Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ylähuulen juonteet

Lähettäjä: juonne 
Päivämäärä:   2.2.17 22:15:58

Saako noita pystyjuonteita jotenkin silotettua? Jollain botoxilla varmaan, mutta ylähuulta ei kyllä tarvitse saada töröksi. :-)

  Re: Ylähuulen juonteet

Lähettäjä: Gerda 
Päivämäärä:   4.2.17 08:39:12

Hyaluronilla saa juonteita tasoitettua, ei ole pakko ottaa töröhuulia. ;) Valitse hyvä lääkäri laittamaan, niin saat hyvän tuloksen.

  Re: Ylähuulen juonteet

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   5.2.17 14:32:44

Kollageeni-hyaluronihappotuotteet kapseleissa, ne mitä nivelille suositellaan.

  Re: Ylähuulen juonteet

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   5.2.17 14:34:49

Ja paljon vettä kannattaa juoda. Kalanmaksaöljy on hyväksi. Pidin siinä sattumalta noin kolmen viikon tauon ja rypistyin aivan. Sitten kimmoisuus palautui, kun sain taas uuden pullon kalanmaksaöljyä.

  Re: Ylähuulen juonteet

Lähettäjä: åäö 
Päivämäärä:   15.2.17 12:47:48

Mulla ei ole pystyjuonteita eikä edes silmänalus- tai silmäkulmaryppyjä, vaikka viisikymppinen olen. Sen sijaan ihmettelen, miksi toiseen suupieleen on ilmestynyt juonteita, kun missään muualla ei ole? Mielestäni suuni ja huuleni ovat ihan symmetriset, mutta ihan kuin toinen suupieli roikkuisi jo alaspäin! Seuraavaksi roikkuvat sitten kai molemmat suupielet kohti maata. Hyaluronivoiteita olen käyttänyt vuosien ajan, mutta minkäs teet.

  Re: Ylähuulen juonteet

Lähettäjä: ylähuulen pystyjuo 
Päivämäärä:   19.2.17 01:42:09

Onko kukaan saanut niitä yhtään siliämään millään? Aineilla, ruiskeilla?

  Re: Ylähuulen juonteet

Lähettäjä: Muori 
Päivämäärä:   20.2.17 10:07:35

Mulla on koko suun ympärillä pystyjuonteet! :(

Liian suu tiukkana ollut.... Ja ikää 50 v.

  Re: Ylähuulen juonteet

Lähettäjä: 54 
Päivämäärä:   21.2.17 08:22:41

Minulle ei näytä ryppyjä tulevan ja uskon sen johtuvan kasvisruokavaliosta ja lunkista suhtautumisesta elämään. Ja aika paljon myös Avitcidista; kokeilepa aloittaja sitä. Mutta bulldogit ovat aluillaan. Niitä en kestä ja tulenkin ne tulevaisuudessa poistattamaan. Ennemmin ottaisin ne rypyt.

  Re: Ylähuulen juonteet

Lähettäjä: TH 
Päivämäärä:   21.2.17 22:46:19

Vuosia sitten tuli pystyryppy ylähuuleen, aloin lutraamaan huulirasvalla, varsinkin yöksi laitan kunnon satsin. Ikää nyt 51.
Ryppy kadonnut ja uusia ei ole tullut, käytän kyllä tyrniöljy kapselitakin sisäisesti ja muutkin vitamiinit ovat öljypohjissa D ja E-epa jne. Kasvovoiteetkin sivelen huulien yli ja luomien, silmänympäryksetkin aikas sileät, kasvovoiteeni ovat herkän ihon ja hajuttomia, joten sopivat kasvojen joka kohtaan, apteekista löytyvä Loius Widmerin sarja.
Siis huulten tiuhaa rasvailua, itsellä monia eri sortin voiteita, ihmisten ilmoilla värillisiä, esim. Yves Rocherin ja Labellon, yöksi mm. b vitamiinia sisältävä tuubiversio, apteekista.
Kannattaa kokeilla näillä kevyillä konsteillakin, eivät ainakaan tilannetta pahenna.

