Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Omituista

Lähettäjä: .?;( 
Päivämäärä:   8.7.26 14:55:47

Onko Melissalla ponit tauolla vai miksi ei ole nyt startannut ja huuteli netissä lainaponeja? Katsoin myös että hänen valmennuksesta poistettiin poni

Re: Omituista

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   8.7.26 15:18:46

Jospahan kylä-utsurit tothesivat että taisipa olla virhe

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.7.26 15:33:56

Mikä virhe? Melissa hyvin pärjäsi heidänn poneilla ja todella mukava likka.

Lähettäjä: Ox0 
Päivämäärä:   8.7.26 16:12:58

Tais vetää turhan kovan ennätyksen ponille Seinäjoella ilman, että oli tarve.
Toki varmaan muutakin syytä, kun muutkin ponit ei enää sen ajossa.

Lähettäjä: Melissa 
Päivämäärä:   8.7.26 22:03:29

Moikka
Huomasin nyt vasta tulla tänne taas ja huomasin että minusta puhutaan. Mutta siis olen lähdössä opiskelemaan vajaa kuukauden päästä niin Pertsa eli Ruutin Petteri lähtee liisinkiin vuodeksi. Pertsa ei ole sen takia nyt startannut kun ollut vaisu ja huono treenissä. Jämäkkä eli Niemenpellon Jämäkkä ei ole ollut nyt startilla siksi että on hoidellut astutud juttuja ja Pomppis eli Jokimäen Misa sai kuskata ensi kertalaisia. Lainna poneja vain huhuilin siksi että opiskelujen aikana mun on huono lähteä ajaan poneja kauas kun haluan keskittyä opiskeluun. Ja Kylä-Utsureilla ei ole minua mitään vastaan ja olen käynyt niillä ihan normaalisti niin kuin aina ennenkin.

Jos toiste tulee mua tai muita ihmisiä kohtaa kysymyksiä niin paremmin saa vastauksia kun kysyy suoraan siltä ihmiseltä ettei täällä tarvitse vastailla.:)

Lähettäjä: Sini 
Päivämäärä:   8.7.26 22:20:32

hei, en vaan käsitä mikä teitä joitakin riivaa kun melissaa varten täytyy omia ketjuja perustaa. Melissasta on täällä pahaa jauhettu aikaisemminkin, ja en tosiaan vaan ymmärrä mikä on hätänä teillä ihmiset? Aloittajan viesti on kovin spekuloiva, miksei kysy itse suoraan melissalta kun häntä kuitenkin seuraa selkeästi..

Lähettäjä: Sori mut sanon vaa 
Päivämäärä:   8.7.26 22:41:09

Melissa se kirjoitetaan laina poni, ei lainna poni. Yksi n!
Sori vähän turha juttu mut oon vaa kiinnittänyt huomioo tohon

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   9.7.26 00:52:49

Jos neidon ajotapoja suun nyppimisiä yms katsoo ja turhia käskyjä niin en ihmettele jos ei anneta lainaponeja tai ei saisi enään ajaa hänen treenaamillaan poneilla. Yhdellä ponillahan vaihdettiin jo kaksi eri kuskia ja heiltä meni paremmin

Lähettäjä: Urpo 
Päivämäärä:   9.7.26 08:54:59

? : se kirjoitetaan ENÄÄ, ei enääN! Sori vaan, mutta on kiinnittänyt aiemminkin huomion.

Kyllä te olette törkeää sakkia.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   9.7.26 09:21:25

Sen lisäks että meni paremmin niin ne kuskit ajo siistimmin. Taitaa olla ajotyylissä vika ettei haluta ajattaa Melissalla

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   9.7.26 09:48:38

mikä teitä vaivaa? toivon että melissa tekis rikosilmon näistä kirjotteluista

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.7.26 09:50:47

Ihan kuin kukaan muu ei ikinä vaihtas kuskia ponilleen. Haloo. On ihan normaalia ajattaa muillakin ja kuskien on ihan normaalia etsiä uusia poneja. Ei ole sääntöä onneksi (vielä) että 1 kuski / poni, vaikka spry taisi joskus ehdottaa lainakuskien ajojen vähentämistä..

Päivämäärä:   9.7.26 11:06:46

no voi jumankauta nyt taas. tosi törkeää keskustelua melissasta, jonka ajotapa on tosi siisti. yhdessä oltiin leirilläkin, melissa hoiti poninsa erinomaisen hyvin eikä ollut kyllä minkäänlaista suusta nyppimistä tmv. taitaa vaan ponikansalla olla @!#$ tylsää ja kateutta ilmassa kun täytyy tämmöstä paskaa tulla jauhamaan. kiitos ja kuitti.

