Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Härmä

Lähettäjä: Käti 
Päivämäärä:   28.6.26 13:54:38

ei menny milenalla tuubiin ei mennyt ei näin niinku lievästi ilmastuna

Re: Härmä

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   28.6.26 16:12:39

No ei näyttänyt lainaponi olevan toimiva radalla

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 17:50:44

Ei aina voi onnistua ja vaikka paulus laukkasi kin niin hyvällä ravilla se oli. Laina poniata en tiedä muttei aika ainakaan ollut kovin nopea ennätykseen verrattuna

Päivämäärä:   28.6.26 17:58:02

Mikähän Milenan maalitus täälä on menossa, ensin moititaan monte lähtöä ja nyt kärry lähtöä.. joku on nyt vähän kade Milenalle.

Päivämäärä:   28.6.26 18:59:12

Ihan oikeesti antakaa nyt hyvän tähen milenan olla mikä teitä vaivaa

Lähettäjä 
Päivämäärä:   28.6.26 20:00:56

Mikä tämä Milenan mustamaalaus täällä on menossa. Ensin valitetaan montesta ja sitten vielä kärryiltä. Aina ei mene nappiin mutta sentään on yritetty. Milena ajoi niin miten poni voi mennä vaikka paulukselle tulikin hll. Milena ajoi ihan hyvin lainaponilla vaikka ei mitään parasta aikaa mennytkään. Muutenki uusi ajettava tuo toffe milenalle. Jätetään tämmöiset turhat muista paskan puhumiset pois ja pidetään omana tietona. Ei kukaan halua tämän poniraviurheilun olevan tälläistä että puhutaan anonyymisti muista pahaa ja yritetään saada itsensä näyttämään parhaalta. Taitaa olla vähän milenalle kateellista sakkia liikkellä kun ei itse lainaponeja saa.

Päivämäärä:   28.6.26 20:26:20

Kannattais aloittaja miettiä vähän mitä tänne kirjoittelee. Aina ei onnistu ja silloinkaan kun ei onnistu niin ei pitäisi tulla haukkumaan nuoria ja muita poniraviurheilioita. Taidat olla kateelinne milenalle kun et itse pärjää/menesty yhtä hyvin kuin milena.

Lähettäjä: käti 
Päivämäärä:   28.6.26 22:57:05

eipä se menestynyt kyllä tänä vuonna ole

Päivämäärä:   28.6.26 23:08:54

4🥇 /3🥈 /4🥉
Ei ainakaan huonosti ole mennyt tänä vuonna. Ja aika tyhmää tuollasesta tänne tulla puhumaan

Lähettäjä?? 
Päivämäärä:   28.6.26 23:09:50

Aina ei mene täydellisesti mutta ei silti tarvitse tulla pahoittamaan muiden mieltä. Olen varma että jos Milena nämä näkee niin ei ole varmaan kauhean iloinen että hänestä taas puhutaan näin. Kyseessähän on 12 vuotias LAPSI josta päätit tulla puhumaan näin. Edes sen verran pitäisi löytyä järkeä päästä ettei tulis lasta haukkumaan. Milena on mielestäni todella hyvä ajamaan laina sekä omilla poneillaan ja en tiedä miksi hänestä näin puhutaan. Milena vaikuttaa myös todella mukavalta mitä olen häntä raveissa nähnyt. Onko kenties kateutta? Oletko hävinnyt Milenalle? Vai mistä moinen pahan puhuminen? Jokatapauksessa kenestäkään ei kuuluisi kirjoitella tämmöisiä juttuja minnekkään koska se ei varmastikaan tunnu kivalta! d

Päivämäärä:   28.6.26 23:10:09

No ei ole kyllä huonosti mennyt, kuinkas monta voittoa sulla on?

Lähettäjä:) 
Päivämäärä:   28.6.26 23:25:09

Ai Milena ei ole tänä vuonna menestynyt? Eihän se muuta oo tehnytkään ku menestynyt. Ajanut 20 starttia joista 12 toto sijaa. 5G3H4I jatka samaan malliin Milena! Älä välitä näistä kateellisista kitisijöistä jotka eivät ole saavuttanut tänävuonna mitään.

Lähettäjä!!? 
Päivämäärä:   28.6.26 23:29:35

En tajua mitä pahaa Milena on tehnyt kun hänestä tullaan moittimaan ensin montésta ja nyt vielä kärryiltä. Kannattaisi varmaan itse miettiä miltä tuntuisi että avaat hevostallin ja sinua ollaan haukuttu siellä!! Kannattaa muistaa että kyseessä on 12-vuotias lapsi joka voi muistaa nämä kaikki paskan puhumiset koko loppuelämän ja miettiä aina mitä pahaa hän on tehnyt!!!

Päivämäärä:   28.6.26 23:35:03

"Jos ei oo mitään hyvää sanottavaa silloin kannattaa olla hiljaa"

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   28.6.26 23:37:24

Tää hevostalli.netti on kyllä yksi sivusto jonka saisi poistaa kokonaan!
Nimettömät kateelliset tulevat kommentoimaan tänne.
Itse en ole täällä käynyt aikoihin, mutta kuulin pari päivää sitten huhuja että täällä on taas jotkut viisaat lyöneet päänsä yhteen ja aloittaneet kiusaamisen.
Ja saman kuulin tänään, niin oli pakko tulla kommentoimaan ja ihan nimellä.
Ensiksikin Milena on hienosti menestynyt poneilla ja tämä aloittaja ei taida tietää vielä itse, että raviurheilussa ei aina kaikki mene niinkun on suunnitellut. Meidän pitäisi tsempata ja tukea toisiamme, harrastamisen pitäisi olla kivaa!
Itse aijon tehdä tästä viestiketjusta häirikkö ilmoituksen ja vaatia poistoa, jos aloittaja ei sitä itse tajua tehdä!
Milenan ei tarvitse tämmöistä lukea ja tämän aloittajan saada kiusaamista näin aikaan.
Poniraviurheilu on kiusaamis vapaa alue, jos et ennen tiennyt niin nyt ainakin tiedät!

Päivämäärä:   28.6.26 23:39:46

Kaikki sais ilmottaa tän, kiitos Sanna!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.