|
Lähettäjä: Sanna
Päivämäärä: 28.6.26 23:37:24
Tää hevostalli.netti on kyllä yksi sivusto jonka saisi poistaa kokonaan!
Nimettömät kateelliset tulevat kommentoimaan tänne.
Itse en ole täällä käynyt aikoihin, mutta kuulin pari päivää sitten huhuja että täällä on taas jotkut viisaat lyöneet päänsä yhteen ja aloittaneet kiusaamisen.
Ja saman kuulin tänään, niin oli pakko tulla kommentoimaan ja ihan nimellä.
Ensiksikin Milena on hienosti menestynyt poneilla ja tämä aloittaja ei taida tietää vielä itse, että raviurheilussa ei aina kaikki mene niinkun on suunnitellut. Meidän pitäisi tsempata ja tukea toisiamme, harrastamisen pitäisi olla kivaa!
Itse aijon tehdä tästä viestiketjusta häirikkö ilmoituksen ja vaatia poistoa, jos aloittaja ei sitä itse tajua tehdä!
Milenan ei tarvitse tämmöistä lukea ja tämän aloittajan saada kiusaamista näin aikaan.
Poniraviurheilu on kiusaamis vapaa alue, jos et ennen tiennyt niin nyt ainakin tiedät!
|