan vuosi, kun tapasin puolitutun miehen, johon olin hieman jo ihastunutkin. Tuon kanssa tuli vietettyä noin kerran kuukaudessa yksi yö aina tuonne viime toukokuun loppuun; siis kuusi kertaa ehdin hänen luonaan vierailla. Mies oli oikeastaan joka kerta ihan mielettömän väsynyt, kun tekee vuorotyötä ja sitten vapaa-aikanaan "juhlii" tai hoitelee bisneksiään. Oli minua muutaman vuoden nuorempi, mutta haki/hakee itseään nuorempaa seuraa. Olen kyllä edelleen aika retkussa tuohon mieheen, se on tunnustettava.

Pari viikkoa sitten onnistuin saamaan yhden 36-vuotiaan miehen hullaantumaan minuun... Eli oma ongelmani on kyllä se, että miehet, joita itse vähänkään haluan katsella, ovat armottoman nuoria :/ Jotenkin tuntuu, ettei sellaista miestä ole olemassakaan, jonka kanssa asiat kolahtaisi niin hyvin yksiin, että pidempään haluaisin katsella. Ihan en kuitenkaan halua heittää hanskoja vielä tiskiin.

  Re: Eron jälkeen mieskokemuksia

Lähettäjä: iha itteksein 
Päivämäärä:   5.9.17 10:50:01

Minut sai eron jälkeen "koukkuun" komia muutaman vuoden nuorempi mies. Sitä kesti useemman vuoden. Vähän väliä oli jotain sutinaa ja seurustelupätkiä muitten kanssa, mut jotenki kurvas takas aina.
Ei koskaan ottanu mukaansa mihkään, eka vuotta lukuun ottamatta. Tavattiin millo hälle sopi. Sitten päätti pari vuotta sitten, etti halua olla enää tekemisissä millään lailla.
Nyt helpottanu sen suhteen, mut otti pitemmän tovin ja sai kyllä itsetunto aikamoisen kolhun. Sen jälkeen oon omissa oloissa pysytellyt.
Nyt alkanu tuntua, että jos joskus vielä kuitenkin......

  Re: Eron jälkeen mieskokemuksia

Lähettäjä: Firebird 
Päivämäärä:   5.9.17 12:56:33

Sama tarina. Pikkuisen nuorempi, komea ja herrasmiesmäinen mies vei jalat alta ja sitten jätti. Sattui niin paljon, että taidan ootella hautaa ihan yksikseni. Kyllä niitä tasokkaampia miehiä on, mutta kilpailu niistä on niin kovaa, että saat olla melkoinen siinä pärjätäksesi. Minä en pärjännyt.

  Re: Eron jälkeen mieskokemuksia

Lähettäjä: iha itteksein 
Päivämäärä:   5.9.17 13:07:07

Firebird. Älä muuta virka... Pitäiskö perustaa vaikka facebook-ryhmä meille jätetyille hevos-mummeleille.Miks ei muilleki ittekseen eläville akoille.
Jos meit vaik samal suunnalla jokunen, ni vois vaik joskus viettää "valitus-iltaa" jollonki akkojen kesken... :D tosin tää lauma pitää minut kotosalla aika tehokkaasti :( minul kyl ovet auki vieraille samanhenkisille....
Minä siis Etelä-karjalassa.

  Re: Eron jälkeen mieskokemuksia

Lähettäjä: Ei hyvää päivää 
Päivämäärä:   5.9.17 13:15:49

ei saisi nauraa, mutta hauskasti kirjoitit Aikuinen nainen. Nauroin ääneen täällä näille sun "vällykäärmeillesi". Olipas aikamoinen A-ryhmä. :)

  Re: Eron jälkeen mieskokemuksia

Lähettäjä: Firebird 
Päivämäärä:   5.9.17 13:19:33

Minä olen Pohjois-Savossa :)

  Re: Eron jälkeen mieskokemuksia

Lähettäjä: iha itteksein 
Päivämäärä:   5.9.17 14:06:25

Voi harmi....tervetuloa kuitenkin tänne etelä-karjalaan vaik nuotiolle istumaan ja maalimaa parantamaan :)

  Re: Eron jälkeen mieskokemuksia

Lähettäjä: Firebird 
Päivämäärä:   5.9.17 21:14:04

Kiitos kutsusta! Laita sposti, niin jutellaan mukavista kokemuksistamme :) eikä se fb-ryhmäkään hylätyille heppanaisille ois huono idea!

Minä olin tosiaan vuosikaudet ittekseni, enkä ollenkaan pelkää yksinoloa. On minulla myös lapsia, osa heistä jo lentänyt pesästä. Keväällä eteeni tupsahti tyhjästä tämä mies, johon rakastuin täysillä, tyhmä minä. No, en kadu kuitenkaan, tämä oli varmaan elämäni viimeinen rakkauden kesä ja siksi kokemisen arvoinen! Ikää on jo 55, joten tuskin enää mitään kannattaa odottaa. Aurinkoista syksyä mummeleille!

  Re: Eron jälkeen mieskokemuksia

Lähettäjä: iha itteksein 
Päivämäärä:   5.9.17 22:53:04

Vähä hirvittää laittaa s-posti osoitetta tänne...jos oot rohkeempi, ni laita sie :)

  Re: Eron jälkeen mieskokemuksia

Lähettäjä: kh 
Päivämäärä:   6.9.17 00:20:21

Voihan esim. gmailiin tai suomi24:ään avata helposti sähköpostiosoitteen ja sitten vaikka poistaa käytöstä, kun olette tavoittaneet toisenne. :-)

  Re: Eron jälkeen mieskokemuksia

Lähettäjä: Firebird 
Päivämäärä:   6.9.17 06:53:29

Nou problem: firebirdsmail@gmail.com

Ooon tässä jonkun päivän reissussa, mut palaan viikonlopuksi!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.