  Re: Ylähuulen juonteet

LähettäjäTirlittan 
Päivämäärä:   2.3.17 17:01:37

Lainaus:

"Joidenkin ravintoaineiden puutoksen voi havaita niinkin helposti kuin peiliin katsomalla. Huomioi, että vinkit voivat kertoa ravintoaineiden puutteesta, mutta ovat vain suuntaa antavia.

Uurteet silmien ympärillä voivat olla merkki B2-vitamiinin puutteesta. Vitamiinia saa juustoista, manteleista ja kananmunista.

Halkeilevat huulet voivat kieliä B6-vitamiinin puutteesta. Sitä saa esimerkiksi perunoista.

Punoittava iho voi kertoa sinkin puutoksesta. Esimerkiksi jugurtti sisältää sinkkiä.

Kuiva iho voi olla merkki A-vitamiinin vähyydestä ravinnossa. Maksa, bataatti ja juustot ovat loistava A-vitamiinin lähde.

Hilse puolestaan voi kieliä biotiinin puutteetsa. Biotiinia saa kananmunista, täysjyvästä ja juustosta.

Ohenevat hiukset voivat olla merkki biotiinin sekä C-vitamiinin puutteesta. Hedelmien ja marjojen lisääminen ruokavalioon voi auttaa."

  Re: Ylähuulen juonteet

Lähettäjä: 47 
Päivämäärä:   8.3.17 17:33:17

Ihan voin kertoa, että on tullut ryppyjä, vaikka kasvisruokavalio ja lunki suhtautuminen elämään. Otsassa näky ekat poikkiviivat jo noin 30-vuotiaana. Täsmälleen sama on tilanne veljellä, siskolla ja äidillä -- kaikki normaalipainoisia, kasvoissa ei mitään "roikkuvaa", mutta etenkin otsassa hyvin selkeät rypyt. Uskaltaisin melkein väittää, että melko lailla geneettistä. Eikä tää sit tarkoita samaa kuin että ois vanhan ja nuupahtaneen näköinen; viimeksi 35-vuotias mies ei uskonut (ei siis yrittänyt pokata tms., kuhan juteltiin eli ei kovinkaan paljon mitään imartelumotiivia mukana), että olen häntä yli 10 vuotta vanhempi.

  Re: Ylähuulen juonteet

Lähettäjä: Täti M 
Päivämäärä:   11.3.17 10:08:10

Ja varmaan tässä asiassa rasvainen iho on suoja. Minä olen jo yli 50v ja ainoa ryppy on kulmakarvojen välin pystyryppy siitä, että on siristelty auringossa silmiä  toki elämäntavat näkyvät myös. Kiva kun tässä kohtaa on apua siitä, että nuorena oli finnejä. En ole hoitanut ihoa mitenkään ryppyotsaisesti - normaalit puhdistukset ja kosteusvoide. Tuonkin rypyn saa valokynällä meikaten hiukan piiloon. Elettyä elämää. Siirrän mahdollisia kosmeettisia toimia lähemmäs 60v.

  Re: Ylähuulen juonteet

Lähettäjä: 47 
Päivämäärä:   14.3.17 11:18:33

Joo, mulla taas on peruskuiva iho (kyllä juu kosteutan jne.), jossa rypyt tuntuvat näkyvän aika hyvin.

  Re: Ylähuulen juonteet

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   17.3.17 09:07:11

Enemmänkin geneettinen juttu tuo rypistely. Olen ollut koko elämäni kasvissyöjä, juon vettä paljon ja porkkanaa menee pari kiloa päivässä. Silti iho on kuiva .

Itse olen huomannut, että hammassuoja oikaisee ryppyjä ylähuulessa. On pakko käyttää sitä, koska puren hampaani poikki ilman.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.