Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aivan järkyttävät

Lähettäjä: ALLIT 
Päivämäärä:   19.4.17 13:08:59

Monen mielestä tämä varmaan kuuluisi junnu-palstalle, mutta kysyn nyt kuitenkin: Millä teholiikkeillä saisi jotain rotia käsivarsiin? En kehtaa kulkea enää lyhythihaisissa, saati hihattomissa paidoissa. Käsivarret on oikeasti noin kaulani paksuiset, vaikka muuten olen normaalipainoinen, hoikahko, liikunnallinen. Liikuntani ei vaan kuormita käsiä (lenkkeilyä koiran kanssa ja pilatesta) riittävästi. Syönkin mielestäni tavallista terveellisemmin, eli vältän muun muassa rasvaa ja sokeria. Olen myös tehnyt iltaisin punnerruksia, mutta käy enempi rintalihaksiin ja hartioihin se.

  Re: Aivan järkyttävät

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   19.4.17 15:16:22

Koita hieroa ja venytellä, mikä liike vain joka 'osuu' alleihin.

  Re: Aivan järkyttävät

Lähettäjä: 1.*** 
Päivämäärä:   19.4.17 15:31:14

Tuossa muutama liike:

https://tinyurl.com/m4nuk66

Dipit ja selän takana kyynärpäiden ojennukset ovat tehokkaita :)

  Re: Aivan järkyttävät

Lähettäjä: pipsa 
Päivämäärä:   20.4.17 09:09:33

Siis ovatko käsivartesi vain pulleat vai roikkuuko alli-nahkat käsivarsien alapuolella?

Jälkimmäisiin ei auta kuin kirurgin veitsi. Meillä on sukuvika nää allit... Kun on tällänen 5-kymppinen, tyytyy vaan elämään asian kanssa.

  Re: Aivan järkyttävät

Lähettäjä: ALLIT 
Päivämäärä:   20.4.17 13:54:33

Pipsa: Sekä että. Itsekin jo viisikymppinen, ja sellaiseksi kai sitten liian turhamainen kun tämä niin rassaa...
Noita yllämainittuja dippauksia olen tehnyt joka päivä 40-50, ilman sanottavaa vaikutusta. No, onneksi jalat toimii, tissit on tallella ja uumakin löytyy. Näillä mennään.

  Re: Aivan järkyttävät

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   21.4.17 13:56:28

Kokeile vielä siteitä, kuten mahalle kurehousuliivit.
Vedä napakka ideaaliside käsivarsiin ja pidä aina kun et ole 'kylillä'. Pyörittele ne uudelleen aamuin illoin, jos alkaa sattumaan niin löysää sen verran ettei tee kipeää.

  Re: Aivan järkyttävät

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   22.4.17 23:56:09

Käsiin kohdistuva jumppa käsipainoilla ilmeisen hyvä kun tallitöitä tekemällä ja kantamalla raskaita kuormia kuten kauppakasseja kävellen niin tuntuu käsivarret olevan kunnossa.

  Re: Aivan järkyttävät

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   24.4.17 10:51:07

No minä olen 55 ja käsivarteni ovat lihaksikkaat ja allittomat. Olen käynyt salilla vuosia. Ikä on tekosyy.

  Re: Aivan järkyttävät

Lähettäjä: O oo 
Päivämäärä:   24.4.17 16:01:01

En avannut tuota linkkiä, mutta tässä tehokas liike alleille: Istu. Tuolilla, sängyllä sohvalla. Vie alavartalo eteenpäin , reisi-sääri 90asteen kulmassa, pidä kämmenillä reunasta "kiinni", niin, että rystyset samaan suuntaan kuin polvet. Siitä sitten vaan punnertelemaan :)

  Re: Aivan järkyttävät

Lähettäjä: ALLIT 
Päivämäärä:   25.4.17 09:28:53

Tuo O oo:n vinkki on juurikin ns. dippi, jota teen myös. Ei huono liike sekään, mutta ei mikään täsmäliike, koska polttelee myös rintalihaksissa, hartioissa ja etureisissä.

  Re: Aivan järkyttävät

Lähettäjä: nelly noone 
Päivämäärä:   25.4.17 13:27:42

Kädet suoraan sivuille ja kiertoja, kämmenet ylös vuoroin etu- ja takakautta. Jatka kunnes polttaa kunnolla, sitten venyttelyt.
Ihoa voi hoitaa rasvaamalla, ei se kutistu mutta on pehmeämpi.

Itsekin uskoin ennen ikuiseen sixpack-vatsaan jne. Ikä kuitenkaan ei ole ihan tekosyy eikä ulkonäkötreeni ihanteellisin elämäntehtävä

  Re: Aivan järkyttävät

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   25.4.17 16:04:08

Nelly noone, mistä tuollainen katkeruus? Kuka on puhunut ulkonäkötreenistä tai elämäntehtävästä? Opettele lukemaan.

  Re: Aivan järkyttävät

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   25.4.17 17:15:07

Kyllä tässä mieltä ja alleja kohotellaan ihan ulkonäkösyistä, ketä ne omansa keskenään kotona muuten häiritsisi? ;)

  Re: Aivan järkyttävät

Lähettäjä: Dram 
Päivämäärä:   9.5.17 11:59:04

Kyllä sitä nahkaakin saa kiinteytymään kun lihakset tai siis ne puuttuvat lihakset siellä heräilee. Jos ne liikkeet mitä olet tehnyt ei toimi, niin googlaile uusia liikkeitä. Nykyihmisen ei tarvitse rasittaa ko. lihaksia minkä takia ne pääsee löystymään. Tämäkin on niin henkilökohtaista, joillain löystyy enemmän, toisilla vähemmän.. Mutta kunnon reenillä ne kyllä saa kuntoon (+muista sopiva ruokavalio & vettä :) )

  Re: Aivan järkyttävät

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   21.5.17 10:04:35

Mäkin oon jo viiskymppinen. Oho, miten niin kävikään.

Toista vuotta olen käynyt salilla ja alliliikkeet ovat yks tärkeä osa treeniä.

Paras on tehdä ne irtopainoilla.
Esim. 5 kg paino käteen etukumarassa asennossa, vaikka penkillä.
Käsivarsi suoraan taakse ja sitten liike tehdään koukistamalla ja ojentamalla kättä kyynärpäästä !

  Re: Aivan järkyttävät

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   21.5.17 10:10:28

http://www.kauneusjaterveys.fi/sites/kauneusjaterveys/files/huippuallit3.jpg

  Re: Aivan järkyttävät

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   21.5.17 10:11:46

Tää on myös hyvä liike!

http://www.kauneusjaterveys.fi/sites/kauneusjaterveys/files/huippuallit4.jpg

  Re: Aivan järkyttävät

Lähettäjä: grr 
Päivämäärä:   25.5.17 17:33:52

Mene kuntosalille tai osta puntit kotiin, mikään muu leikkauksen lisäksi ei auta kuin kunnon treeni ojentajille. Nimim. puolet elämästä salilla käynyt

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.