Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  montelähtö killerillä

Lähettäjä: liikaihmettelen 
Päivämäärä:   25.6.26 19:31:39

hei, huomasitteko kun Milena ratsasti Lil’s Lotuksella hirveästi ristiselän päällä? näytti kammottavalta omaan silmään, kun eikö kunto riitä olemaan jalustimillaà

Re: montelähtö killerillä

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   25.6.26 19:44:38

Kaikkihan siellä pomppi. B poneissa kahdella riitti kunto, A poneissa ei kellään.

Lähettäjä: Jessus 
Päivämäärä:   25.6.26 20:45:59

Ja sun piti tänne siitä tulla kirjoittelemaan? Onko pahamieli vai oletko muuten vaan kateellinen?

Lähettäjä: Joku 
Päivämäärä:   25.6.26 21:23:36

Mun milestä todella törkeää tulla kommentoimaan tänne toisen ratsastusta. Montè on todella raskas ja vaativa laji jota hyvin harva jaksaa vetää poneilla ilman pomppimista startin aikana. Milenakaan ei lopoujen lopuksi ole paljoa viellä mennyt montèa niin ei voi millään mennä täydellisesti ja eihän kukaan mene.
Se viellä että kaikkea ei tarvitse kirjoittaa näkyville vaan voi pitää ihan omana tietona ja ajatteluna:)

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   25.6.26 21:36:34

Ponilla mnnään siinä asennossa millä poni pystyy parhaimmin juoksemaan. Harvoin pystyyvät menemään kovaa niin että ratsastaja on monte asennossa. Poni tulee liian etupainoisesksi.

Lähettäjä: Tsiisus 
Päivämäärä:   25.6.26 23:35:25

Huuteleeko aloittaja kateellisena ja katkerana? Hävisitkö itse juuri Milenalle vai mistä moinen mustamaalaus?
Kuski ratsasti riittävän hyvin 12-vuotiaaksi ja tuli hienosti kakkoseksi maaliin.
Tekemällä oppii!!
Kyllä taas saa suuresti ihmetellä tällaisia ketjuja.

Lähettäjä: Öh? 
Päivämäärä:   25.6.26 23:54:32

Aloittaja voisi miettiä mitä kirjoittaa ja julkaisee.
Hyvin näytti meno maistuvan, luinko oikein jostain että paransivat ennätystäkin jollain 10 sek? Hyvin ratsastettu nuoreksi ohjastajaksi

Lähettäjä.. 
Päivämäärä:   25.6.26 23:57:31

Moi, tullaanko tänne nyt haukkumaan toisten tekemisiä. Milena ratsasti tarpeeksi hyvin 12-vuotiaaksi ja kenellläkään ei mene täydellisesti. Poni monté on todella vaikeaa ja raskasta!!! Ja ei kai tänne nyt tulla muiden kunnosta keskustelemaan !OHJASTAJA TIETÄÄ VARMASTI ITSE ETTÄ MISSÄ ASENNOSSA ON PONIN HYVÄ JUOSTA!

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   26.6.26 02:16:41

Mä en ymmärrä miks pitää kommentoida tommosta kun antaa kaikkien tehdä miten parhaaksi tekee

Lähettäjä: !? 
Päivämäärä:   26.6.26 06:48:08

Tähänkö ollaan tultu, että tullaan haukkumaan muita ja vielä nimettömänä?
Katoin, että aika monella muulla oli ihan samanlainen tyyli ratsastaa. Näky kyllä olevan osan matkaa ihan jalustimillakin.

Lähettäjä: Kerttu 
Päivämäärä:   26.6.26 09:39:51

Hei! Mielestäni tänne ei tarvis tulla huutelemaan kenenkään ratsastuksesta nimettömänä. Se saa huutelian näyttämään vähän typerältä. PoniMonté on tosi haastava laji ja aivan super raskasta. Ponien rakenteen takia myöskään hevosmontesta tuttu monté asento ei ole fyysisesti mitenkään mahdollinen. Milena ratsasti lotusta ihan super hienosti ja sai sen kulkemaan paremmin kuin esim minä itse. Lotuksen kanssa keskittyminen muutenkin kannattaa mielummin suunnata siihen että poni pysyy radalla kuin siihen miltä itse näyttää (varsinkin kun juostaan keulasta). Vois ihan kaikki joiden tekee mieli tulla huutelemaan tänne ihan kenestä vaan, miettiä ennen sitä kolme kertaa että miks :)

Lähettäjä!!!! 
Päivämäärä:   26.6.26 13:28:48

Todella typerää tulla tänne valittamaan muiden tekemisestä. Monte on todella raskasta ja poneilla vaikeaa. Milena ratsasti Lotuksella todella hienosti ja paransi 10 sekunnilla monte-ennätystä. Aloittelija voisi katsoa omaa tekemistä eikä tulla puhumaan muista! Kannattaa jatkossa miettiä mitä julkiseksi kirjoittaa!

Lähettäjä: Jahas 
Päivämäärä:   27.6.26 10:38:30

Aloittajalla ei ole kaikki muumit laaksossa.
Näytti monen muunkin menevän samalla tyylillä.
Tuskinpa se poni rikki menee siitä, kuskikin näytti niin kevyeltä. Koitappa itse ratsastaa yhtä hyvin❤️

Hieno suoritus tältä parilta, tsemppiä tulevaan!

Lähettäjä:) 
Päivämäärä:   28.6.26 01:56:57

Milenahan ratsasti Lotuksella todella hienosti ja kun miettii että hän on vasta 12-vuotias lapsi eikä hänelläkään kauheasti Monte startteja takana. Poni juoksi todella hyvin ja paransi Monte-ennätystä. Eikös se ole jo hyvä suoritus? Vai tullaanko siitäkin tänne valittamaan? Näytti kyllä muutkin menevän ihan samalla lailla että en tiedä miksi juuri Milenasta on tultu tänne valittamaan.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   28.6.26 10:30:34

LANNESELKÄ! Risti on lautasen kohdalla ja siellä ei varmasti ole ollut ketään...

Lähettäjä’,’, 
Päivämäärä:   28.6.26 13:22:02

Hienostihan kaikilla meni:) tähänkö ollaan nyt tultu että kritisoidaan kaikkea mitä muut tekevät? Ponimonté on todella raskasta ja koko matka jalustimilla pysyminen on aika vaikeaa. Tänne ei tarvis mielestäni tulla puhumaan muiden virheistä/tekemisistä. Jos näyttää niin kammottavalta niin mene sanomaan se suoraan päin naamaa!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.