Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  ohjastajat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.6.26 15:19:31

heips! ketkä on nyt tämän vuoden parhaita ohjastajia? ponille pitäisi löytyä kuski, mutta en tiedä ketä pyytää. haluaisin myös antaa nuorempien ja vähän ei niin kokeneimpien kuskien päästä ajamaan, sillä nykyään harmikseni ei pyydetä kuin vain näitä kopalaisia ja islaa yms. kuka ansaitsisi päästä ajamaan joka ei ole vielä ajanut kovin monilla?

Re: ohjastajat

Päivämäärä:   30.6.26 15:22:21

Minua kiinnostaisi myös jos joku ilmottautuisi halukkaaksi ohjastamaan ja samalla ilmoittaa lähiradan.

Päivämäärä:   30.6.26 15:26:28

Hankala haarukka etsiä parasta kuskia joka ei ajanut monella lainaponilla, asia on ihan eri ajaa toisen ponia kuin omaa ilman kokemusta eri poneista. Päätä haluatko sen parhaan kuskin vai sen joka mahdollisesti alkaa pärjäämään vasta ajan kanssa

Lähettäjä: Juuu 
Päivämäärä:   30.6.26 15:38:56

Jos haluaa kokeneen kuskin joka ei ole ajanut niin paljoa lainaohjastettavilla sanoisin matilda korpi, iida innanen, lotta räisänen, julia rytkönen nuo tuli nyt ekana mieleen tänä vuonna myös ihan hyvin pärjännyt kaikki.
Sitten jos haluaa tietysti antaa ihan uusille nimille niin niistä en osaa sanoa mutta kyllähän niitä nuoria paljon löytyy.

Päivämäärä:   30.6.26 15:54:23

Miltä alueelta etsit kuskia? Kannattaa katsoa eri ratojen ponikuskeja ketkä ovat ajaneet, jos sieltä vaikka löytyisi tms!

Lähettäjä: _ 
Päivämäärä:   30.6.26 16:11:55

pussi on ajanyt tänä vuonna hyväklä menestyksellä, tosin hänellä paljon omia joilla ajaa

Päivämäärä:   30.6.26 16:56:41

Miltä alueelta etsitte kuskia

Päivämäärä:   30.6.26 17:15:32

Jos sulle pystyy laittaa jossain viestiä niin oisin innokas kuski etelä-suomen alueella!

Päivämäärä:   30.6.26 17:56:01

pussia en halua, ajoi ponillani muutaman startin mutta en tykännyt ajotavastaan. onko kellään kokemusta kuskina silja puranen? somen perusteella vaikuttaa mukavalta ja saanut vastikaan aloittavan shetlanninponin.

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   30.6.26 18:12:38

mikä poni kyseessä? A vai B

Lähettäjä: !?! 
Päivämäärä:   30.6.26 18:20:58

Jos sulle pystyis jossain viestiä laittaa olisin innokas ajamaan Keski pohjanmaan alueelta ja siitä läheltä

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   30.6.26 18:25:09

Aiemmissa keskustelussa olen nähnyt Lotta räisänen, Kerttu happonen, Iida innanen, Matilda korpi yms. Ja monia nuoria kuskia ketä olen nähnyt on Vilhelmiina ja Hilma nieminen, Viola lemmetti, Aurora kupiainen, Peppi pirhonen, Tessa manninen ja Eveliina Lavi.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   30.6.26 18:37:23

Suosittelen kans heitä, muita hyviä Sanni mäki-petäjä,inka lempinen, Miia pakonen, Siiri mäenpää,inka heikkinen, lumina patovisti,Emma Mönkkönen, riina ala renko, Elina särkelä

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   30.6.26 20:11:30

riippuneepa täysin alueesta, missä siun poni on.

etelässä ajattaisin Jonna puustisella tai Amanda hännisellä

keski-suomessa Isla ruhkalalla tai Elli-noora romppasella,

pohjois-savossa Sini Räisäsellä tai Lotta Räisäsellä

Pohjoisempana ajattaisin Elina Särkelällä tai Henni Koivurovalla.

Päivämäärä:   30.6.26 20:33:14

Itse kyllä ajattaisin enemmän alottelevalla, koska siitä saa tulevaisuudessa hyvän vakio kuskin!

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   30.6.26 20:57:44

pohjoisempana myös silja pulkkinen tai marian lukkari. siljalla ei vielä paljoa startteja mutta pidän häntä ihan asiallisena ja taitavana ja marian on taas kokeneempi ja hän myös mukavan oloinen.