Lähettäjä: Ni 
Päivämäärä:   9.7.26 11:10:59

Parhaiten varmaan tietää ponien omistajat miksi ei ajata Melissalla.

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   9.7.26 11:15:46

Miten kukaan voi kirjoittaa tällaista, Melissa on tosi kiva tyttö ja hoitaa ponit erinomaisesti sekä ajaa hyvin. Lisäksi tsemppaa nuorempia. Älä välitä kateellisten jauhannasta vaan jatka samaan malliin 👍

Päivämäärä:   9.7.26 11:24:04

Minun mielestä on todella törkeää ja hyvin naurettavaa tulla tänne kommentoimaan minun ja muiden ajo tai muista tavoista kun ei edes omalla nimellä kirjoteta. Kaikki voitas nyt olla fiksuja ja käyttäytyä niin kun pitää ja lopettaa minun tai muiden kuskejen paskan puhuminen.
Kiitos

Päivämäärä:   9.7.26 11:35:20

En itse tunne melissaa kunnolla mutta sen mitä nyt olen startteja katsellut ei hänen ajotapansa ole mitenkään rumaa, on siellä niitäkin joiden ajotapa puolet kamalampaa katsottavaa joten en koe että on oikein tulla hänestä tänne kirjoittelemaan. Vaikka häneltä lähti valmennuksesta poni pois kertoihan hän sen täällä teille itse vaikka oisitte voineet laittaa viestiä ja kysyä miksi lähti pois..

Opiskeluihin kannattaa aina panostaa sillä tämä on monelle pelkkä harrastus ja koulutuksen ja opiskelun avulla hyvä tulevaisuus taataan. On tietty näitä poikkeus tapauksia jotka on koko ajan raveissa ja koulusta pois useasti mutta se on heidän oma ongelma. Antakaa hyvät ihmiset toisten elää rauhassa ja tehdä omia päätöksiä mikä heille parasta. Muutenkin lainaponeja pyytelee moni kaikkialle eikä se ole mitenkään väärin

Lähettäjä: Kylä-utsuri 
Päivämäärä:   9.7.26 12:03:40

Hei kaikki olen jämäkän ja Ruutin Petterin omistaja ja valmentaja.Melissa tosiaan lähtee opiskelemaan ja totta tosin on et Petterin startti meni vähän överiksi mut nyt Petteri lähtee Liisinkiin Mikkeliin isompaan talliin se on petterille myös opinto matka.Niemenpellon Jämäkkä vaatii nyt vähän kokeneemman kuskin startteihin sillä ori ei ole kaikkein helpoin ajettava kisoissa ja tämä asttuskausi on perille muutenkin ori pitää hoitaa ja hieroa mut jämäkkä palaa kohta puolin radoille mut rattaille istuu toiset kuskit.et ei tässä sen isompaa juttua ole

Lähettäjä: Jes 
Päivämäärä:   9.7.26 12:11:27

Kiitos kun tulit kommentoimaan ja kertomaan asian laidan. Ei tarvi kenenkään spekuloida.

Lähettäjä: likka 
Päivämäärä:   10.7.26 01:23:38

nii eli siis alottaja oli oikeessa? kun kylä-utsuriki kommentoi, et ruutin petterin eka startti meni överiks miten me ajateltiin? ja jämäkkä vaatii kokeneen kuskin? tottahan se on. joten miten tässä spekuloitiin, jos oltiin ihan oikeessa?r

Lähettäjä: Jes 
Päivämäärä:   10.7.26 11:43:09

Tuli vastakkaisiakin näkemyksiä.
Nytpä tuli omistajataholta kommentti niin ei tarvi kenenkään jatkaa ja spekuloida siis.

Lähettäjä: Heij 
Päivämäärä:   11.7.26 00:46:35

Melissa on oikeesti niin ihana tyyppi!

Päivämäärä:   11.7.26 01:47:00

Niin on, poniraviurheilun pitäis olla mukava harrastus, ja täällä on joka päivä porukkaa juoruamassa ja haukkumassa ALAIKÄISIÄ. ei mitään järkeä

Lähettäjä: Tk 
Päivämäärä:   11.7.26 08:44:43

Tämän topikin avaus vastavomituinen

Päivämäärä:   11.7.26 12:42:21

En aijjo ottaa näistä viesteistäni itseeni millään tavalla.

Kiitos niille jotka puolusti minua ja muita nyt ja myöhemmin, pidätte tämän harrastuksen hyvää puolta ja ilmapiiriä yllä. Ootte ihan huippu tyyppejä<3

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   11.7.26 13:57:11

Eikös tää jo riitä tästä. Turha jauhaa enempää.
Tyyppi hyvä ajotapa ei.
Varmaan tuli jo kaikille selväks.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.