Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  tämän vuoden ponien tasonousu

Lähettäjä: heii! 
Päivämäärä:   11.7.26 22:16:11

hei! ketkä ponit (a ja b) ovat tänä vuonna nousseet hyvään vireeseen aiempaa vuotta ajatellen? entä ketkä ponit ovat tasoonsa nähden laskeneet?

Re: tämän vuoden ponien tasonousu

Lähettäjä: Heli 
Päivämäärä:   11.7.26 23:02:10

Aloittelevia kuskeja ja heidän ponejaan olen seurannut, niin Riikosten Castanja Chandelier on petrannut viime kaudesta hienosti. Ja Annamaija Pussi vetää poneillaan ihan omaa showta tänä kautena, ei voi kuin ihailla.

Lähettäjä: amp 
Päivämäärä:   12.7.26 00:13:08

jep! annamaija pussi on kyl saanu poninsa kaikki aivan huippu vireeseen

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   12.7.26 00:20:31

mun mielestä Little Drops, Peter the Great ja muutama muu on tehnyt hienoa työtä! pettymyksenä mun mielestä on mm mäntylahen tuimaepeli, joka tuli uudelle valmentajalle ja ei ole suinkaan pärjännyt kuten viimevuonna. tuimaepeli voitti pony seinäjoki racen, mutta siihen ne saavutukset jäävätkiny

Lähettäjä: liiiii 
Päivämäärä:   12.7.26 00:21:47

ol jons minerva siirryttyään uudelle valmentajalle ei ole pärjännyt kuten viimevuonna, vaikka tänään tulikin toinen sija se oli ensimmäinen sijoitus pitkään aikaan. poni on vanha tuttunu joten harmittaa kun ei ole pärjännyt eveliinalla

Lähettäjä: Eve 
Päivämäärä:   12.7.26 02:23:19

Ihan täällä tuun taas sanomaan Ol-jons minervasta, helmikuussa kun poni minulle tuli, oli paljon raviongelmia ja niitä selviteltiin alussa, poni on viimeset startit mennyt todella hyvin ja myös koti treenissä eteenpäin. Mun mielestä niin tyhmiä nää molemmat ketjut et tullaan moittimaan kaikkia, tää ei oo helppo harrastus. Ja jos satuit huomaamaan, tämä on mun ensimmäinen vuosi valmentajana, tottakai ei kaikki mene heti putkeen mut kokoajan opitaa ja mennää eteenpäi!🤗

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   12.7.26 08:27:43

Aika turha topic, eläimet eivät ole koneita. Kaikki jotka niiden kanssa touhuaa tietää myös kuinka paljon ongelmia niiden kanssa voi olla, vuodet ei ole samanlaisia eikä ne suorita aina samalla lailla vaikka tekis mitä. Kaikki yrittää parhaansa niiden kanssa kuitenkin.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   12.7.26 10:34:39

Eveliina tekee hienoa työtä ponin kanssa. Kaikki ponit ei ole samanlaisia ja jokaisella niillä on omat juttunsa eli aina kun ponin valmentaja vaihtuu on oletettavissa että sen taso tippuu aluksi hieman. En ymmärrä kun tänne tullaan huutelemaan muista paskaa. Eikö tämä ollut lasten harrastus ja suurin osa näiden ketjujen aloittajista aikuisia ihmisiä haukkumassa lapsia. Lapsilta et voi vaatia samaa tasoa kuin joltain 30v russ poni valmentajalta.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   12.7.26 18:54:19

roisaalt kysymys oli et ketkä ponit on laskenu tasoonsa nähden ja siihen vastattiin ol jons minerva JOKA ON TOTTA. älkää niinku väistäkö totuutta. ol jons minervaa oon seurannu jo kauan, se on mulle muutenkin tuttu poni ja tiedän et se pystyy kyl jos on vaa hyvä kuski kärryil. tällä kaudella ei oo kummosesti menny, mut tottakai sit aina mennään seuraavaa starttia kohden ja varmaati tulee vielä jossain kohtaa palaamaan tasolleen.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.7.26 19:16:53

mun mielestä mennyt sekin ihan hyvin uudella valmentajalla, sijotuksia ei yhtä paljon kun viimevuonna mutta jos oikeesti startteja katselee niin ainakin meneväiseltä näyttää. Ja onhan tää nykynen valmentaja vissiin jo pitkään treenannut tai ainakin ajanut kyseistä ponia.

Lähettäjä: lussaan 
Päivämäärä:   13.7.26 18:48:20

eipä ol jons minerva pärjänny tänäänkään loviisassa (ite olin kattomas)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.7.26 19:46:57

meinaatteko joka startin jälkee takertuu tähä ponii, aina ei onnistu. Ja ihan hyvä aika oli

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.7.26 20:17:12

no jos se juttu oli et poni ei oo pärjänny nii eipä ainakaa jatkanu pärjäilyy

Päivämäärä:   13.7.26 20:44:17

Tääl porukka haukkuu 13v tytön valmennettavaa, ei @!#$

Lähettäjä: :/ 
Päivämäärä:   13.7.26 22:44:05

No niin just, siis tyypit ei tiiå kuinka vaikea joku poni voi olla :))

Päivämäärä:   13.7.26 23:59:39

Idiootit hävetkää

Päivämäärä:   14.7.26 01:38:41

Siis minkä ihmeen takia täälä ollaan nykyään kokoajan haukkumassa eveliinaa ja hänen poniaan? Mitä se teiltä on pois vaikka ei joka startissa olekkaan sijoilla? Ponit on eläviä olentoja eikä mitään koneita eikä niiltä voi olettaa jatkuvaa pärjäämistä, saatika 13v nuorelta joka on vasta aloittanut valmentamisen. Kaikki aloittaa jostain.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.7.26 10:35:02

Ettekä muutenkaan voi aina tietää kaikkea, mitä ponin esim. terveyteen liittyy. Meille tuli joskus poni joka oli juu pärjännyt edellisellä valmentajalla, mutta oli tullessaan niin rikki, että meni pitkään saada taas järkevään kuntoon.

Ja ylipäätään ponin ja kuskin yhteisen sävelen löytäminen voi ottaa aikaa.

Älyttömän noloa haukkua jatkuvasti yhtä valmentajaa. Poni kuitenkin suorittaa puhtaasti ja hyväntuulisesti. Poneissa näkee ihan sikana esim ihan selvää ontumista, ja silti niillä hinkataan vuodesta toiseen startteja ilman että kukaan sanoo mitään.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   15.7.26 18:03:48

Itsekkin pitkään seurannut kyseistä ponia ja omasta mielestä on paremmalla ravilla
kuin vanhalla valmentajalla, vaikka olleet nyt vähän laukat pinnassa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.