Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  teivon ravikoulu

Lähettäjä: uusi 
Päivämäärä:   27.7.26 19:01:16

moi! Olen menOssa syksyllä teivon Ravikouluun. mitä mieltä okette teivon ravikoulsuta?

Re: teivon ravikoulu

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   27.7.26 19:04:03

Mun mielestä voit kokeilla ja sanoa sit oman mielipiteesi, mutta rehellisesti en tykkää itse. Opettajat siellä vähän töykeitä välillä, kerhoissa mainostetaan ajoa ja ponin hoitoa yms (tallihommista ei mainitakkaan) mutta sitten lähes joka toinen kerta siivotaan paskaisia taroja kurjilla keleillä.Jos tykkäät siis vain maksaa ja tehdä jotain hommia nii toki se on siellä mahdollista, mutta jos haluaa ajaa ja todella kehittyä ei kannata kerhoihin mennä

Lähettäjä: z 
Päivämäärä:   27.7.26 19:05:12

hevoset kipeitä siellä. mukeltaa suulla ja käyttävät epäsopivia varusteita. talli usein sotkuinen tarhojen mutavellistä riippumattakaan. nytkin toiminta muuttuu niin saa nähdä mitä ravikoululle käy

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   27.7.26 20:32:01

Edellisen ohjaajan tilalle tullut nuori neiti ei ole asiallinen. Suosii toisia asiakkaita ja toisia ei huomioi lähes ollenkaan, hevosten terveydestä en niinkään osaa sanoa omasta mielestä laadukkaat varusteet mutta totta on ettei ravikoulun poneilla opi kunnolla ajamaan:(

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   27.7.26 21:51:36

Samaa mieltä. Esittää vanhemmille ja muille aikuisille ylipirteää ja suosii osaa. Toisia taas ei huomioi kunnolla. Ei ole tasapuolinen ja tulee kurja fiilis.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.7.26 22:08:20

Höpö höpö
Varusteet on viimeisen päälle ja osaavaa opetusta. Hyvää työtä on ravikoulu tehnyt Teivossa

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   27.7.26 22:13:30

Joo hyvää työtä on Ravikoulu tehnyt mut valinta Noran tilalle ei oo kyllä paras mahdollinen. Oman kokemuksen lisäksi monella sama kyseisestä ohjaajasta. Tuollaisessa hommassa pitäisi olla tasapuolinen ja neutraalija tää uus ei oo.

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   27.7.26 23:03:53

Samoilla poneilla ajetaan päivässä useamman kerran, ja nyt 2vuotiasta ponia ajettiin jo 1vuotiaana aivan liikaa…

Lähettäjä: !! 
Päivämäärä:   28.7.26 00:19:30

Teivon ravikoulu on tehnyt hienoa työtä.
Ohjaajat siellä tosi mukavia ja osaavia. Apua ja tukea saa aina kun sitä vain tarvitsee. Hevoset ja ponit osaavia ja luotettavia. Itse olen tykännyt ja olen kuullut paljon hyvää sekä ohjaajista että hevosista.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   28.7.26 00:34:15

Osaavat ohjaajat ja mukavat. Koulun ponit ja hevoset kilttejä ja osaavia

Lähettäjä: Moi 
Päivämäärä:   28.7.26 00:36:05

Itse olen tykännyt käydä tykkään ohjaajista, ovat mukavia ja auttavaisia.
Kiltit ponit

Lähettäjä: 😊 
Päivämäärä:   28.7.26 00:46:59

Tykkään! On aina viikon piristys kun sinne pääsee.
Ohjaajat, ponit ja hevoset ❤️

Lähettäjä: Sa 
Päivämäärä:   28.7.26 08:41:17

Ne tarhansiivoukset ym kuuluu ihan normitallitöihin ja siihen ponin hoitamiseen joita nyt vaan tällä alalla "joutuu" joskus tekemään :). Olis hyvä että ratsupuolellakin tehtäisiin enemmän tallitöitä eikä aina vaan ratsasteta.

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   28.7.26 09:30:07

Hevosten / ponien ajohan on vain pieni osa jos meinaa niiden kanssa touhuta.
Siihen kuuluu juurikin noita tarhojen siivouksia yms.. hommia.
Minusta hyvä että ne myös näytetään ja opetetaan.
Ohjaajat ovat ravikoululla osaavia ja mukavia. Kuin myös siellä olevat ponit ja hevoset.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.7.26 10:58:56

Ehkä ovat osaavia mutta ei ole tasapuolisia tai ainakin tulee fiilis lapsien puolesta kun yksi kyseinen ohjaaja ei ota kaikkia huomioon

Lähettäjä: hihi 
Päivämäärä:   28.7.26 12:50:58

Joo mun mielestä se yks ohjaaja käyttäytyy tyhmästi. Lisäksi ponivarsa on aaivan liian kovalla liikutuksella, kun käy lähes joka päivä tunneillakin. vaikkakin siis vasta 2v. Ponit ja hevoset liikkuu siellä liikaa. monelle On joku 3 tuntia päivässä joko ratsastus,monte tai ajo. Aivan liikaa

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.