|
Lähettäjä: Sanna
Päivämäärä: 29.6.26 16:16:06
Heippa Heips!
Itse olen täällä käynyt vuosia sitten viimeksi, juuri tämän takia kun en voi sietää kun ihmiset käy puhumassa muista pahaa ilman nimeä… minusta koko hevostalli.netin saisi poistaa tai tehdä sellaiseksi että pitäisi nimellä ja tunnistettavasti kirjoittaa…
Kukaanhan näistä jotka täällä kirjoittelee nimettömästi pahaa, ei tulisi sanomaan tai juttelemaan näistä päin naamaa…
Nyt tulin käymään ja kommentoimaan, sillä kuulin juttua että Milenasta täällä kirjoitellaan hirveään sävyyn ja meni tunteisiin sillä Milenan tuntenut ihan vauvasta saakka ja seurannut harrastamista…
Oon pahoillani jos sulla on ollut samanlaisia kokemuksia! Tai jollain sun ystävällä täällä!
Se on vain inhottava tosiasia että kun menestyy tulee myös se varjo puoli, että kateelliset alkaa koittaa painaa ”alas”, mutta toivottavasti jokainen näyttää vaan enemmän menestystä!
Meistä jokainen raviurheilija tietää jotka ponien/hevosten kanssa touhutaan että ei tämä helppo laji ole ollenkaan, paljon työtunteja, hikeä ja joskus myös kyyneliä..
siksi kun joku onnistuu, pitäisi osata iloita toisen puolesta!
Tai olla vain hiljaa…
Itse pyrin kyllä näihin puuttumaan jos huomaan/nään!
Tsemppiä kaikille kesän kisoihin!
Ja ollaanhan toisillemme ystävällisempiä ja iloitaan niistä toisten onnistumisista, jookos!
|