Päivämäärä:   1.7.26 19:32:09

onko kellään kokemusta silja purasesta?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   1.7.26 21:26:30

Ihan hyvä kuski mutta hän ajaa parhaiten ponia jota ei tarvitse kummemmin käskeä ja myös poneja jotka on helppoja yms, hankalia poneja ei kummemmin oo ajanut ainakaan tietääkseni kilpaa, mutta hänellä on pari laiskaa ruunaa ja pona eläkelläinen. Että joku joka tietää parempi hänestä voi kertoa

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   1.7.26 23:02:32

En ajattaisi hällä

Päivämäärä:   2.7.26 00:04:33

oisin kiinnostunut ajamaan etelä-suomessa! saako jostain kautta otettua yhteyttä?

Päivämäärä:   2.7.26 00:26:38

Oman kokemuksen mukaan Silja on tosi reipas ja ihan taitavankin kuski. Työ moraali on ainakin tytöllä kohdallaan ja tosi innokas myös kehittämään itseään raviurheiliana. Paljoa ei oo lainaponeja ajanut mutta omiaan ajaa tosi siististi.

Päivämäärä:   2.7.26 01:16:31

somen perusteella Silja vaikuttaa mukavaltakin ja treenaa ponejaan hyvin. mutta mitä startissa näkee on eri juttu. miksi te ette ajattaisi hällä?

Päivämäärä:   2.7.26 01:17:07

Lähettäjä.
Päivämäärä2.7.26 00:04:33

oisin kiinnostunut ajamaan etelä-suomessa! saako jostain kautta otettua yhteyttä?

mikä sun nimi on

LähettäjäEve 
Päivämäärä:   2.7.26 01:24:00

Eveliina Lavi, jos on poni tarjota niin mulle voi laittaa sähköpostii nii vastaan mielellään kaikkiin kysymyksii!!🤗

LähettäjäPepita Kauppinen 
Päivämäärä:   2.7.26 10:50:56

Mulla on myös mahdollisuus ajaa lähes missä tahansa, sillä pääsen tarvittaessa omalla autolla paikanpäälle:) Lainaponeja ei ole nykyään paljoa tarjolla, mutta olisin innokas ajamaan mahdollisuuksien mukaan, kun on vielä tämä ja ensi vuosi aikaa.

Päivämäärä:   2.7.26 12:57:01

Paljon ponikuskit veloittaa?

Lähettäjä: Poni 
Päivämäärä:   2.7.26 13:03:50

https://heppa.hippos.fi/mobiili/statistics/people/

Mobiilihepasta löytyy tilastot poneille radoittain

Lähettäjä: Poni 
Päivämäärä:   2.7.26 13:04:55

*ponilähdöille

Suodattimista valitaan "lähdöt: ponit"

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   2.7.26 13:25:24

Yleensä poni kuskit ei ota kuski palkkaa mutta jotkut radat ottaa rata maksun/
Osallistumis maksun

Lähettäjä: Susanna 
Päivämäärä:   2.7.26 14:00:50

Silja ajaa hyvin, suosittelen! Mun poni ei oo ollut helpoimmasta päästä, mutta osaa olla tarpeeksi napakka.

Lähettäjä: Peppi pirhonen 
Päivämäärä:   2.7.26 17:21:56

Voin kyllä ajaa etelä-suomessa!

Päivämäärä:   2.7.26 20:42:52

laitan sulle viestiä Peppi Kauppinen!

Päivämäärä:   2.7.26 23:34:33

Jesse Ylitalo ja Nelli Luhanko

Lähettäjä: Elina Särkelä 
Päivämäärä:   3.7.26 16:38:03

Mullakin mahdollisuus ajella useammalla radalla oman auton omistaessa

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   5.7.26 11:06:01

Moii oon Amanda Mäenpää ja mulla löytyy paljon kokemusta erilaisista poneista ja ajan myös meidän hevosia välillä. Harjoittelen montea säännöllisesti mun hevosella Target Kronos. (Mutta en voi enään A-poneilla mennä montea) Ja mulle voi laittaa ig dm viestiä ”ponikingit” on mun ig

Lähettäjä: Vilhelmiina Niemin 
Päivämäärä:   5.7.26 15:28:55

Vilhelmiina Nieminen
Mäkin voin ajaa mielelläni etelä-suomessa!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.