|
Lähettäjä: Irina Keinänen
Päivämäärä: 24.7.26 16:49:57
Spry:n Pj tässä. Tietty määrä arvostelua kuuluu asiaan ja lasken tämä olevan sitä. Vastaan kuitenkin selviin kysymyksiin ja oikaisen sen mitä katson tarpeelliseksi.
Spry:n hallitus uusiutuu vuosittain. Mukaan on helppo päästä. Kokous järjestetään keväällä ja siitä tiedotetaan jäseniä. Itse olen ollut mukana muutaman vuoden ja pian on aika luovuttaa hommat uusille. Pääosin hallituksessa on aktiivi-ikäisten poniharrastajien äitejä, mutta tänä keväänä saatiin mukaan pari nuortakin. Ja toimintaan pääsee mukaan ihan välittömästi, soitto tai viesti minulle on helpoin tapa.
Tehtävää on paljon ja olisi vielä paljon enemmän jos olisi lisää tekijöitä. Tällä hetkellä tehdään näitä asioita:
- sarjasuunnittelua ja muuta kilpailujen järjestämiseen liittyvää työtä. Tämä on merkittävä talkootyöpanos, yhteensä kymmeniä tunteja kuukaudessa läpi vuoden.
- Nuoret tähdet, Rehti ja Katin Kannu kilpailusarjojen järjestäminen ja kumppanien hankinta
- Suomen Mestaruuksien, Ponkkareiden ja ikäluokkakilpailujen ruusukkeet ja useimpiin myös pokaaleja ja osallistujalahjoja. Lisäksi jaamme muita palkintoja ja luovutamme palkintoja. Palkinnot on spry:n suurin menoerä.
- poniraviurheilijoiden leirin järjestämiseen osallistuminen Turun raviradan kanssa (tässä meidän panos on suunnittelua ja leirin aikaisten ohjaajien työtä)
- Vuoropuhelu ja edunvalvonta Suomen Hippoksen, tuomareiden, eläinlääkärien ja raviratojen kanssa.
- Jäsenten auttaminen ja neuvonta tarvittaessa
Näiden lisäksi olisi hienoa voida panostaa viestintään, koulutukseen, lajin kehittäneen ja uusien harrastajien saamiseen mukaan.
Kaikki spry:n piirissä toimivat täysin vapaaehtoisesti, edes kilometrikorvauksia yhdistyksessä ei makseta, vaan kukin hoitaa asioita kun on muutoinkin paikalla jne.
Loppuun vielä totean, että toivoisin saavani ”pohjoisesta” joskus viestin tai soiton, jotta voisimme luoda yhteyden ja lähteä miettimään miten asioita voisi parantaa - tosi hyvä juttu olisi jo saisimme pohjoisesta edustajan hallitukseen jo ensi keväänä. Yhteystietoni löytyvät Poniraviyhdistys.fi -sivulta.
|